۵۸۴۵۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاهانی بازیگر نیازمند است، این بار در فرانسه!

عبدالرضا کاهانی برای فیلم جدید خود در فضای مجازی فراخوان بازیگری منتشر کرده است. فیلمی که گویا در فرانسه ساخته خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: عبدالرضا کاهانی برای فیلم جدید خود در فضای مجازی فراخوان بازیگری منتشر کرده است. فیلمی که گویا در فرانسه ساخته خواهد شد.

عبدالرضا کاهانی با به پایان رساندن مراحل تولید فیلم ویدیویی «ما شما را دوست داریم خانم یایا» در تایلند قصد دارد ساخته جدیدش را در پاریس جلوی دوربین ببرد. در مطلبی که به تازگی در فضای مجازی از سوی سازندگان این پروژه منتشر شده، آمده است: «به دو بازیگر خانم و آقا در حدود سنی ۲۵ تا ۳۵ سال نیاز دارند بازیگرانی که مسلط به زبان فارسی باشند و گویا شرطی هم برای تجربه و سابقه هنری قبلی لجاظ نشده است.»
کاهانی بازیگر نیازمند است، این بار در فرانسه!

جالب آنکه متن این درخواست هم به زبان فرانسه تنظیم شده و همین نکته نشان از آن دارد که سازندگان در پی بازیگران و چهره هایی هستند که در فرانسه زندگی می کنند. البته مشخص نیست که این فیلم محصول مشترک است یا توسط تهیه کنندگان فرانسوی تولید خواهد شد. به ویژه آنکه فیلم ویدیویی کاهانی در تایلند هم به اسم محصول مشترک معرفی شده بود، ولی ظاهراً الزامات این جنس از تولیدات را با خود ندارد.

اینکه آیا قرار دادن عنوان محصول مشترک صرفا راهی برای گریز از چارچوب گرفتن مجوز از ارشاد است یا قرار است شاهد تولید یک اثر سینمایی با مشخصه های تولید مشترک باشیم، پرسشی است که مرور زمان پاسخ آن را خواهد داد.

این در حالی است که بر اساس شنیده ها فیلم سینمایی قبلی کاهانی با عنوان «ارادتمند، نازنین،بهاره، تینا» نیز از سال گذشته به دلیل رعایت نکردن برخی ملاحظات عرفی و موازین اخلاقی در محاق است و شاید هیچگاه رنگ اکران عمومی را نبیند.

شورای صدور پروانه نمایش چندی قبل اعلام کرده بود فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهار، تینا» کاملا غیر قابل اصلاح و امکان نمایش آن صفر است.

کاهانی چهارسال پیش نیز فیلم «وقت داریم حالا» را در فرانسه ساخت که تنها در چهل و پنجمین فیلم کارلوویواری به نمایش در آمد. بازیگرانی ناشناس در «وقت داریم حالا» بازی داشته اند.

کاهانی از جمله فیلمسازان پرحاشیه ای است که بیشتر از جهت ممیزی ساخته هایش و مشکلات سد راه اکران آن ها شناخته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج