۵۸۴۵۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: گسترش فولاد نیاز به زمان دارد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: لوکا بوناچیچ کنار خط در حال صحبت کردن با بازیکن بود که کمک مربی فولاد خوزستان با فریاد زدن به سرمربی تیم ما گفت بشین و باعث شد که ستار همدانی معترض شود.

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده در خصوص نتایج این تیم تا هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:تیم‌مان را هنوز کامل نکردیم در حال مذاکره با یک مدافع و یک مهاجم هستیم. ما هنوز ۲ جای خالی داریم، یک بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن آسیایی که می توانیم به خدمت بگیریم. چند گزینه مد نظر داریم در حالی مذاکره هستیم و برایمان فرقی نمی‌کند که مدافع و مهاجم خارجی باشد یا ایرانی، به هر حال باید ببینیم که مذاکرات به کجا خواهد رسید. با توجه به اینکه مهرداد قنبری و مسعود اسماعیلی بعد از عمل جراحی در حال تمرینات سبک هستند و فعلاً آنها را در اختیار نداریم شرایطمان خوب نیست و امیدواریم با حضور این بازیکنان تیم‌ ما کامل شود و مطمئناً هفته به هفته بهتر از این خواهیم شد و امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد. با توجه به اینکه تیم ما و تیم هایی مثل سپاهان و خیلی از تیم‌های لیگ برتری تغییرات زیادی داشتند زمان می‌خواهیم تا هماهنگ‌تر شویم و یقین دارم که شرایطمان در جدول خوب خواهد شد.

نصیرزاده در خصوص درگیری و حواشی بازی این تیم با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم بزرگ‌نمایی شد. لوکا بوناچیچ کنار خط در حال صحبت کردن با بازیکن بود که کمک مربی فولاد خوزستان با فریاد زدن به مربی تیم ما گفت بشین و باعث شد که ستار همدانی معترض شود که چرا مربی فولاد با صدای بلند با سرمربی تیم ما صحبت کرد که بعد از بازی وقتی من در رسانه‌ها و صفحه مجازی دیدم تعجب کردم که گفتند درگیری شده و از الفاظ رکیکی در کنار زمین مربیان استفاده کردند، در حالیکه اینطور نبوده فقط فریاد زدند سر هم و از هیچ الفاظی استفاده نکردند. در این بین آندو به خسوس و سرپرست ما سعی کردند که جو را آرام کنند.به نظرم وقتی داور چهارم در کنار زمین هست براساس قانون مربی حق ندارد که به نیمکت دیگری اظهار نظر کند و صحبتی انجام دهد ولی در هر صورت اتفاق خاصی نیفتاد و خیلی زود قائله ختم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج