جاباما
۵۸۴۵۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمازون بر علیه والمارت؛ کدام یک موفق می‌شوند؟

طبق تحقیقات اخیر، امروزه Walmart کسب و کار و تبلیغات خود را گسترش داده است. قبلا این سایت فضای کوچکی را به خرده فروشی اختصاص داده بود، در حالی که اکنون قسمت های مختلف این سایت به سایر برندها و فروشندگان اختصاص داده شده است.

وب سایت کلیک - ریحانه زینلی: از آنجا که تبلیغات فروشگاه Amazon دائما در حال پیشروی است، رقیب آن Walmart تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند آمازون را شکست دهد.
آمازون بر علیه والمارت؛ کدام یک موفق می‌شوند؟

طبق تحقیقات اخیر، امروزه Walmart کسب و کار و تبلیغات خود را گسترش داده است. قبلا این سایت فضای کوچکی را به خرده فروشی اختصاص داده بود، در حالی که اکنون قسمت های مختلف این سایت به سایر برندها و فروشندگان اختصاص داده شده است.

walmart برای پیشرفت در دنیای تبلیغات روشی مشابه آمازون (Amazon) را بکار گرفته است: دستیابی به اطلاعات ارزشمندی از عادت های خرید مشتریان. درواقع این سایت اطلاعاتی را از خریدهای مشتریان در فروشگاه بدست آورده و با استفاده از این اطلاعات از نوع خرید مشتریان آگاهی یافته و تبلیغات خود را در راستای اهداف مشتریان ایجاد کرده است.

عملکرد تجارت الکترونیک والمارت تحت سرپرستی مارک لور، موسس Jet.come و سرپرست بزرگ فروش آنلاین، در حال پیشرفت است. لور همه تمرکز و انرژی خود را بر روی توسعه قابلیت های فنی و ادغام الگوریتم های اختصاصی Jet.come قرار داده است.

والمارت اکنون گستره وسیعی از گزینه ها را به تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهد که شامل تبلیغات نمایشی، تبلیغات برنامه ریزی شده (تبلیغاتی که با تبادل خودکار روی سایت قرار می گیرند)، تبلیغات محلی (لیست محصولات اسپانسر شده توسط یک برند خاص که مایل است تبلیغ خود را برجسته کند)، و تبلیغات فیزیکی در فروشگاه است.

در برخی از تبلیغات این سایت فرایند خرید از جستجو در سایت والمارت آغاز شده و به خرید همان محصول در فروشگاه می رسد.

والمارت در تلاش است تا از قابلیت های اضافی ارائه شده توسط هزاران فروشگاه استفاده کند تا بتواند با برخی از برتری های فنی آمازون مقابله کند.

با این حال، آمازون عملیات تبلیغاتی خود را به تجارت چندین میلیون دلاری رسانده و انتظار می رود که در سال ۲۰۱۹ این مقدار به بیش از دوبرابر برسد. گرایش تبلیغ کنندگان بیشتر به سمت آمازون است زیرا مشتریان اکثرا محصولات خود را به جای گوگل در آمازون جستجو می کنند.

والمارت در خرید آنلاین مانند آمازون نیست، درواقع نه تنها والمارت بلکه هیچ شرکت دیگری نیز نتوانسته رکورد تبلیغات آمازون را بشکند.

فروشگاه آنلاین والمارت به سرعت در حال پیشروی است و امکان دارد این روند تهدیدی جدی برای آمازون محسوب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج