۵۸۴۷۵۰
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

گرانی ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومانی خودروهای خارجی

بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو، افزایش قیمت‌های نامعقول خودروهای خارجی عاملی شده تا مردم دست از خرید کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت واردات خودرو باشند.

خبرگزاری ایسنا: بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو، افزایش قیمت‌های نامعقول خودروهای خارجی عاملی شده تا مردم دست از خرید کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت واردات خودرو باشند.

این روزها بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو باعث شده تا قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار افزایش قابل توجهی داشته باشد. بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو، افزایش قیمت‌های نامعقول خودروهای خارجی عاملی شده تا مردم دست از خرید کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت واردات خودرو باشند.

در حال حاضر قیمت توسان از ۱۸۰ میلیون تومان به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است. همچنین سراتو با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۸ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت النترا هم با رشد ۱۰ میلیون تومانی به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است.

البته علاوه بر افزایش قیمت خودروهای وارداتی پراید ۱۱۱ هم از غافله گرانی‌ها عقب نمانده و هم اکنون با قیمت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. فروشندگان خودرو دلیل افزایش قیمت این محصول را عرضه محدود آن توسط خودروسازان می دانند.

در کنار افزایش قیمت محصولات خارجی، سایپا و پارس خودرو هم براساس مجوز شورای رقابت لیست جدید قیمت محصولات خود را تعیین و از فردا اجرایی خواهند کرد. بر همین اساس بازار راکد خودرو از فردا شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی هم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بستن سایت فقط به خاطر همین بوده که قیمت خودروهای بنجل خودشونو افزایش بدن کار دولته مرگ بر گرانفروش

    • م

      ظلمه بقران،تاکی باید تحمل کرد؟هی گرون میکنن عین خیالشون هم نیس

    • بدون نام

      بهترین راهکار ، تحریم خرید خودرهای بی کیفیته
      کافیه یک ماه نخریم تا خودروسازها به غلط کردن بیفتن

    • بدون نام

      تنها راه هم نخریدن خودرو است تا زمین بخورند م بمیرند.اینها دست داعش را هم از پشت بسته اند و خود در حال به یغما بردن اموال مردم به طرق مختلف هستند

    • فرناز

      فقط تحریم این لگن های ساخت داخل فقط تحریم نخریدن

    • محمدحسین

      تمام دنیا کاری میکنن مردمش قدرت خرید پیدا کنن تا چرخ مملکتشون بچرخه..اخه این دولت ...عقل بیشتر مردمش رو بدبخت میکنه..هزاران بار متاسفم از این شیوه تفکر وسطایی

    • بدون نام

      بلایی که مدیران گرامی به سر ملت ٱورده اند هیتلر با اون همه جنایتش به سر دیگر ملتها نیاورد
      بترسید از روزی که صبر ملت تمام شود
      یه روز از سر سیری ملتی قیام می کنند روزی از سر ناچاری

    • بدون نام

      حقه بازای دجال

      پاسخ ها

      • اورمیه

        به خدا مقصر اصلی خودمان هستیم چندروزپیش که این مسئله را عنوان کردن جوابش رانوشته بودم ولی اقایان درج نکردن مردم عزیز این تز مسئولین از اول هست هر زمان میخواهند چیزی را گران کنند اول در کشوربصورت شایعه پخش میکنند وچندروزی منتظر عکس العلم مردم می ماندودربین ملت ذهنیت گرانی را بوجود میاورند ودر زمان مناسب طرحشان را بدون کوچکترین اعتراضی از سوی مردم اجرا میکنند وعامل این مسائل هم خودمان هستیم.که ماشینهای داخلی درکشورهای همسایه چقدراست اینجا چندین برابر تحویل ملت دادن و سال گذشته نتیجه مثبت نخریدن بمدت کمی ماشینهای داخلی چه ولوله یی در بین خودرو سازان افتاد که مجبور شدن باپرداخت وام دوباره محصولات.گران خودشان را به مردم بفروشند حال چند مدتی صبرکنیدبخدا ازقیمت فعلی هم قیمتها پایین میایندچون همه این دلالان اقازادههاهستندوهمیشه سودکردندوبه ضرر تحمل ندارندبس لطفا مدتی صبرکنید وتحریم ازطرف ملت بامید پیروزی حق برباطل

    • محمد

      هیچ کجای دنیا خودرو رو دو برابر قیمت جهانی به مردم نمی فروشند آیا این دزدی نیست ؟ آیا این کلابرداری نیست ؟ تاکی باید این ملت مظلوم و رنج کشیده سکوت کنن این چه عدالتی هست این چه قانونی هست . خدایا ظلم تا کی به کی شکایت کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج