۵۸۴۷۸۸
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

نظر شریعتمداری در مورد اعتصاب غذای کروبی

مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده با هدف سند‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده با هدف سند‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.

حسین شریعتمداری گفت: تحریک کروبی به اعتصاب غذا شبیه تحریک اکبر گنجی به اعتصاب غذاست که شیرین عبادی و یکی از نزدیکان سببی اکبر گنجی، ماموریت اجرای آن را بر عهده داشتند. بخش پایانی آن مرگ گنجی بود چرا که دیگر به زنده او احتیاجی نداشتند. آن پروژه با اطلاعاتی که کیهان به دست آورد و افشا کرد، ناکام ماند و اکبر گنجی که متوجه ماجرا شده بود، نقشه آنان را به‌هم ریخت و از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با بیان این ماجرا، افزود: در فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ هم از کروبی به عنوان بلاگردان خاتمی و موسوی استفاده کرده بودند. خاتمی و موسوی بعد از پیروزی سوار قطار انقلاب شده بودند اما آقای کروبی از سوابق انقلابی و مبارزه علیه رژیم شاه برخوردار بود و بارها در مجلس ششم علیه مواضع دشمن‌پسند مدعیان اصلاحات ایستاده بود.

مدیر مسئول کیهان ادامه داد: پروژه فداکردن کروبی از بستری شدن او در بیمارستان قلب کلید خورد و همه روزه تعدادی از مدعیان اصلاحات به بهانه ملاقات وی در بیمارستان حضور پیدا می‌کردند و خبر آن با آب‌وتاب در رسانه‌های بیگانه منتشر می‌شد تا وقتی نوبت به اعتصاب غذا می‌رسد، زمینه لازم برای شانتاژ حقوق بشری علیه کشورمان فراهم شده باشد. با شروع اعتصاب غذای کروبی رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی، اروپایی و عربی به این خبر پوشش گسترده‌ای دادند و به گونه‌ای که به وضوح قابل درک بود، او را به ادامه اعتصاب تشویق می‌کردند و در همان حال علیه آنچه نقض حقوق بشر در ایران می‌نامیدند، تبلیغ فراوانی به راه انداخته بودند.

شریعتمداری یاد‌آور شد که این بخش از ماجرا هم به داستان اعتصاب غذای اکبر گنجی شبیه بود و توضیح داد که در اوج اعتصاب غذای اکبر گنجی، اسکات مک کلیلان سخنگوی کاخ سفید گفت: بوش از گزارش‌های اخیر مبنی بر وخامت سلامتی آقای گنجی ناراحت است و برای او این پیام را داده است «آقای گنجی لطفا بدان همان‌طور که برای آزادی خودت برخاسته‌ای، آمریکا در کنار تو می‌ایستد.»

وی خاطرنشان کرد: البته گنجی که متوجه پایان ماجرا شده و فهمیده بود که قصد دارند از جنازه او بهره‌برداری کنند، به اعتصاب غذای خود خاتمه داد و به نظر می‌رسد آقای کروبی و یا برخی از نزدیکان وی نیز به توطئه‌ای که برایش چیده بودند پی برده و با شکست اعتصاب خود دشمنان دوست‌نما را ناکام گذاشته است.

مدیر مسئول کیهان افزود: زمان به میدان کشیدن پروژه قربانی کردن کروبی نیز حساب شده بوده است. این پروژه دقیقا بعد از تحریم‌های اخیر آمریکا که به بهانه نقض حقوق بشر وضع شده به اجرا درآمده ‌است که با توجه به ماهیت وطن‌فروشانه فتنه‌گران ۸۸ باید آن را سندسازی آنان برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.

شریعتمداری گفت: قطعنامه تحریمی ۱۹۲۹ نیز با همین نوع سندسازی‌های اصحاب فتنه ۸۸ تصویب شده‌ بود که بعدها مقامات آمریکایی از درخواست مدعیان اصلاحات از آمریکا برای صدور آن قطعنامه پرده برداشتند و خانم کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا انکار نکرد، این قطعنامه برای حمایت از جنبش سبز! که با شکست روبرو شده بود صادر شده است‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      کی از شما نظر خواست

    • آموزگار

      عجب ذهن خلاقی داره این شریعتمداری ...اگه از خلاقیتش در جهت پیشرفت علمی و رفاهی مردم استفاده می ک‌رد الان ما در ردیف کشورهای اسکاندیناوی بودیم .....

    • فرزاد مخصوصی

      باز این آفتابی شد

    • بدون نام

      حیفه همچین ادمیه تو را باید ببرند فیلم هندی بسازند واقعا حیفی!!!!

    • سهیل مرودشتی

      این آقای شریعتمداری هم برای خودش مخ یه ها..

    • بدون نام

      چقدر راحت انسانها را مطابق میل شیطانی خویش تقسیم بندی میکنند کوته فکران نو کیسه

    • بدون نام

      لطفا نظر ندید شما ...

    • بدون نام

      ناقاره چی .قاضی پور کم بود یکی هم از چاله میدون اومد

    • ایرانی

      ترو به خدا تو دیگه هیچی نگو
      این حرفهانخ نما شده

    • مهدئ

      الان کی ازشریعتمداری نظرخواست

    • بدون نام

      آیا به آقای کروبی در حصر ، روزنامه آمریکایی فارسی زبان میدهند؟

    • بدون نام

      با این ذهن باید کتابهای جنایی بنویسی

    • بدون نام

      چرا آقای شریعتمداری اصرار داره مورد تنفر مردم قرار بگیره؟؟؟

    • میثم

      این میزان نفرت مردم نسبت به شریعتمداری و این میزان محبوبیت مردم نسبت به خاتمی گویای هیچ پیامی نیست؟؟؟؟

    • بدون نام

      به فرض انیکه تمام حرفهایت درست باشد ،خود شما میگویی آقابی کروبی دارای سوابق قابل تحسین در قبل وبعد از انقلاب است آیا انصاف است این گونه با او برخورد کردن
      پیرمردی مریض. واقعا انصاف ،اخلاق ،مروت ،ادب،احترام و....درادبیات سیاسی ما جایش،
      کجاست؟

    • رضا

      حسین آقا.. باباجان کی ازتونظرخواست؟؟ ..واقعااگه شریعتمداری رونداشتیم سرنوشت ایران چی میشد؟،!!!!

    • بدون نام

      دقیقا.
      سردار آنچه که میگوئید کاملا صحت دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج