۵۸۴۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

والیبال زیر ۱۹ سال جهان - بحرین

استارت نوجوانان ایران با شکست آتزوری

تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال جهان به مصاف ایتالیا رفت و این تیم را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۹ به وقت محلی در نخستین مسابقه خود در رقابت های جهانی بحرین در سالن شماره دو مجموعه ورزشی ملی منامه به مصاف ایتالیا رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد.

ملی پوشان جوان ایران در ست های دوم و سوم این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 23 مغلوب حریف شدند، اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 15 بر 12 به پیروزی رسیدند تا نایب قهرمان اروپا را شکست داده باشند.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ابتدای نخستین مسابقه ایران در این رقابت ها از ترکیب مهدی جلوه، امیرحسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

ماریو باربیورو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا نیز دانیل لاویا (کاپیتان)، داویده گاردینی، لورنزو کورتزیا، لورنزو اسپروتو، دیه‌گو کانتاگالی، مانوئل بوسولاری و فیلیپو فدریکی را به میدان فرستاد.

در ست نخست تیم ایران نمایش بسیار خوبی برابر ایتالیا داشت و اجازه هنرنمایی به لاجوردی پوشان نداد.

در ست دوم رقابت بسیار نزدیک به هم پیش رفت و ایتالیا در اکثر مواقع از تیم ایران پیش بود و در نهایت تیم ایران با اختلاف دو امتیاز مغلوب ایتالیا شد.

در ست سوم نیز رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش رفت و همانند ست دوم تیم ایران با اختلاف دو پوئن مغلوب حریف شد تا از نظر ست شماری دو بر یک ایران عقب بیافتد.

در ابتدای ست چهارم عملکرد ملی پوشان ایتالیا بهتر بود و تیم ایران پیش افتادند اما در امتیاز 10 دو تیم برابر شدند. وقت استراحت دوم ست چهارم 16 بر 12 به ایران رسید و این موضوع سرمربی ایتالیا را عصبانی کرد و سر بازیکنانش داد زد که چرا چند امتیاز متوالی به ایران دادید. در این ست امیرحسین توخته عملکرد مناسبی داشت. در نهایت این ست نیز با امتیاز 25 بر 19 به ایران رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم رقابت نزدیک دو تیم ادامه یافت اما در نهایت تیم ایران ۱۵ بر ۱۲به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر دو فاتح این میدان سخت باشد.

والیبال نوجوانان ایتالیا در حالی در این رقابت ها شرکت کرده است که عنوان نایب قهرمانی اروپا را یدک می کشد. این رده سنی والیبال ایتالیا از چهارمین دوره رقابت های جهانی در این مسابقات حاضر شده و تا کنون در هفت دوره حضور خود سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کرده است.

هکتور هورتیز از پورتوریکو و والتر هوگو ویرامِچان از پرو به عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار ایران و ایتالیا را برعهده داشتند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (یکشنبه) در دومین دیدار خود در رقابت های جهانی به مصاف مکزیک می رود.

در دیگر مسابقه گروه ایران، تیم های مکزیک و جمهوری چک قبل از دیدار ایران به مصاف یکدیگر رفتند که جمهوری چک سه بر صفر و با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر۱۶ و ۲۵ بر ۱۷به پیروزی رسید.

پوریا یلی با کسب 34 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و امیر حسین اسفندیار نیز با کسب 24 امتیاز رتبه دوم را به دست آورد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (یکشنبه) در دومین دیدار خود در رقابت های جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف مکزیک می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سنایی

      دم جوجو های خودم گرم

    • مجی

      درود وآفرین به جوانان غیرتمند کشورم.
      ما به داشتن جوانانی مثل شما افتخار میکنیم وبراتون آرزوی موفقیت میکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج