جاباما
۵۸۵۲۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساموئل ال جکسون و آشر در «شفت» بازی می‌کنند

در حالی که پیشتر اعلام شده بود امکان بازسازی فیلم کلاسیک دهه ۱۹۷۰ وجود دارد، کمپانی سازنده اعلام کرد قصد دارد به شیوه معمول ادامه‌ای بر «شفت» بسازد و بازیگر مشهور فیلم را هم به کار گیرد.

خبرگزاری مهر: در حالی که پیشتر اعلام شده بود امکان بازسازی فیلم کلاسیک دهه ۱۹۷۰ وجود دارد، کمپانی سازنده اعلام کرد قصد دارد به شیوه معمول ادامه‌ای بر «شفت» بسازد و بازیگر مشهور فیلم را هم به کار گیرد.

به نقل از ورایتی، گفته شده ساموئل ال جکسون در حال مذاکره است تا نقش خودش را در نقش شخصیت مشهور فیلم «شفت» تکرار کند. جسی آشر بازیگر ۲۵ ساله «ندامت بازمانده» نیز قرار است در نقش پسر وی در این فیلم ظاهر شود.
ساموئل ال جکسون و آشر در «شفت» بازی می‌کنند

داستان برمبنای فیلمنامه‌ای از کنیا باریس خالق «سیاه‌مانند» ساخته می‌شود. این در حالی است که کمپانی نیولاین در سال ۲۰۱۵ پس از خرید حقوق ساخت «شفت» اعلام کرد آن را با همکاری جان دیویس در مقام تهیه کننده جلوی دوربین می‌برد.

فیلمی که سال ۱۹۷۱ از سوی مترو گلدوین مایر ساخته شد بر مبنای رمان ارنست تادمین و به کارگردانی گوردون پارکز ساخته شده بود. نقش جان شفت را نیز ریچارد راندتری بازی کرد.

این فیلم با موفقیت زیادی روبه رو شد و در حالی که با بودجه ۵۰۰ هزار دلاری ساخته شده بود ۱۲ میلیون دلار فروش کرد. ترانه این فیلم ساخته ایزاک هیز با عنوان «تم موضوعی شفت» نیز جایزه اسکار را برای ترانه اوریجینال برد. از این موسیقی به عنوان یکی از شاهکارهای موسیقی همه دوران‌ها یاد می‌شود.

پارکز و راندتری با هم در فیلم «رقابت بزرگ شفت» در سال ۱۹۷۲ و «شفت در آفریقا» در سال ۱۹۷۳ همکاری کردند.

«شفت» به عنوان یکی از فیلم‌های ملی آمریکایی در سال ۲۰۰۰ از سوی کتابخانه کنگره شناخته شد.

کمپانی پارامونت در سال ۲۰۰۰ اقدام به بازسازی این فیلم کرد که با بازی ال جکسون در نقش برادرزاده جان شفت جلوی دوربین رفت و فیلمی موفقیت‌آمیز شد که در سراسر جهان فروشی ۱۰۷ میلیون دلاری را تجربه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج