۵۸۵۶۸۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

عامل نزاع خونین شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت پس از قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی از همان ابتدای دستگیری شروع شده است.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت پس از قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی از همان ابتدای دستگیری شروع شده است.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی با اشاره به حادثه تیراندازی ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه در شهرک ذوالفقار شاهرود اظهار داشت: در پی نزاع خانوادگی که منجر به قتل دو زن شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه مرد ۴۲ ساله ای که به دلیل مشکلات خانوادگی ماه ها با همسر خود دچار اختلاف شده بود با حضور در منزل مادر همسر ۳۷ ساله اش در شهرک ذوالفقار شاهرود در راه پله این منزل با زن و مادر زن ۷۰ ساله خود درگیر شد و سپس با اسلحه شکاری به آنها شلیک کرد، تصریح کرد: تلاش ماموران بلافاصله برای دستگیری قاتل که پس از وقوع این جنایت متواری شده بود آغاز و با بکارگیری تمامی امکانات اقدام به ره گیری راه های مواصلاتی و همچنین اماکنی که احتمال مخفی بودن قاتل شد.

فرمانده انتظامی شاهرود همچنین تصریح کرد: در نتیجه تلاش اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران این فرماندهی موفق شدند عامل این نزاع و درگیری را شناسایی و پس از تعقیب و گریز آن را در کمتر از چهار ساعت، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

اشرفی با بیان اینکه تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهم از همان ابتدای دستگیری شروع شده است، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس آکاهی مشخص شد این زن و شوهر مدتهاست اختلاف خانوادگی داشتند و زن شش ماه بوده که در منزل مادر خود به سر برده و درخواست طلاق کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      ای داد بیداد اگر زنی قهر کند وبرود واگر طلاق بخواهد مرد هم خانواده اش وهم زنش را می کشد چند روز قبل هم یه مرد هم پدر وهم مادرزنش وهمسرش راکشته بود

    • بدون نام

      اگه دختری جواب رد به خواستگارش بده طرف اسلحه بر میدارن و دختره و اطرافیانش رو میکشه اگه زن از دست شوهر به ستوه بیاد پشت پا به همه چیز بزنه و برگرده خونه پدرش باز خودش و خانواده اش کشته میشن اگه مهریه اش رو بخواد میشه بدترین آدم دنیا بابا چه خبره اینجا این آقایون واقعا فکر کردن مالک جان و مال زن ها هستن هیچ چیزی جز کشتن و جنایت رو نمیشناسن نه منطق دارن نه غیرت وجدان یه عده میکشن الباقی هم براشون دست میزنن و تشویق می کنن یکی از یکی بی منطق تر خدایا پناه به خودت از دست این جماعت بی منطق

    • بی نام

      ما که از موضوع اطلاع نداریم چرا قضاوت کنیم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که قصد قضاوت و نظر دهی نداری برو برای خودت سماق بمک، خیلی راحت و آسوده،

    • ملیسا

      عیب نداره حالا وقتی که دارت زدن میفهمی که چه غلطی کرده ای مردک دیوانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج