۵۸۵۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

صدای مخالف جدی منصوریان دوباره بلند شد

بدون شک حسن زمانی یکی از منتقدان درجه یک علیرضا منصوریان است.

خبرآنلاین: بدون شک حسن زمانی یکی از منتقدان درجه یک علیرضا منصوریان است. او که از ابتدای این فصل سعی داشت تا مثل فصل قبل از منصوریان انتقاد کند به توصیه اعضای هیات مدیره روزه سکوت گرفت و زیاد چوب لای چرخ علی منصور نگذاشت.اما گذشت ۴ هفته از رقابت های لیگ برتر و ناکامی دوباره آبی ها حالا دوباره کار را به جایی رسانده تا زمانی لب به انتقاد باز کند.زمانی این بار گفته است:«من به عنوان عضو هیئت مدیره با توجه به امکانات و تجهیزاتی که مورد نیاز تیم بوده از نتایج به دست آمده رضایت کامل ندارم و اعضای هیئت مدیره هم چنین نظری دارند. آقای افتخاری هم که بیانیه حمایتی داده به عنوان مدیرعامل نظرش را اعلام کرده ولی اعضای هیئت مدیره نظرشان نظر هواداران است. وقتی هوادار ناراضی باشد قطعا هیئت مدیره هم از نتایج استقلال ناراضی است. ما در حال حاضر بحث مخالف با موافق نداریم، عملکرد تیم استقلال را تا به اینجای کار در حد استقلال نمی‌دانیم! قرار شده در جلسه هیئت مدیره که این هفته برگزار می‌شود گزارشی را به هیئت مدیره ارائه کنند و قطعا هیئت مدیره بعد از شنیدن توضیحات آنها تصمیم لازم را اتحاذ خواهد کرد. ممکن است تصمیم ما حمایت باشد یا تقویت و یا مسائل دیگر،اینها به نظرات هیئت مدیره بستگی دارد.»

زمانی حتی به دو دستگی سکوها در شب بازی با سایپا واکنش نشان داد و طرف مقابل منصوریان را حمایت کرد. او درباره شعارهای دو گانه هواداران در تختی گفت:« جا دارد با توجه به حوادثی که در بازی با سایپا رخ داد و تعدادی از لیدرها توهین‌هایی را به هواداران کردند از طرف هیئت مدیره عذرخواهی کنم و مطمئن باشید حرمت هوادار استقلال حفظ خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا شهیدی

      پرسپولی

      س که تا اینجا ۶ امتیاز از استقلال جلو است این امتیازات استقلال در آخر کار دست تیم میدهد و باید حتما ۱۰ یا ۱۵ امتیاز از ما جلو بزند تا ما منصوریان را عوض کنیم چرا حالا تا وقت هست دست به این کار نزنیم .

    • بدون نام

      اقای زمانی حرف حق می زنه منصوریان بدرد مربی گری نمی خوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج