جاباما
۵۸۵۸۱۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کشف ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۶ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق، توقیف پنج دستگاه تانکر کشنده و دستگیری سه نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۶ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق، توقیف پنج دستگاه تانکر کشنده و دستگیری سه نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سردار " محمد قنبری"، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محورهای مواصلاتی و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق سوخت و منابع ملی، ماموران یگان تکاوری ۱۰۸ خاش حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به سه دستگاه تانکر سوخت که به صورت کاروانی در حال حرکت بودند، مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر دستور توقف این خودروها را صادر کردند.

وی افزود: پس از اعلام دستور ایست رانندگان بدون توجه به دستور پلیس با رها کردن خودرو با استفاده از ناهمواری‌های زمین اقدام به فرار کردند و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از این سه دستگاه تانکر کشنده مقدار ۳۸ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زابل، گفت: در این عملیات ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به دو تانکر سوخت مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودروها را متوقف و ضمن دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره اینکه سه قاچاقچی با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برخورد قاطعانه‌ای با قاچاق کالا و سرمایه‌ای ملی دارد و نخواهد گذاشت سرمایه ملی به راحتی از کشور خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج