۵۸۵۸۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نام اندروید جدید مشخص شد

روز دوشنبه ۳۰ مرداد موعد مقرر گوگل برای معرفی نسخه ۸.۰ سیستم عامل اندروید است که فعلا با نام اندروید O شناخته می‌شود. طبق خبرهایی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند، Oreo محتمل‌ترین گزینه برای نام‌گذاری این نسخه بود اما در آخرین ساعات پیش از معرفی، نام جدیدی برای نسخه ۸.۰ اندروید اعلام شد.

وب سایت جی اس ام - رضا جلالی: روز دوشنبه ۳۰ مرداد موعد مقرر گوگل برای معرفی نسخه ۸.۰ سیستم عامل اندروید است که فعلا با نام اندروید O شناخته می‌شود. طبق خبرهایی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند، Oreo محتمل‌ترین گزینه برای نام‌گذاری این نسخه بود اما در آخرین ساعات پیش از معرفی، نام جدیدی برای نسخه ۸.۰ اندروید اعلام شد.
نام اندروید جدید مشخص شد

پس از خبرها و شایعات فراوان، بالاخره تا چند ساعت دیگر شاهد رونمایی از نسخه هشتم سیستم عامل اندروید خواهیم بود. اما طبق خبر جدیدی که منتشر شده است، ظاهرا گوگل امروز محصولی با نام اوریو معرفی نمی‌کند.

سیستم عامل جدید در جریان خورشید گرفتگی امروز که در آمریکا به طور کامل رویت می‌شود، معرفی خواهد شد. در چند روز گذشته شایعات و حدس و گمان‌هایی زیادی درباره نام این نسخه مطرح شد که استفاده از برند اوریو محتمل‌ترین گزینه بود. همچنین به تازگی تیزری در گوگل پلاس دیده شد که با نام فایل GoogleOreo_teaser_۰۸۱۷_noDroids(۱).mp۴ منتشر شده بود که باز هم احتمال استفاده از نشان تجاری Oreo را بیشتر کرد.

اما امروز و کمتر از چند ساعت مانده به زمان معرفی، شایعه جدیدی منتشر شده که گوگل قصد استفاده از نام دیگری را دارد. کلیف وِید، مدیر بخش پشتیبانی لانچر نوا، اعلام کرده که نسخه بعدی پلتفرم موبایل گوگل با نام اندروید Orellete معرفی می‌شود. او مدعی است این خبر را از منبع موثقی در گوگل دریافت کرده است که البته تمایل دارد ناشناس باقی بماند، اما مطمئن است که در نسخه جدید از نام اوریو استفاده نمی‌شود.

Orellete نام یک نوع شیرینی مخصوص کاتالونیا است که معمولا در مراسم عروسی سرو می‌شود. اگر این خبر صحیح باشد، مشخص نیست که چرا گوگل استفاده از نام این شیرینی را که تنها در منطقه‌ای خاص مصرف می‌شود را به برند محبوب و مشهوری مانند اوریو ترجیح داده است. این شرکت پیش از این هم سابقه استفاده از نشان تجاری شرکت‌های تولید کننده خوراکی را داشته و در نسخه ۴.۴ سیستم عامل اندروید هم از نام برند معروف کیت‌کت استفاده کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج