۵۸۵۹۳۴
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

وعده توییتری آذری جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ توئیتر گفت: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است. وی گفت: باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

خبرگزاری ایلنا: محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع فیلتر شبکه اجتماعی توئیتر با بیان اینکه وزارت ارتباطات این شبکه را فیلتر نکرده است که بخواهد رفع فیلتر کند، گفت: این‌که بگوییم ما می‌توانیم توئیتر را رفع فیلتر کنیم، درست نیست. نهادی که تصمیم گرفته این شبکه اجتماعی فیلتر باشد، بنابر یک ملاحظاتی این کار را انجام داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم ادامه داد: من هم از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره موضوعات مختلف است.

جهرمی خاطرنشان کرد: اینکه ما رسانه خودمان را محدود به تلگرام کنیم که فقط جامعه داخلی از آن استفاده می‌کنند، استراتژی خوب و مناسبی نیست.

او در ادامه افزود:‌ واقعیت این است که فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.

جهرمی در خاتمه تشریح کرد:‌ باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این و که خودمون هم میدونیم

    • علی

      فیلترینگ فیس بوک - یوتیوب برای چیه !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکع بگن ما هم بلدیم فیلتر کنیم

    • بدون نام

      اگر مربوط به حوزه امنیت ملی است پس چرا تمام مدیران حکومتی ازش دارن استفاده میکنند؟ فرق شما با مردم عادی چیه دقیقا در نوع استفاده از این ابزار؟ .... شما هنوز نیامده داری حرف هایی میزنی که بی کفایتی از سر و روش میباره....! حداقل سکوت کن درباره این مسائل تا کسی بهت نخنده

      پاسخ ها

      • مهران مهدی پور

        like

    • فربد

      اگر توییتر فعالیت در ان ممنوع است، شما چرا توییت میزنی در توییتر آقای وزیر نخبه جوان ؟!؟!؟! تا کی باید مردم شاهد تناقض باشن؟ این دیگه چه جور دولتی شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج