۵۸۶۰۶۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

سندی که وضعیت فرهاد مجیدی را مشخص می کند

چند روز پیش در فضای مجازی خبری درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۶ ساله های اسپانیول منتشر شد در شرایطی که بلافاصله شائبه هایی درباره این موضوع به وجود آمد و حتی برخی مدعی شدند مجیدی در راس کادرفنی تیم زیر ۱۶ ساله های این باشگاه قرار نگرفته است.

خبر ورزشی: چند روز پیش در فضای مجازی خبری درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۶ ساله های اسپانیول منتشر شد در شرایطی که بلافاصله شائبه هایی درباره این موضوع به وجود آمد و حتی برخی مدعی شدند مجیدی در راس کادرفنی تیم زیر ۱۶ ساله های این باشگاه قرار نگرفته است.
فرزاد مجیدی برادر فرهاد بلافاصله پس از مطرح شدن شائبه عدم توافق این باشگاه اسپانیایی با مجیدی به این موضوع واکنش نشان داد و حتی اعلام کرد مجیدی نه به عنوان مربی بلکه به عنوان سرمربی راهی اسپانیول شده است.
این در حالی است که در سایت رسمی باشگاه اسپانیول اشاره به حضور مجیدی در تیم آکادمی این باشگاه نشده است. البته صفحه تیم زیر ۱۶ ساله های اسپانیول برای فصل جدید، هنوز در سایت این باشگاه به روز نشده است. در حالی که وضعیت بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های زیر ۱۹ سال و ۱۷ سال اسپانیول به طور دقیق در سایت باشگاه مشخص شده است هنوز صفحه زیر ۱۶ ساله ها به روز نشده است.
سندی که وضعیت فرهاد مجیدی را مشخص می کند
اما مهم ترین مدرکی که حضور مجیدی را در اسپانیول تایید می کند سایت ترانسفرمارکت است که به عنوان معتبرترین سایت نقل و انتقالات در فوتبال دنیا شناخته می شود و تنها قراردادهای رسمی را در سایت خود ثبت می کند. بر پایه آنچه که در این سایت منتشر شده مجیدی به عنوان سرمربی تیم زیر 16 ساله های اسپانیول انتخاب شده است. بر پایه سند موجود در این سایت مجیدی در تاریخ 19 آگوست 2017 با اسپانیول برای هدایت تیم آکادمی این باشگاه به توافق رسیده است.
سندی که وضعیت فرهاد مجیدی را مشخص می کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب الان ضایع شدید شائبه ای ک ایجاد کردید برطرف شد؟حسود نباشیم

    • جنتلمن

      خبر ورزشی( یعنی همین سایتی که این خبر رو کار کرده) دیروز خبری رو گذاشته بود روی خروجی سایتش با این عنوان: از همه تکذیب و از خاندان مجیدی تایید... به همه توصیه می کنم از همین برترین ها برید متن اون خبر و واکنش مردم مخصوصا طرفدارای محترم پرسپولیس رو توی کامنت ها مشاهده کنید... به نظر من جا داره خبر ورزشی به دلیل این تناقض آشکار از اهالی فوتبال معذرت خواهی کنه... و اونایی هم که دیروز اونجوری به مجیدی تاختن باید بدونن هیچ چیز از فوتبال سرشون نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها نماینده کی هستند عزیزم؟ نماینده همان بی غیرتی که مثلا مجری مشهوره و توی یه پارتی مظلومی رو مسخره میکرد.اینها اگر فهم و درک داشتند که نمی رفتند برد ۵۰ سال قبلشون رو که اتفاقا خوردبین گفت اصلا صحت نداره، به رخ بکشند.هیچی ندارند و چسبیدند به گذشته.سن شون ۲۰ تا ۳۰ هست ولی خاطرات ۵۰ سال قبل رو تعریف میکنند.معلومه که آدمی با این سطح شعور دیروز چی قرار بوده بنویسه و امروز هم با تردید یه چیز دیگه.احتمالا اگر مدیر هم جز همون افراد باشه شما پیام من رو نخواهید خوند.

    • آرشا

      قهوه‌ای هم رنگ خداست

    • امید

      خب، آقایون لنگی اینم سند، حالا ضایع شدین

    • مهرداد

      الان سوزش ها شروع میشه و پروپاگاندای لنگ از در و دیوار و صداو سیما و روزنامه و.... شروع میکنن به وراجی مثل همیشه....نود هم نظرسنجی میزاره طارمی اول میشه خخخخ

    • بدون نام

      ای دکل نوردان...

    • فوتبال0908

      اگه راسته که به عنوان یه پرسپولیسی بهش تبریک میگم و در پاسخ به اون دوست استقلالی که میگه از ۵۰سال پیش حرف میزنیم باید خدمتت عرض کنم شماها که به اون جام به اصتلاح اسیایی که میگید و باهاش پز میدین میشه بگید مال چند سال پیشه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • MGZ

        احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج