جاباما
۵۸۶۲۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روانخواه:

اگر يك خارجی خوب نمی‌آوريد، منصوریان بماند

اميدرضا روانخواه از كادر مديريتي استقلال مي‌خواست اگر در نظر دارند تغييري در كادر فني انجام دهند هدفمند و با برنامه كار كنند نه براي رفع خطر نسبت به جايگاه خودشان.

خبر ورزشی: اميدرضا روانخواه از كادر مديريتي استقلال مي‌خواست اگر در نظر دارند تغييري در كادر فني انجام دهند هدفمند و با برنامه كار كنند نه براي رفع خطر نسبت به جايگاه خودشان.

*فوتبال مالكانه استقلال جواب نداد؟

فوتبال مالكانه يعني بازي در عرض و پاس‌هاي كوتاه. اين باعث مي‌شود تيم مقابل بيشتر جمع بازي كند. در اين سيستم دفاع چپ و راست خيلي مهم هستند و در فوتبال دنيا هم اين را مي‌بينيد. اگر مي‌توانستيم در اين پست كساني را جذب كنيم كه هر كدام در طول ۹۰ دقيقه حداقل ۶ تا ۷ بار خود را در موقعيت ارسال‌هاي خطرناك قرار بدهند و ۹۰ دقيقه طول زمين را بروند و برگردند عالي بود ولي ما در استقلال نتوانسته‌ايم اين كار را انجام بدهيم و گردش توپ در ميانه زمين كند انجام مي‌شود و باعث مي‌شود كه دفاع حريف به راحتي شيفتش را انجام بدهد و آن روزنه‌هايي كه قرار است باز شود و پاس‌هاي خطرناك از آنها داده شود بسته مي‌شوند.

* ممكن نيست اين مشكلات در ادامه ليگ برطرف شوند؟

اينها مشكلات فني تيم است كه شايد به مرور زمان حل شود و مطمئناً هم مي‌شود ولي مشكل اينجاست كه يك مقدار دير است و سال دوم است كه منصوريان در تيم است. مردم اين مشكلات را فصل قبل تحمل كردند و در قبال اين نتيجه نگرفتن‌ها صبوري به خرج دادند و بد بازي كردن‌ها را تحمل كردند ولي ديگر واقعاً امسال در ذوق‌شان خورد. با خريدهايي كه انجام و وعده‌هايي كه داده شد حالا كاسه صبرشان لبريز شده.

* اما از مديريت باشگاه زمزمه‌هايي مبني بر تغيير شنيده مي‌شود؟

اگر قصد تغيير دارند فقط بحث اين است كه مديريت باشگاه مي‌خواهد كاري كند تا جاي پاي خودش را محكمتر كند يا نه واقعاً مي‌خواهد به تيم كمك كند. اگر قصد كمك كردن باشد يك خارجي خوب مانند برانكو، كي‌روش، بيلسا يا پكرمن را بياورند. استقلال باشگاه بزرگي است و كار كردن در اين باشگاه براي اين قبيل مربيان مي‌تواند جذاب باشد يا اگر مي‌خواهيم يك مربي ايراني يا خارجي درجه ۵ بياوريم كه اصلاً هيچ شناختي از فوتبال ندارد به درد نمي‌خورد. شايد يكي مانند پكرمن آن شناخت را نداشته باشد و زمان بگذارد ولي حداقل مي‌دانيم پكرمن است و با نامش مي‌تواند خيلي به تيم كمك كند. ولي معمولاً در فوتبال ما مديران بعد از اين تغييرات براي اينكه فشار را از روي خود بردارند مي‌گويند من تغيير را انجام دادم و ديگر خودم نمي‌توانم بروم و گل بزنم. اگر قرار است مديريت فردا اين حرف‌ها را به خورد مردم بدهد بهتر است همين كادر بماند.

* خبردار شديد كه هواداران معترض را در استاديوم كتك زدند؟

اميدوارم كه شايعه باشد ولي اگر شايعه نباشد واقعاً اين حركت مي‌تواند يك فاجعه تأسف‌برانگيز باشد. فكر كنم در برنامه ۹۰ خيلي مسائل روشن خواهد شد. اگر اين موضوع واقعيت داشته باشد قطعاً واكنش همه پيشكسوتان استقلال را خواهيد ديد. اين مي‌تواند خط قرمز فوتبال ما باشد كه تماشاگري درون سكوها از تماشاگر خودي يا بوقچي خودي كتك بخورد. به نظرم اگر چنين اتفاقي رخ داده باشد بهتر است فوتبال را تعطيل كنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج