۵۸۶۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی، همه کاره تیم‌های ملی پایه!

تیم جوانان ایران طبق برنامه‌ریزی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، باید در آبان‌ماه ‌سال‌جاری،‌ در مسابقات انتخابی قهرمانی این رده سنی در آسیا به مصاف فلسطین، اردن و سوریه برود.

شهروند: تیم جوانان ایران طبق برنامه‌ریزی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، باید در آبان‌ماه ‌سال‌جاری،‌ در مسابقات انتخابی قهرمانی این رده سنی در آسیا به مصاف فلسطین، اردن و سوریه برود. نکته قابل‌ تأمل اینجاست که بعد از پایان کار تیم جوانان در جام‌جهانی ٢٠١٧ کره‌جنوبی، این تیم سرمربی نداشته است و مدیران فوتبال ایران باید سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کنند. نکته قابل توجه در این رابطه اما انتخاب آنهاست؛ امیرحسین پیروانی.

فاجعه امید با پیروانی

امیرحسین پیروانی مدت‌ها سرمربی تیم جوانان بود. او با این تیم توانست جواز حضور در مسابقات جام‌جهانی را کسب کند. تیم پیروانی در این مسابقات هم، ‌در نیمه دوم تیمش با افت شدید مواجه می‌شد و درنهایت با کسب نتایج نه‌چندان خوب مسابقات خود را واگذار کرد و از جام‌جهانی حذف شد! بعد از این اتفاق طبق برنامه‌ریزی قبلی امیرحسین پیروانی به‌عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب شد. قرار بر این بود که امیدها که سالیان ‌سال است در مسابقات خود ناکام می‌شوند، در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا در قرقیزستان شرکت کنند. شاگردان پیروانی باید در این مسابقات با عمان و قرقیزستان مسابقه می‌دادند و به‌عنوان تیم اول گروه خود راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شدند که در این میان فاجعه‌ای بزرگ رخ داد و تیم امید،‌ از گردونه‌بازی‌ها حذف شد و حتی نتوانست جواز حضور در مرحله نهایی بازی‌ها را به دست بیاورد.

برای جوانان گزینه‌‌ای به جز پیروانی ندارند

با حذف تیم امید انتقادهای بسیار زیادی از عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال انجام شد. البته خود پیروانی که یک مربی سازش‌کار مطلق است،‌ از این انتقاد‌های شدید بی‌امان نماند. طبق عادت همیشگی جنجال‌های پس از حذف تیم امید بعد از مدتی فروکش کرد و در شرایط کنونی کسی نمی‌داند که آینده امیدها و سرمربی آنها چه کسی خواهد بود. البته طبق اخبار منتشرشده در رسانه‌ها مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته‌اند با توجه به شرایط موجود هدایت تیم جوانان را برای شرکت در انتخابی قهرمانی آسیا دوباره به امیرحسین پیروانی بدهند. مربی که امتحان خود را با ناکامی پس داده و حالا دوباره به دنبال بازگشت به تیم جوانان است.

بی‌برنامگی مطلق در فدراسیون فوتبال

به خوبی مشخص است که مدیران فدراسیون برنامه‌ خاصی برای تیم‌های ملی رده‌سنی پایه ندارند. آنها چون پول هم ندارند، نمی‌توانند هدایت تیم‌های ملی را به مربیان کارنامه‌دار خارجی یا مربیان خوب داخلی بدهند. به همین ترتیب مجبور هستند هدایت تیم‌های ملی را به افرادی بدهند که هم پول زیادی از آنها نمی‌خواهند و هم در بدترین شرایط هم صدایی از آنها درنمی‌آید. درحال حاضر به ‌نظر می‌رسد که امیرحسین پیروانی به مربی‌ای برای تمام تیم‌های ملی بلاتکلیف تبدیل شده و این نتیجه بی‌برنامگی فدراسیون فوتبال در حوزه فوتبال پایه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      فاتحه این فوتبالو باید خوند

      کیروشو هم بردارن تیم ملیو بدن به ایشون چه کاریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج