۵۸۶۴۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ مروري بر حواشي آخرين جلسه راي اعتماد

همان‌طور كه مشاهده كرديد پرونده راي اعتماد به وزراي دولت بسته شد و اكثريت وزراي پيشنهادي توانستند راي‌هاي هلويي را از آن خود بكنند تا در انتهاي جلسه لبخندهايي سيب‌طور بر لبان آقاي روحاني و نماينده‌هاي محترم بنشيند!

احمدرضا كاظمي در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

ماجرای گلابی‌ها

همان‌طور كه مشاهده كرديد پرونده راي اعتماد به وزراي دولت بسته شد و اكثريت وزراي پيشنهادي توانستند راي‌هاي هلويي را از آن خود بكنند تا در انتهاي جلسه لبخندهايي سيب‌طور بر لبان آقاي روحاني و نماينده‌هاي محترم بنشيند! واقعا با وجود این سه میوه در دو خط بالا باید اذعان کرد که حال و هوای دیروز مجلس دست کمی از میادین میوه تره بار نداشت که اوج آن هم با ميوه‌خواري آقاي قاضي‌پور در صحن علني مجلس، شكل گرفت! عملي كه از چشم‌هاي تيزبين عكاسان حاضر در صحن مخفي نماند.
تصاويري كه دوربین‌ها از این لحظه ثبت کرده‌اند جوری است که اگر شما در جريان محتوايش نباشيد با ديدن سكانس‌هاي اوليه‌ و مشاهده چهره مضطرب آقای قاضی پور فكر مي‌كنيد مساله امنیتي است و مثلا از طريق تلفن به ایشان خبر حمله تروريستي داده‌اند كه اينجور با عجله همكارانش را مثل «جك باور» در سريال ۲۴ كنار مي‌زند و به سمت درب خروج مي‌دود! غافل از این که در تصاویر نهایی مشخص می‌شود جنس دلهره و اضطراب این نماینده محترم از جنس همان دلشوره و تشویشی بوده كه همه ما در دوران مدرسه موقع درآوردن خوراكي‌هاي‌مان از كيف يا موقع خريد از بوفه مدرسه تجربه‌اش کرده‌ایم.
زمانی که دل‌مان ضعف می‌رفت اما در عین حال نگران حمله همکلاسی‌های گرسنه بودیم و مجبور می‌شدیم یا بریم داخل دستشویی ساندویچ‌مان را بخوریم یا زیر میز قایم بشویم و میوه‌های‌مان را گاز بزنیم!

برو فردا بیا

در كابينه فعلي برخي وزرا هستند كه افكار عمومي آن‌ها را ناهمسو با دولت تلقي مي‌كرد و مردم با انواع هشتگ‌ها و پیام‌های اعتراضي از آقاي روحاني درخواست عدم معرفي آن‌ها را داشتند كه البته بعد از نااميدي از ايشان، دست به دامان آقاي عارف و فراكسيون اميد براي عدم راي اعتماد به آن‌ها شدند. متاسفانه اين دست به دست شدن مطالبات ما خيلي شبيه وضعيت كسي است بدون داشتن ژن خوب، بدون سفارشنامه و بدون ضامن معتبر به بانك رفته و دنبال وام مي‌گردد و كارمندها هم او را عين توپ فوتبال مدام از اين اتاق به اين اتاق پاس مي‌دهند! نتيجه نهايي هم اين مي‌شود كه طرف بايد برود فردا بياید! حالا البته خوش به حال كسي كه می‌رود بانک و مي‌فرستندش برود فردا بيايد، ما بيچاره‌ها كه براي وصول مطالبات‌مان هی بايد برويم چهار سال ديگر بياييم!!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج