جاباما
۵۸۶۵۶۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهمترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ به طوری که در چهار ماه نخست امسال ۲۷۰ فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که ۵۲.۶ درصد آنها به نقص فنی مربوط می شد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهمترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ به طوری که در چهار ماه نخست امسال ۲۷۰ فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که ۵۲.۶ درصد آنها به نقص فنی مربوط می شد.

«ابوالفضل تذروی» در چهارمین نشست تخصصی هم اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو افزود: همچنین ۱۰.۴ درصد شایت ها به تاخیر در تحویل خودرو، ۸.۹ درصد به عملکرد ضعیف نمایندگی ها، ۷.۸ درصد به خدمات پس از فروش و چهار دهم درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.
وی بیان داشت: باید با رعایت آیین نامه های وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راه های عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.
تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها پرداخت و ادامه داد:‌ در این مدت یک هزار و ۶۶۵ فقره شکایت خودرویی به این سازمان ها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل بموقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.

پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: ۱۶۲ هزار و ۵۱۶ دستگاه انواع خودرو سواری در فروردین و اردیبهشت ماه امسال تولید شد که در همسنجی با پارسال ۱۱.۵درصد افزایش یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      کیفیت خودروهای داخلی بسیار پایین و قیمتها بسیار بالاست.

    • بدون نام

      خودروسازان خارجی هستند که رضایت مشتری براشون مهم هست و حتی خودروهایی که به کشورهای دیگه صادر میکنند اگه کوچکترین مشکلی داشته باشه با تمام و کمال اون مشکل و رفع میکنند و اگه این مشکل دربیشتر خودروهای تولیدی بوجود بیاد بایه فراخوان سراسری اون نقص فنی را برطرف میکنند واز مشتریان معذرت خواهی میکنند
      نه مانند نمایندگیهای داخلی که وقتی برای مشکل خودرو مراجعه میکنیم تازه بدهکارشون هم هستیم
      چرا باید تو همه کارهامون ازدنیا عقب باشیم اونوقت ندای کیفیت و رضایت مشتری هم سر میدهیم

    • بدون نام

      کدوم حق مشتری؟؟؟فقط پول براتون مهمه.کدام خدمات پس از فروش؟؟؟؟خودرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ماشاالله قیمت خودرو بالا نقص فنی هم زیاد اگر نخرید چی میشه

    • فرشاد

      خودرو ساان مردم را غارت می کنند لالهای سود جو و بی غیرت هم کمکش می کنند دولت هم حمایت می کنه بد بختی از این بالا تر نمیشه

    • بدون نام

      تا زمانی که دولت از خودرو سلزان دزد حمایت می کنه اطن مشکلات هست باید واردات خودرو کارکرد ه ازاد شود و تعرفه واردات کاهش یابد

    • بدون نام

      انقدر خودرو هاشون اشغال هست که هیچ کشوری حاضر به وارد کردن شون نیست مجبورند به مردم ایران غالب کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج