جاباما
۵۸۶۶۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عرضه‌یبرنامه Shazam برای تلویزیون‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرده که برنامه‌ی تشخیص موسیقی شازم به زودی برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود و از این به بعد می توانید با استفاده از تلویزیون‌تان آهنگ‌هایی که در حال پخش شدن هستند را پیدا کنید.

مجله دیجی کالا - مرجان گودرزی: به احتمال زیاد از برنامه شازم برای پیدا کردن اسم خواننده یا موسیقی مورد علاقه‌تان بارها و بارها استفاده کرده‌اید. شرکت سامسونگ اعلام کرده که برنامه‌ی تشخیص موسیقی شازم به زودی برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود و از این به بعد می توانید با استفاده از تلویزیون‌تان آهنگ‌هایی که در حال پخش شدن هستند را پیدا کنید.

عرضه‌یبرنامه Shazam برای تلویزیون‌های سامسونگ

سامسونگ اعلام کرده که‌ برنامه Shazam را در آخرین بروزرسانی تلویزیون‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشرشده با استفاده از برنامه شازم بینندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند تنها با یک کلیک آهنگ‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها پخش می‌شود را به سرعت شناسایی کرده و برنامه شازم عنوان آهنگ و نام خواننده یا آلبوم را به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

گاهی ممکن است که به تلفن همراه‌تان هنگام پخش موسیقی از تلویزیون دسترسی نداشته باشید و در نتیجه نتوانید آهنگ موردنظرتان را پیدا کنید، شرکت سامسونگ با استفاده از این امکان جدید دسترسی شما را به برنامه شازم و پیدا کردن موسیقی مورد علاقه‌تان راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج