۵۸۶۷۲۲
۸۳ نظر
۵۰۰۰
۸۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

بازگشت پرسپولیس با تعویض‌های طلایی برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی باخته را با تساوی عوض کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. برای تیم میهمان در این مسابقه عمر السوما در دقیقه ۳ و لئوناردو ۵۸ موفق به گلزنی شدند و گل‌های پرسپولیس را نیز شجاع‌خلیل‌زاده در دقیقه ۷۲ و گادوین منشا در دقیقه ۸۵ وارد دروازه الاهلی کردند.

نیمه اول

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (کمال کامیابی‌نیا)، محسن مسلمان(بشار رسن ۶۷)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی(۶۴ گادمین منشا) به میدان آمد.

برای االاهلی در این بازی؛ محمد العویس، موتاز موهاوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو (مغرشی 65)، حسین المقوی، صالح عجمان العمری و عمر السوما (شمدانی 82) راهی میدان شدند.

دقیقه ۳: شوت صالح عجمان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با دفع ناقص بیرانوند همراه شد و السوما در میان غفلت مدافعان نماینده کشورمان توپ برگشتی را درون دروازه سرخپوشان جای داد.

دقیقه 8: مهدی طارمی در یک موقعیت عالی که در محوطه جریمه الاهلی نصیبش شده بود نتوانست به موقع تصمیم‌گیری کند و مدافع حریف به موقع توپ او را دفع کرد.

دقیقه ۹: طارمی درون محوطه جریمه الاهلی سرنگون شد، اما داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت.

دقیقه 15: شوت محکم مسلمان از فاصله نزدیک از کنار دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه ۱۷: پاس عالی امیری از جناح چپ درون محوطه جریمه الاهلی به علیپور رسید، اما ضربه این بازیکن به زیر توپ زده شد تا این حمله هم حاصلی برای سرخپوشان نداشته باشد.

دقیقه 35: دفع ناقص بیرانوند این بار توپ را در پشت محوطه جریمه جلوی پای موهاوی انداخت، اما ضربه محکم این بازیکن در چارچوب دروازه سرخپوشان نبود و در حالت خطرناک به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 49: پرتاب اوت امیری از جناح چپ با ضربه سر طارمی و دفع دروازه‌بان الاهلی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۵: موهاوی با یک شوت محکم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.

دقیقه 58: لئوناردو در عمق خط دفاع پرسپولیس که در آفسای‌گیری دچار اشتباه شده بودند صاحب توپ شد و خیلی راحت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۳: الاهلی روی یک ضد حمله خطرناک می‌رفت به گل سوم دست یابد که لئوناردو این بار با بی‌دقتی توپ را از روی خط شش قدم به اوت زد.

دقیقه 72: ارسال زیبای رسن از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر علیپور که به صورت پاس به درون محوطه جریمه الاهلی فرستاد و خلیل‌زاده بود که با جایگیری عالی و ضربه سری دقیق تیمش را به گل رساند.

دقیقه ۷۴: پرسپولیس می‌توانست روی ضربه کرنر به گل برسد که مدافعان الاهلی با دستپاچگی توپ را از درون شش قدم درواز‌شان دفع کردند.

دقیقه 85: دفع ناقص دفاع الاهلی در پشت محوطه جریمه تیمش باعث شد منشا صاحب یک موقعیت خوب شوت زنی شود و این بازیکن با یک حرکت بدن عالی ابتدا مدافعان و دروازه‌بان الاهلی را فریب داد و در ادامه با یک شوت در زاویه مخالف گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۷: شجاع‌ خلیل‌زاده از داور بازی کارت زرد گرفت.

دیدار برگشت دو تیم در تاریخ 21 شهریورماه به میزبانی الاهلی در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sana

      این پرسپولیس فوق العادس.برانکو پروفسوررررررررر

    • بدون نام

      دمت گرم پیروزی درود برمنشا

      پاسخ ها

      • میلاد پورحسین

        پرسپولیس

      • میلاد پورحسین

        پرسپولیس

      • صالح

        استقلال

      • ارشاد

        پرسپولیس

    • فتحی

      نباید دقیقه ۲ گل میخوردیم همون دقیقه اول شیرازه تیم پاشیده شد باز شانس اوردیم مساوی کردیم یه امیدی موند واسه بازی برگشت

      پاسخ ها

      • miss mahjob. perspolis

        بله کاملا درست گفتید

    • محسن مکرم

      وقتی پرسپولیس گل دوم رو زد من گریه کردم از یه جهت ب خاطر خوشحالی که تیم محبوبم گل زده از یه جهت دیگه اینکه چرا برانکو دیر تعویض هاشو انجام داد خوشحالم که مرخصی ساعتی که از محل کارم به عشق پرسپولیس گرفتم تا بتونم بازیو ببینم هدر نرفت به امید برد سرخپوشان در بازی برگشت ...عاشقتم پرسپولیس

      پاسخ ها

      • محمد

        داداش احساسی نباش

    • میلاد پورحسین

      حق ما برد بود خدایی

    • بدون نام

      دمشون گررررررررررررررم به خاطر غیرتشون گر چه نتیجه در شان پرسپولیس نبود

    • بدون نام

      ایشالا بازی برگشت می بریم

    • میثاق معتمدی نژاد

      عالی بود پرسپولیس زلزله همینه همینه.....

    • علیرضازمان

      باید منشاجای طارمی باشه بشاررسن جای مسلمان کمال جای رلیعخواه نعمتی جای احمدزاده

    • فوتبال0908

      دروووود به شرفتون منشا و رسن عالی بودن ان شاالله بازی برگشت

    • قرمز

      چشم استقلالیا کوووووووووور شه الهی .....
      ارتش سرخ همیشه پیروز است ..... پیروز .....
      برانکو یه دونس ..... عشقی ..... عشششششششششششششششششق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بترکن از حسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودی

    • بدون نام

      دم بچه های پرسپولیس گرم

    • محمد ابری از علی اباد کتول

      درود به منشا.یک موقعیت یک گل.این گل باعث متلاشی شدن باند احمد زاده و مسلمان و طارمی شد.بازم یک تک به تک رو پاس نداد.به خدا اگه منشا بازی کنه 50 تا گل میزنه تو لیگ.پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کرد.تو بازی برگشت راحت میبریم.

    • آرش قره داغی

      عالی پرسپلیس

    • یه پرسپولیسی تعصبی

      درود بر همه بازیکنا وسر مربیمون دم همتون گرم گل کاشتید

    • tnt2

      اقای طارمی به جای گرفتن خودت و مغرور شدنت از منشا یاد بگیر که بدون هیچ گونه کار اضافه و پشتک و وارو زدن و تلاش واسه گرفتن پنالتی الکی اونم وقتی تو موقعیت گل هستی .راحت و بدون اعتراض به عنوان یار تعویضی اونم دقایق تقریبا اخر بازی اومد گل شو زد و کار شو انجام داد بعد شما بارها تو بازهای داخلی وقتی میدیدی منشا موقعیتش بهتره عمدا پاس نمیدادی و ای کاش حالا گل میکردی یا تو دست دروازه بان میزدی یا اسمون .یکم از غرور بیخودت کم کن و گل زنی یاد بگیر، 100تا موقعیت خراب کردن و یکیش،و شانسی گل زدن هنر نیست .هنر اونه که از کوچکترین فرصت برای گل زنی استفاده کنی دقیقا عین منشا تو همین بازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله برگشت یک بر صفر میبریمو میریم بالا

      • فوتبال0908

        بخدا رسن گل کاشت ولی اگه دقت میکردید کامیابی نیا اصلا به رسن پاس نمیداد اصلا نمیدونم چرا باند بازی رو تمومش نمیکنن اینا

      • فوتبال0908

        بخدا رسن گل کاشت ولی اگه دقت میکردید کامیابی نیا اصلا به رسن پاس نمیداد اصلا نمیدونم چرا باند بازی رو تمومش نمیکنن اینا

      • طارمی را با ی بز مریض عوض میکنیم

        پرسپولیس

      • miladzare

        برو بابا چی میگی مگه توهم فوتبال میفهمی انصافم خوب چیزیه ادمایی مثل که ظاهراپرسپولیسین اختلاف میندازن همه میگن حتی نودانالیزکرد که پاس میدن ولی تو...ـدرضمن مگه گلهای طارمی یادت رفته به الوحده وبقیه که اگه نمیزد الان مثل استقلال باید بازی تیمهای دیگه روتواین مرحله میدیدی درضمن طارمی خودش میادازوسط توپ میگیره خودش میبره خودش واسه خودش موقعیت میسازه خودش وتوموقعیت قرارمیدهچرا مهاجمای دیگه اینهمه موقعیت گیرشون نمیاد چه توپرسپولیس چه تیمهای دیگه یافهم فوتبایتوببربالا یا باانصاف باش
        درودبرشرف وغیرتشون مبارکتون

      • یه پرسپولیسی تعصبی

        اولین که شما ساکت دومین که خوبه همه میبینن مهدی از قصد خودشو روی زمین نمیندازه چندتا ش پنالتی بوده ونگرفتن سومینکه همه بازیکنا از مسی بگیر تا رونالدو مؤقیت خراب میکنن حتماً اوناهم شانسی توپارو گل میکنن پس
        حرف نزن

      • s.s

        خدایا ایرانیا رو هیچوقت مقابل این عربستانی های لنا شرمنده نکن. ماشاالله به پرسپولیس

      • ♡پرسپولیسی ام♡

        حرف الکی نزن طارمی این همه زحمت کشیده اونوقت اینطور جوابشو میدی قشنگ معلومه ششقلای هستی

      • tnt2

        milad zare
        نه تو خیلی از فوتبال حالیته که یارو رو 10000تا موقعیت و خراب میکنه یکی و شانسی گل بعذ میگه طارمی یلی بود در سیستان .بعدم نیست اون دوتا مسی و نیمار هستند بعد اگه اختلاف بیافته زبونم لال طارمی میره یه باشگاه فرانسوی یا شاید بره بارسلون بعد حالا چطور جاشو پر کنه پرسپولیس کسی در اندازه اون نیست که اینقدر قشنگ موقعیت خراب کنه و پنالتی چپ و زیبا بزنه

      • tnt2

        مونتلا .اولا تو دیگه رد دادی ...تو هم بهتره ساکت بشی و توهماتتو واسه خودت نگه داری راحتت کنم فکر کنم خودتم فهمیدی که فوتبال ایران در رده باشگاهی هیچ پخی نیست چون از روی هیچ اصولی پیروی نمیکنه نمونه اون 6تایی شدن فاجعه بار استقلال بود وگرنه اسمتو مونتلا نمیگذاشتی و حداقل مثلا میگذاشتی طارمی پس خودتم فهمیدی چه خبره دراخر تو به استقلال شیش تایی کیسه فحش بده یا به لنگیهای پرسپولیس اقای توهم من طرف هیچ کدوم از این تیمهای مسخره که اینقدر پول گرفتن و بازیکنهاشون شوت معمولی نمیتونن بزنن نیستم یک دهم شو میدادن شهرستانها بعد میدیدی چی میشد.. پس نگو استقلالی فلان اتفاقا خوب گفتی همون حرف تو لایک به اضافه پرسپولیس که همون صفتها رو واسشش بگذار ..برانکو همون نبود که تیم ملی فوتبال ایران و تو جام جهانی مسخره دنیا کرد ?همون نبود که با دایی بر علیه ایمان مبعلی که تو.اوج بود شد و دعوتش نکرد تیم ملی همون نبود که عزیزی و دعوت نکرد و انقدر ملت فشار بهش اوردن که راضی شد?همون نیست که بهترین بازیکن پرسپولیس رامین رضایی رو چطور به ناحق بیرون کرد? پس ساکت شو بعدم اسمتو عوض کن تو که اینقدر سینه چاک پرسپولیسی بگذار مثلا طارمی معادل برهانی چون سبک بازیشون عین همه دم دروازه که میرسن یادشون میره گل کجاست

    • مسلم امینی

      درود به شرف همه بازیکنان پرسپولیس بویژه منشا و رسن درود به مربی با دانش برانکو

    • یه پرسپولیسی تعصبی

      ارتش سرخ آسیا ، سرورکل آبیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلییییییییی خوشم اومد داداشی

    • بدون نام

      باخت پرسپولیس در نیمه اول و بازی ضعیفش به خاطر مسلمان و طارمی بود. این دو تا خیلی باعث افت پرسپولیس شدن. مسلمان یک ضربه درست نزد ولی رسن خیلی مناسب دو تا ارسال داشت که یکی گل شد و یکی با بدشانسی گل نشد. برانکو اگر میخواد نتیجه بگیره باید به سیامک نعمتی، منشا و بشار رسن خیلی بیشتر از طارمی سایه زن و مسلمان بازی بده

    • سید

      بازی پرسپولیس بد نبود گر چه الاهلی هم بعضی از بازیکنان تاثیر گذارش رو بازی نداد

    • مونتلا

      اول از اخبار داغ یک تشکر ویژه دارم بابت این نظر ها دمتان گرم ممنون از تک تک بچها من این رو قبول ندارم که دوستان میگن باند طارمی و مسلمان و احمدزاده متلاشی شد یا انتقاد کردن از مهدی طارمی یادمون نره همین ها کاری کردن که ما تو اوج هستیم و توانستیم تا 8 تا تیم برتر بیایم و خواهشی دارم از همه ای دو آتشه پرسپولیس عزیز فقط حمایت کنید تا زوج طلایی ما شکل بگیره به نظرم بچها درگیر حواشی بازی قبل هستن اگر درست حمایت کنید روزهای خوبی رو میبینید وقتی منشا گل زد مهدی از خوشحالی نمیدونست چه کار بکنه و این یعنی ما خودمون داریم طارمی رو با دستان خود مان نابود میکنیم خواهش دارم الان وقت انتقاد نیست فقط حمایت کنید ممنون

    • بدون نام

      بچها خسته نباشین

    • بدون نام

      فقط منشا

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      پرسپولیس عالیه عاشقشم انشاالله بازی بعدی رو میبریم

    • بدون نام

      من پیش بینی کرده بودم که مساوی میشه.

    • بدون نام

      پچه ها ی خبر خوب دیگه... شیشعلی استعفا نداد یعنی هنوز خنده بازار برقراره جانم چه فصلی بشه امسال

    • بدون نام

      پچه ها ی خبر خوب دیگه... شیشعلی استعفا نداد یعنی هنوز خنده بازار برقراره جانم چه فصلی بشه امسال

    • REZA

      به امید اینکه جام آسیا رو بالای سر بازیکنان پرسپولیس ببینیم
      عاشقتم پرسپولیس

    • مصطفی

      پرسپولیسیم ولی نگران تیم بزرگ استقلالم.خدا کنه اوج بگیرن چون خیلی حیفه این تیم پایین باشه.خیلی هوادار داره.هوادار باید خوشحال باشه....جذابیت باید بیاد بالای جدول....منصوریان در حد استقلال نیست.منصوریان در هر تیمی فقط برای یک فصل خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بااااو کیسه کش

    • مصطفی

      پرسپولیسیم ولی نگران تیم بزرگ استقلالم.خدا کنه اوج بگیرن چون خیلی حیفه این تیم پایین باشه.خیلی هوادار داره.هوادار باید خوشحال باشه....جذابیت باید بیاد بالای جدول....منصوریان در حد استقلال نیست.منصوریان در هر تیمی فقط برای یک فصل خوبه

    • مصطفی

      پرسپولیسیم ولی نگران تیم بزرگ استقلالم.خدا کنه اوج بگیرن چون خیلی حیفه این تیم پایین باشه.خیلی هوادار داره.هوادار باید خوشحال باشه....جذابیت باید بیاد بالای جدول....منصوریان در حد استقلال نیست.منصوریان در هر تیمی فقط برای یک فصل خوبه

    • پژمان

      عالی بولیاقت بردن داشتیم

    • حمید

      بعدازگل دوم ازخوشحالی نمی دونستم چی کارکنم

    • یه پرسپولیسی تعصبی

      ارتش سرخ آسیا ، سرور کل آبیا

    • علی

      خدا رو شکر که تعویض های طلایی برانکو جواب داد

    • یه پرسپولیسی تعصبی

      چه زود بعضیا مهدی طارمی رو فراموش کردن شما هوادارای عزیز نباید بین این دو نفر فرق بزارید یک روز طارمی گل میزنه یک روز منشا این دلیل شما بیخوده دیدین که چه جوری طارمی با منشا شادی کردند

      پاسخ ها

      • tnt2

        ازه اما این غرور بی خودو سبک بازی از مد افتاده طارمی کار دستش میده همین که نه پاس میده نه قدر موقعیتهاشو میدونه و از هر 100تا موقهیت یکیشو اونم شاید شانسی گل میکنه و از همه بدتر این که وقتی که موقعیت گل داره خودشو میندازه واسه پنالتی که دیگه داورها حتی اگه درست هم باشه نمیگیرن .چون انقدر تکرار کرده که شده چوپان دروغگو اما از اونطرف منشا بدون اضافه کاری کارشو میکنه فرق این دوتا زمین تا اسمونه و اگه فصل قبل تو تیمی مثل پرسپولیس بود و اون همه موقعیت که واسه طارمی هافبکهاش درست کردن و داشت شک نکن با اختلاف بالا اقای گل میشد

      • یه پرسپولیسی تعصبی

        درجواب (tnt2) به شما چه شماهم یکی از اونا هستین
        واقعا متاسفم برای اینجور ادما

      • tnt2

        در جواب پر سپولیسی متعصب ..متاسف واسه خودت باش راحتت کنم من نه پرسپولیسیم نه استقلالی هر تیمی خوب بازی کنه طرفدار اونم تو باشگاهای ایران که کلا فوتبال ندارن اکه طرف هیچ تیمی نیستم اون استقلالش که فکر کرده تیمهای باشگاهی دیگه عین ایرانن و ازش میترسن رفت 6تا خورد ابروی ایران و برد اینم پرسپولیس که اگر نمیجنبید سرنوشت استقلال و داشت .پس تاسف واسه خودت بخور ..چون تیم نماینده ایرانه من نظرمو گفتم ربطی به اینور اونوربودنم نداره

    • تاجیم تا آخرین نفس

      چشم خودتون ککککوووووورررررر شه الهی به زور مساوی کردید خودتونو کشتید میبردید چیکار میکردید.

      پاسخ ها

      • ♡پرسپولیسی ام♡

        بسووووووز از حسودیییییییی

      • یه پرسپولیسی تعصبی

        اولین که چشم خودتون کور بشه دومین که مساوی هم کرده باشیم بهتر از اینکه شیش تا بخوریم

      • قرمز

        آبروی کشور رو با شیش تا گلتون بردید .... مساوی کردن توی اون شرایط حساس بهتره تا شش تا گل بخوریم ...

    • بدون نام

      پرسپولی ابروی ملت ایرانو خرید دمهمشون گرم زحمت کشیدن یک دمتگرم اختصاصی به منشای عزیز میبوسمتون

    • بدون نام

      آقای tnt2 میگم از تیمت(استقلال)چه خبر؟

      پاسخ ها

      • tnt2

        اقای،بی نام من طرفدار هر دو تیم هستم نه استقلالیم نه پرسپولیسی بعدم شما از کجا تشخیص دادی من استقلالیم . خیلی فکر کنم فیلمهای پلیسی میبینی واست خوب نیست

      • یه پرسپولیسی تعصبی

        راست میگه چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        باختید نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • tnt2

        بعدم پرسپولیسی متعصب زیر تمام نظرهای من اومدی نظر دادی فکر کنم توهم داری که همه اگه پرسپولیسی نباشن حتما استقلالین بابا جمع کن برو فکر زندگیت باش این توهم استقلالی بودن هرکس نظرمخالف داد و بنداز دور .

      • بدون نام

        ههههههه

      • قرمز

        استقلالو برنده شدن ؟؟؟
        مگه داریم ؟ مگه میشه ؟

      • مونتلا

        تو دیگه ساکت باش کیسه کش ششتا خور به تو چه ربطی داره اینقدر داری از تو میسوزی که چشم دیدن سرورتون رو نداری با اون مربی کچلتون زیرشین افتاد

    • hamid

      عشق است ارتش سرخ عشق است پروفسور برانکو عزییییییییییییییییییز.درود بر شرف و غیرتتون که مثل بعضیا تخصص آسیایی ندارید.خخخخخخ.عشق است برانکو

    • شهــــــــــــــــــــاب

      اگر داورها در حقش ظلم نکنن هیچ تیمی نمیتونه جلو پرسپولیس قدعلم کنه. این بازی هم دو پنالتی برامون نگرفتن

    • بدون نام

      طارمی گمشو نون ب نرخ روز خور

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی تعصبی

        خودت ....

      • قرمز

        فرهنگتو نشون می دی داش

    • hasti mahjob. perspolis

      یکی به من بگه پهدی طارمی چرا بازی رو جدی نمیگیره انگار توکوچه داره با بچه مچه ها بازی میکنه انگار که بیحاله خب چرا ؟؟؟؟

    • hasti mahjob. perspolis

      یکی به من بگه چرا مهدی طارمی بیحاله تو بازی اصن انگاری که جون نداره ؟

    • perspolis

      به نظر من دارید اشتباه میکنید که میگید طارمی و مسلمان یه گروه تشکیل دادن که پاس نده به منشا تو نود آنالیز کرد که پاس میدن شما هوادار نماها بازی با سیاه جامگان اگه با طارمی اینکارو نمیکردید شاید تو بازی دیشب گل میزد معلوم بود اصلا روحیه نداره چه طارمی چه مسلمان یادتون نره زحمت های طارمی رو که گل های طارمی باعث شد که ما الان اینجا باشیم هردوبازیکن طارمی و منشا عالی هستن و تعویض طلایی برانکو باعث برد شد که یه بازیکن که روحیه نداره رو تعویض کرد وقتی که گل دوم رو منشا زد طارمی نمیدونست چیکار کنه انقدر خوشحال بود پس لطفا الکی حاشیه سازی نکنید که به ضرر پرسپولیسه
      آفرین بچه های باغیرت که نذاشتید جلوی عربا آبروی ایران بره
      انشالله برد بازی بعد و صعود کردن که باعث خوشحالی ما و سوختن کیسه کشا میشه

    • سهرابی

      عالی

    • بدون نام

      قهرمان ایرانی
      حریفاشو به زانو در میاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدطارمی

      • بدون نام

        فقیتمهد

      • بدون نام

        یا علی بگو .... برانکو هوامونو داره ..... مهدیِ طارمی حریفاشو به زانو درمیاره ..... به سلامتی همه ی قرمزا .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج