۵۸۶۷۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اشکانی: از داوری، ضربه خوردیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: متاسفانه در مسابقات جهانی از داوری ضربات زیادی خوردیم.

خبرگزاری تسنیم: علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان اظهارداشت : خدا را شاکرم زیرا بچه‌ها مزد زحمتشان را گرفتند. این نایب قهرمانی حاصل یک کار گروهی همراه با انسجام و اتحاد بود این جوانان حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهند داشت .

وی افزود: ما تیم را برای بازی‌های المپیک 2020 آماده می‌کنیم و اگر تا بازی‌های المپیک بتوانیم در هر وزن چند کشتی‌گیر خوب بسازیم حتما مدال‌های بیشتری به دست خواهیم آورد.

اشکانی در پاسخ به این سوال که عملکرد کدام کشتی‌گیر بیشتر مورد توجه بوده و کدام کشتی‌گیر نتوانسته خواسته‌ها را برآورده کند، خاطرنشان کرد: من از همه کشتی‌گیران راضی هستم، بچه‌ها چیزی کم نگذاشتند و با تمام توان جنگیدند. ۶ کشتی‌گیر ما برای نخستین بار در مسابقات جهانی حضور داشتند. بچه‌ها با غیرت بودند و جنگیدند .

وی درباره عملکرد داوران هم گفت : به هر صورت داوری در کشتی فرنگی به گونه‌ای است که دست داوران بازتر از گذشته است و می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند، متاسفانه ما هم مانند دیگر تیم‌ها از داوری آسیب دیدیم .

اشکانی افزود : کشتی فرنگی امروز به جایگاهی رسیده که بیشتر مدال‌ها بین کشورها تقسیم می شود . این نشان از پیشرفت کشتی دارد همان طور که دیدیم بسیاری از مدال آوران گذشته در این مسابقات ناکام بودند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان عنوان کرد : امیدوارم بتوانیم تا المپیک تمام برنامه‌هایمان را عملی کنیم و جا دارد همین جا از مردم خوبمان که برای موفقیت ما دعا کردند تشکر کنم و این عنوان نایب قهرمانی را به آن‌ها تقدیم کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج