۵۸۶۸۵۳
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

زن شوهرکش: اشتباه کردم طلاق نگرفتم

پرونده اتهام زنی که متهم است شوهرش را در پی یک درگیری به قتل رسانده، در حالی در دادسرای جنایی تهران مورد بررسی قرار گرفت که این زن قبلا محاکمه شده ‌بود.

روزنامه شرق: پرونده اتهام زنی که متهم است شوهرش را در پی یک درگیری به قتل رسانده، در حالی در دادسرای جنایی تهران مورد بررسی قرار گرفت که این زن قبلا محاکمه شده ‌بود.
زیبا، زن ٣٤ساله‌اي که پیش از این در دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفته بود، ادعا کرده بود شوهرش را نکشته و او خودکشی کرده است. دو سال قبل بود که مأموران پلیس در جریان مرگ مرد جوانی به نام آرش قرار گرفتند. پلیس در تحقیقات اولیه متوجه شد جراحاتی روی بدن مقتول وجود دارد که نشان می‌دهد او درگیری داشته است. زمانی که پلیس زیبا را مورد تحقیق قرار داد متوجه شد او و آرش قبل از مرگ آرش با هم درگیر شده‌اند.
زیبا درگیری با شوهرش را قبول کرد و گفت: من و آرش فامیل بودیم و سال‌ها قبل با هم ازدواج کردیم اما شوهرم بچه‌دار نمی‌شد. با اینکه خیلی به دکتر مراجعه کردیم اما فایده‌ای نداشت. مسئله بچه‌دارنشدن ما و اختلاف سنی که با همسرم داشتم، خیلی مورد توجه خانواده شوهرم بود و آنها به خاطر این مسائل مرتب من و شوهرم را تحقیر می‌کردند. من چهار سال از شوهرم بزرگ‌تر بودم. با اینکه خودمان با این مسائل مشکلی نداشتیم و زندگی خوبی داشتیم اما دخالت‌های خانواده شوهرم باعث درگیری ما می‌شد.
شوهرم دست بزن داشت، عصبی بود و قرص می‌خورد ولی من دوستش داشتم و کنارش مانده بودم تا اینکه روز حادثه خواهرشوهرم تماس گرفت و گفت به همراه سایر اعضای خانواده می‌خواهند به خانه ما بیایند. ما قرار بود به شهرستان برویم چون عروسی برادرزاده من بود. چیزی در خانه نداشتیم؛ از شوهرم خواستم کمی خرید کند تا میهمان‌ها می‌آیند وسایل پذیرایی داشته باشیم.
وقتی شوهرم فهمید که قرار است برادرش هم بیاید، عصبانی شد و گفت تماس بگیر و بگو لازم نیست بیایند. سر این موضوع با من درگیر شد و دعوا کردیم؛ من صورت شوهرم را چنگ زدم، او عصبانی شد، به آشپزخانه رفت و چاقو برداشت و خودزنی کرد؛ من او را به بیمارستان رساندم اما شوهرم فوت کرد.
اظهارات این زن در حالی بود که پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد اعلام کرد مقتول خودزنی کرده است اما در گزارشش آورد که علت مرگ خودزنی نبوده بلکه ضربه‌ای بوده که به سر مقتول خورده است. با توجه به آنچه به دست آمده بود و شکایت اولیای‌ دم، پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
متهم در جلسه رسیدگی یک‌ بار دیگر گفت قاتل نیست و ادامه داد: من این کار را نکردم؛ من شوهرم را نکشتم و حتی یک‌ بار هم چاقو را از دستش گرفتم. وقتی شوهرم را به بیمارستان بردم، بیهوش شده بود ولی من او را نکشتم. با توجه به اینکه پزشکی قانونی خودزنی مقتول را گزارش کرده بود و با انکارهای مداوم متهم، قضات رسیدگی‌کننده نواقصی را بر پرونده وارد کردند و از دادسرا خواستند بیشتر در این خصوص تحقیق کند. متهم روز گذشته یک ‌بار دیگر در برابر بازپرس ایلخانی رئیس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.
زیبا یک ‌بار دیگر اتهام قتل را رد کرد و گفت: هشت سال قبل ازدواج کردیم و به تهران آمدیم؛ من خیاطی می‌کردم و شوهرم نقاش ساختمان بود. روز حادثه می‌خواستیم برویم شهرستان به عروسی بردارزاده‌ام، شوهرم مدام نظرش عوض می‌شد. یک‌ بار می‌گفت برویم، یک‌ بار می‌گفت نرویم.
البته درگیری ما ربطی به عروسی نداشت؛ او سر مسائل مختلف با من درگیر می‌شد. من اشتباه کردم که از شوهرم طلاق نگرفتم و همه مشکلات را تحمل کردم؛ اگر جدا می‌شدم حالا این وضعیت وجود نداشت. روز حادثه هم او خودش به خودش ضربه زد و من در این درگیری نقشی نداشتم. با توجه به گفته‌های متهم بازپرس دستور تحقیقات بیشتر دراین‌باره را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام کند این کثافت را

      پاسخ ها

      • عزب

        کاربر. 10/30 مگه سرکار از زندگی اون دو نفر چقدر اطلاع دقیق دارید که فتوای مرگ میدهید، مرگ بر افرادی چه زن چه مرد هنگام زندگی مشترک با یک دیگر صادق نیستند، این را هم بگم برخی قاتلهای همسرش به خودی خود مرتکب قتل نميشود بلکه افراد اطراف آنان را آنقدر تحریک میکنند بدون اینکه برای محرک های سود یا زیانی داشته باشد فقط از رویه ادای عقل کل درآوردن زن یا مرد را آنقدر وادار میکنند که اون زن یا مرد اراده ای از خود ندارند در پایان نتیجه ای اینطوری دارد، مطمئن هستم حداقل در اطرافیان یا فامیل یک مورد را دیده اید یا به خودتان بدون دليل بدخواهی کرده اند، منظورم اينه اگر مرد و زن مثل همان اوایل نسبت به هم علاقه صادقانه داشته باشند هیچکس و هیچ شخص نمیتواند در زندگی آنها دخالت کند، برتی مرد همسرش همه عشق و علاقه و زندگیم اوست آگر دخالت نباشد و زیاده خواهی نکنند، چه مشکلی میتوان آنها را در دو مسیر مختلف قرار دهد، مسلم هیچ چیز، اما هم زن و هم مرد بهتر آن است قبل از ازدواج نسبتا به زندگی زن و مرد اطلاعاتی صحیح و درست داشته باشند و رعایت کنند، حتماً حتماً موفق میشوند، در پایان نه همه مردها بد هستند و نه همه زنها، خدا همه را به راه درست و حقیقت سوق دهد،

    • بدون نام

      اینم دخالت های بیجای خانواده شوهر که کم هم نیست فقط آقایون دخالت های مادر و خواهر خودشون رو بجا میدونن بعد میرن مادر زن رومیکشن فکر کنم ما هم باید یاد بگیریم و مقابله به مثل کنیم تا چند وقت دیگه حتما میخونیم که خانمی همسر و مادر همسرش رو به گلوله بست

      پاسخ ها

      • عزب

        با اینکه مقتول با برادرش میانه خوبی نداشته احتمال داذد برادر مقتول جسم سنگینی بر سر او رثه این خانم احتمالآ دریت میگه شاید شخص دیگر بعد از درگیری زن و مرد اون را زنده اگه این نکشته باشه خدا برحق است معلوم ميشه

    • طوطی

      مرده خود زنی کرده ثابتم شده حالا شایدم سرش به جایی خورده باشه
      زنه طفلک بیگناست
      اما چه مرد نازنینی بوده ،معمولا تو درگیری به طرف حمله میکنن این مرحوم خودشو زده ،خدا بیامرزدش

      پاسخ ها

      • عزب

        سلام. ظوطی جان، به نظر مياد اشکال و اختلاف بیشتر از ناحیه مردهاست، زن بيچاره چه قدرتی در دست دارد چه عرف چه قانون و چه شرع، مرد میره زندگی را میگیره، بعد غریضه لعنتی خودشو تخلیه میکنه، بعد از مدتی زندگی راحتی میکشه، و یه انگ خیانت هم به او می بنده، آیا خداوکیلی اینطوری نیست، مطمئن هستم شما حقیقت را میگید،

      • بدون نام

        آخر کجا رن می تواند در صورت اذیت شدن یا اینکه پشیمان شدن طلاق بگیرد.، من که نشنیدم هیچ زنب بتواند بدون اجازه شوهرش طلاق بگیرد اما برای عکس صدها و هزارها مرد بدونم اجاره زندگی اقدام به طلاق مینمایند و موفق هم میشوند کجایی این کار عدالن است نباید زن هم راهی داشته باشد حالا خیلی کمتر مرد!!

    • بدون نام

      زن شوهر کش!! قاضی و بازپرس رای ندادن ، نویسنده شما مجرم رو شناخته!!! دیگه خیلی دارین زرد میشین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازهه مثل اینکه اعلام شده زن قاتل نبوده درگیری داستند و بعد از رفتم زندگی صثتب پرخاس مردم می اومده ميگفتند زن قاتل نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج