۵۸۶۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ وظیفه‌ مهم اعضای جدید شورای شهر تهران

رئیس سنی شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران باید بر روی حفظ امانت، رعایت قانون، عدالت و انصاف و صلاح و پیشرفت شهر متعهد شوند.

خبرگزاری فارس: مرتضی الویری در آغاز مراسم پنجمین شورای شهر تهران گفت: شروع فعالیت شورا را تبریک می‌گویم چرا که یادگار مجاهد ارزشمند آیت‌الله طالقانی است که تلاش کرد این شورا در قانون اساسی جای بگیرد.

وی قبل از اجرای مراسم تحلیف، خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد و گفت:‌در مجلس شورای اسلامی سوم که مرحوم آیت‌الله هاشمی برای ادای تحلیف آمد، قبل از مراسم صحبت مفصلی کرد که باید با تمام وجود مفاهیم مورد توجه قرار گیرد و سپس پس از ادای مراسم، احساس می‌شد که روی تک تک جملات، ایشان اندیشه و احساس می‌کنند که بار سنگینی بر دوش آنها گذاشته می‌شود.

الویری افزود: بنابراین قبل از ادای این مراسم یادآوری می‌کنم که اعضای شورای شهر باید روی چهار مفهوم مهم که در متن تحلیف هم آمده متعهد شوند، یکی از آنها رعایت حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف در شهر چند میلیونی تهران است.

رئیس سنی شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون و تأکید بر قانون اساسی، عدالت و انصاف در مسائلی که با آن مواجه می‌شویم، رعایت صلاح و پیشرفت امور شهر که امیدوارم به خوبی به پیش برود، از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

الویری گفت: امروز کار شورا رسما آغاز می‌شود و تا به امروز ۳۰ جلسه شورای شهر تشکیل داده تا پیگیری مطالبی باشد که بعدا انجام خواهد شد.


4 وظیفه‌ مهم اعضای جدید شورای شهر تهران

مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر تهران به طور رسمی برگزار شد. در متن این سوگندنامه آمده است: «در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم و با تأکید بر شرف انسانی خویش متعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم، در رعایت صحه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      همه نمایندگان مردم اعم از شورا یا نمایندگان مجلس به کلام آله سوگند یاد می کنند همه می گویند در وظایف خود کوشا هستم پس چرا روز به روز وضع مردم وخیم تر می شود چرا ۸۰% مردم زیر خط فقر هستند چرا شهر آلوده است چرا وچرا ِ آیا سوگند یاد کردن یک کار سمبلیک است یا یک کار اعتقادی من که سواد ندارم نمیدونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج