۵۸۷۰۶۱
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

مادرِ حمید صفت: پسرم قاتل نیست

مادر حمید صفت جزییات تازه‌ای از ماجرای مرگ شوهرش را روایت کرد.

روزنامه شهروند: مادر حمید صفت جزییات تازه‌ای از ماجرای مرگ شوهرش را روایت کرد.
بخشی از اظهارات مادر خواننده معروف رپ را در ادامه می خوانید:
* حدود ساعت 11صبح بود که حمید آمد. حمید هم رفت و کنار حاج آقا نشست. به همسرم گفت چرا با حاج خانم دعوا می‌کنی و چرا روی مادرم دست بلند کردی که حاج آقا در جواب گفت: «بازم می‌زنم.» حمید هم میز روبه‌روی کاناپه را برگرداند. از همین جا درگیری بین آنها بالا گرفت.

* من چندبار به حمید تشر زدم که حلالت نمی‌کنم، اگر با هوشنگ دعوا کنی، همسایه‌ها هم آمدند. یکی از آنها به حمید گفت بیا بریم خانه ما تا کمی آرام شوی اما حمید گفت من با مادرم از این خانه می‌رویم، بعد هم مقداری از وسایلم را جمع کردم و از آن‌جا رفتم.

* من ندیدم حمید ضربه‌ای بزند. من از ابتدای این درگیری آن‌جا بودم؛ حمید نه چیزی دستش بود و نه با دست یا پا ضربه‌ای به حاج آقا زد. پسر من قاتل نیست.

* بعد از این‌که ما از آن‌جا رفتیم، حال همسرم بد شد و همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردند و من هم وقتی خبردار شدم، بلافاصله به بیمارستان رفتم؛ سه روز در بیمارستان بستری بود.

مجید امجدی، وکیل مدافع حمید صفت به برخی از جزییات دیگر این پرونده اشاره کرد و گفت: «پزشکی قانونی هنوز علت اصلی مرگ را اعلام نکرده و مراسم خاکسپاری انجام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیانی طهرانی

      منم شاهدم،این خواننده تو آهنگها ومصاحبه های همیشگی رضایت کامل از شوور ننه داشته،حالا گلدونی تقدیم کرده،مقصر خود آقا هوشنگه که هد زده،حالا هم شادروان شده،طرفدارها هم نمیزارند بی صفت بشن،

    • بدون نام

      وكيلش خوب جونوريه.با اينكه دوست دارم حميد صفت بيگناه باشه ولي دروغ ياد دادن براي انكار خون ريخته شده بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این وکلای جدید بیشتر از راه تبصره های قانونی راه گریز را میدانند و موکل خود را خرغهم میکنند تا خون مقتول بیچاره بهتر رود دور دور دروغ است و کاری هم نميشه کرد،

      • بدون نام

        چرا رو هوا از خودتون حرف میزنید؟

    • بدون نام

      گندشو در آوردن دیگه. طرف زده یه نفرو کشته حالا همه ی ملت بسیج شدن که بیگناهش کنن. میخوان بندازن گردن کادر پزشکی!!! زشته . اینهمه آدم مجازات شدن و حالا این یکی چون خاطر خواه زیاد داره بخشیده بشه. اگه مقتول پدر یا برادرتون بود هم آیا میگفتین که مساله ای نیست و قاتل بیگناهه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدلیل اینکه این مردم نیاز به شادی دارند و با جسوری خرانه ار این قاتل حمایت میکنند و اهمیت به مقتول نمیکنند این اولین نیست و آخرین هم نیست!!

      • بدون نام

        وقتی پزشکی قانونی هنوز علت مرگ رو اعلام نکرده شما تحت تاثیر مطبوعات چطور به خودت اجازه میدی یه نفر رو قاتل بدونی؟
        این همه عقده و بدخواهی چطوری اومده تو درون مردم ما؟

    • بدون نام

      چه بامزه! خوبه نگفته شوهرش خود کشی کرده

    • بدون نام

      یعنی همینطوری مرده و صورتش اسیب دیده؟

    • حقگو

      مادر عزیز ایشالله که همینطور باشه که شما میگی

    • بدون نام

      آره اگه بابای خودمم بود رو یه زن دست بلند میکرد اگه میزدن میکشتنش میبخشیدم،تا حالا تو این شرایط با یه مرد خشن وزورگو زندگی کردین؟؟؟
      پ.ن . نه نووجونم نه از رپ وصفت وغیره خوشم میاد.

    • بهار

      چرابعضی ها چرت میگند که چی هن.ز پزسک قانون علن مرگ رو هنوز تشخیص نداده اینا نظر میدند به خدا گناه داره ندوسته قضاوت میکنید

    • بدون نام

      بچه جوگیراطرافش شده فکرکرده که برای خودش آره چیزی هستش درکل این نسل جدیدازآدمیت فاصله دارن توکوچه بازارهم متاسفانه پرشدن کاش یه کوچولوتربیت شعورداشتن

    • بدون نام

      عجب....بنده خدا مقتول از ناراحتی خودش سرشو انقدر کوبیده به دیوار که مرته...

    • بدون نام

      حمید_صفت را نمی‌شناسم. اما در این ذنیای مجازی چه بخواهی چه نخواهی اخبار می‌رسد دستت. در چند شب گذشته چندین بار در جستجوی اینستاگرام پستهای مرتبط به این فرد آمد.
      راستش وحشتناک بود. یکی دو تا نبود، خیلی بود. آدمهایی که به عناوین مختلف نوشته بودند درسته کارش بد بود اما دمش گرم که بخاطر مادرش این کار رو کرد.
      این‌ها همان ها هستند که اعدام را هم با تخمه شکستن تماشا می‌کنند. دنبال تکه تکه کردن مجرمین هستند، قصاص را هم درست می‌دانند و البته تازگی همه یاد گرفته اند بگویند: قضاوت نکنید!!! باور کنید درد دارد دیدن این قهقهرای فرهنگی. این همه میل به انتقام و تفکر ناموس و غیرت پرستی. این همه پذیرش قتل و مرگ. دنبال قصاص یک قاتل و توجیه قتل قاتلی دیگر.
      کار این فرد درست نبوده. دمش گرم ندارد. به جای دم گرم گفتن به او که از مادرش در برابر ناپدری دفاع! کرده، ببینید چرا یک زن باید مورد آزار همسرش باشد و راهی به جایی نداشته باشد؟ به جای دفاع از عمل این فرد که منجر به مرگ دیگری شده و حالا تعداد زیادی آن را «غیرت» می‌دانند، غیرت را خرج تغییر قوانین ازدواج کنید. غیرت را خرج کنید که مرد آزارگر از طرف قانون مجازات شود.
      اگر قانون حمایتگر داشتیم آن زن می‌توانست تنها با یک شماره و با کمک پلیس از دست مرد آزاردهنده خشن رها شود. آن مرد آزاردهنده می‌توانست مجازات شود و تحت درمان برای کنار گذاشتن خشونتش قرارگیرد. اگر قانون حمایتگر داشتیم آن زن می‌توانست از آن مرد جدا شود بی آنکه فرزندش غیرتش را برای دعوا و ضرب و شتم و کشتن مرد ۶۶ ساله خرج کند.
      چه چیز را قضاوت نکنیم؟! این‌که مردی آنقدر کنترل خشونت ندارد و باعث مرگ دیگری می‌شود؟ قضاوت نکنیم چون نبودیم و ببینیم که مادرش چه بدرفتاری دیده که اگر بودیم شاید ما هم غیرتی می‌شدیم و بخاطر مادر کسی را می‌کشتیم؟
      حمید صفت و هر انسان دیگری که با عدم کنترل خشونت خود منجر به قتل می‌شوند نیاز به درمانهای روانی دارند. اعدام یا قصاص معنا ندارد. اما دفاع از عملکرد او، کمپین در دفاع از او نوبر است که انگار فقط در خاورمیانه خشونت طلب جایگاه دارررد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج