جاباما
۵۸۷۱۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ دیپلماسی زیرپوستی

قاضی‌پور، یکی از نمایندگان اندیشمند که قبلا فیلم نظرات و شوخی‌های او درآمده و دانشجوهای فلسفه و اندیشه روی آن تزها و پایان‌نامه‌ها کار کرده‌اند، درباره گلابی‌خوردن خود در مجلس گفت: «آن روز گلابی خوردم تا رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی واردات....

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

قاضی‌پور، یکی از نمایندگان اندیشمند که قبلا فیلم نظرات و شوخی‌های او درآمده و دانشجوهای فلسفه و اندیشه روی آن تزها و پایان‌نامه‌ها کار کرده‌اند، درباره گلابی‌خوردن خود در مجلس گفت: «آن روز گلابی خوردم تا رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی واردات میوه خارجی را قطع کنند و می‌دانستم آن بالا فضول‌هایی وجود دارند و عکس می‌گیرند. ملت باید می‌دانستند که نمایندگان از مردم، کشاورزان و کارگران حمایت می‌‌کنند». به این حالت می‌گویند دیپلماسی زیرپوستی.

ما واقعا طرفدار آقای قاضی‌پور هستیم و همیشه ایشان را آغازگر جریان‌های عمیق می‌دانسته و می‌دانیم. به همین مناسبت و با تشکر از ایشان، پیش‌بینی می‌کنیم فردا یکی از نماینده‌ها به‌جای نطق بیاید پشت تریبون و بنشیند کنار میکروفون و یک هندوانه قاچ کند تا بدون یک کلمه نطق، آن بالایی‌ها و رئیس‌جمهور بفهمند که کشت هندوانه آب زیادی هدر می‌دهد.

یا مثلا فردا ممکن است یکی را در حال دوشیدن شیر گاو در راهروی مجلس ببینیم، بعد طرف بگوید دلیلش این است که آن بالایی‌ها بفهمند باید به بخش دام کشور توجه کنند.

یا ممکن است یکهو یکی آن‌طرف صحن را تراکتور بیندازد و شروع کند به شخم‌زدن و بگوید غیرمستقیم دارد نشان می‌دهد که مسئولان اگر بیل‌زن هستند، باید باغچه خودشان را بیل بزنند و خوب نیست اعصاب مردم را شخم بزنند.

یا حتی ممکن است فردا یکی با لباس ورزشی و دوبنده مشکی بیاید و گوشه مجلس یک دشک تاتامی پهن کند و برود روش و بعد بگوید می‌خواسته غیرمستقیم به آن بالایی‌ها بگوید باید اخلاق ورزشکاری داشته باشند. خدا همه ما را عاقبت‌بخیر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج