۵۸۷۲۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صالحی: رسیدن به تیم ملی بسیار سخت است

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی دارد و رسیدن به این تیم بسیار سخت است.

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم صالحی در مورد پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در ابتدای مسابقه و روی یک غافلگیری گل خوردیم. بین دو نیمه آقای تارتار، صحبت‌های لازم را انجام داد و توانستیم در نیمه دوم به بازی بازگردیم. عقب افتادن یک تیم در خانه خود خیلی سخت است، اما ما با زدن دو گل، به پیروزی رسیدیم. تماشاگران هم در این نتیجه بی‌تأثیر نبودند و دست از تشویق تیم ما نکشیدند.

وی در این مورد عملکرد بسیار خوبش در چهار دیدار گذشته پارس و ثبت یک گل و سه پاس گل در چهار بازی ابتدایی، با تمجید از همبازیانش گفت: رفاقت زیادی در تیم ما حاکم است و همین باعث می‌شود که یک بازیکن زمانی که می‌بیند بازیکن دیگری در موقعیت بهتری قرار دارد، به بازیکن مقابلش پاس می‌دهد. ما در چهار بازی قبلی، در سه مسابقه گل اول را دریافت کردیم که دو دیدار آن خارج از خانه بوده است. برگشتن به بازی در خانه حریفان خیلی سخت است و تمرکز زیادی می‌خواهد. ما در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتیم.

مهاجم پارس جنوبی در مورد احتمال دعوتش به تیم ملی تصریح کرد: تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی دارد و رسیدن به این تیم بسیار سخت است. همه آرزو دارند که لباس تیم ملی را بر تن کنند و ما هم همین آرزو را داریم. تا حالا قسمت ما نشده است و شاید بگویند زود است. نظر کادر فنی تیم ملی از همه مهم‌تر است. من هم ناامید نیستم و تلاش خود را می‌کنم.

صالحی در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر، با اشاره به سخت بودن این دیدار خاطرنشان کرد: همه مسابقات سخت است. در حال حاضر استقلال در پایین جدول است، پیکان که فصل گذشته به مقام ششم جدول رسید، در انتهای جدول جای دارد و پارس جنوبیِ تازه صعود کرده در جایگاه دوم است. با این وضعیت ما برای کسب سه امتیاز به خوزستان می‌رویم و نهایت تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج