۵۸۷۲۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یادگار امام: گرد اتهام مالی روی شهرداری ننشیند

یادگار امام راحل گفت: نباید گرد اتهام مالی روی دامن شورا و شهرداری تهران بنشیند و اعتماد مردم نباید از بین برود.

خبرگزاری میزان: سید حسن خمینی در دیدار با اعضای شورای شهر تهران گفت: دوره مسئولیت جدید اعضای شورا را تبریک می‌کویم.

وی افزود: اعضای شورا مجموعه‌ای از نیرو‌های باتوان، با سابقه و جوان هستند که امید زیادی به موفقیت آن‌ها در شهر تهران است.

یادگار امام راحل با اشاره به حضور کارشناسان برجسته در شورای شهر اظهارکرد: مرتضی الویری، احمد مسجد جامعی، محسن هاشمی که پدید آورنده مترو تهران است از جمله افرادی هستند که می‌توانند در حوزه مسائل شهری خوب عمل کنند.

وی ادامه داد: این مجموعه اعتماد قوی مردم تهران را نیز به همراه دارد. در هیچ دوره‌ای چنین رای بالا و یکدستی سابقه نداشته است.

سید حسن خمینی ادامه داد: این شورا یکدست بوده و اعتماد قوی مردم را به همراه دارد. البته این موضوع مسئولیت‌ها را اضافه کرده و در کنار آن برای مردم امید را به همراه داشته است.

یادگار امام راحل با تاکید بر اینکه اعتماد مردم نباید نادیده گرفته شود خاطرنشان کرد: اعضای شورا هر چه همت دارند باید به خرج دهند. عقبه اجتماعی پشت لیست قرار گرفت و این‌ها هم سرمایه است و هم یک انتظار از اعضایی که در شورا حضور دارند.

وی یکی از کار‌های خوب شورای پنجم را انتخاب محمد علی نجفی دانست و ادعان کرد: شهردار جدید تهران سابقه قابل توجهی داشته و در تمام حوزه‌ها از قبیل صنعت، مسائل اجتماعی و فرهنگی حضور فعالی داشته است.

سید حسن خمینی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات تهران خاطرنشان مرد: مشکلات اداری شهرداری به عنوان نهادی که ارتباط زیادی با مردم دارد باید برطرف شود.
وی افزود: باید به سمت حل آسان‌تر و ارزان‌تر مشکلات شهر تهران پیش رویم. باید مشکلات را بشناشیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

یادگار امام راحل با بیان اینکه چشم امید همه بر این است که مشکلات بیش از گذشته برطرف شود اذعان کرد: هر نقطه اش می‌تواند سرآغاز بهتری برای حل مشکلات باشد.

سید حسن خمینی با تاکید بر اینکه نباید گرد اتهام مالی بر دامن مدیریت شهری و شورای شهر باشد گفت: باید شفافیت در دستور کار قرار گیرد تا سرمایه سنگین اعتماد دستخوش خدشه نشود.

وی خطاب به اعضای جديد شورای شهر اظهاركرد: چهار سال به سرعت برق و باد می گذرد و اعضا بايد از اين فرصت بيشترين بهره را ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج