کد خبر: ۵۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۷۹۱
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: آتش سوزی ، حادثه ، عکس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۵
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
6
143
اینکار آتش نشانان ثوابش از روزه گرفتنم بیشتره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
شما چی رو با چی مقایسه میکنید؟
اصلا چرا مقایسه میکنید؟!
نظر خندون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
منظور aliblk احتمالا این بوده که:اگه آتشنشانی یا هر انسانی بخاطر نجات جان یک انسان دیگر مجبور به روزه خواری بشه اشکالی نداره بلکه واجبه...
نظر شیطون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
قربون داداش خودم برم که آتش نشانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
2
131
خدا قوت عزیزان دل امیدوارم هرچی از خدا میخوایید خدا بهتون بده و سایتون بالا سر خانوادتون باشه
واقعا کار سختی دارید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
2
99
آخی الهی خسته نباشید عزیزان خدا قوت ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
1
86
خدا قوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
4
29
راديو اعلام كرد 2 تا خانم دراثر آتش سوزي فوت كردن :(
پاسخ ها
نظر خندون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
خدا رحمتشون کنه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
12
27
تمام جزيره خارگ نفت و گاز هست فرقي نميكند كه توي شهرش باشي يا مناطق نفتي(كل مساحت15كيلومتر مربع)تا اونجايي كه سراغ دارم پنج تا شش ماشين اتشنشاني داره يعني براي يه بمب عظيم اينمقدار ولي اونوقت يه منطقه تهران تا انجا كه چشم كار ميكنه ماشين اتش نشاني وايستاده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
چی میگی تو ؟
نظر user
| - |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
شما در مقامی نیستید که در مسایلی که در آن تخصص ندارید اظهار نظر کنید.پس سکوت شما را سنگینتر نشان میدهد.با تشکر
نظر خندون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
as13 جان تبعیض همینه دیگه...
یعنی خون مردم منطقه ای گرانبهاتر از خون مردم مناطق دیگره...
نظر مرتضی جعفری پور
| درباره عکس: آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
14
6
دقیقا ساعت ده و پنجاه دقیقه اتش گرفت ساعت یازده و نیم اتش نشانی رسید در این چند دقیقه من از ابتدای خیابن ملت رفتم تو بهارستان رفتم از خیابن امیر کبیر تو توپخانه و سی تیر و جمهوری و لالهزار و پیچ شمرون و بهار شمالی و بهارشیراز و شریعتی جنوب تازه اتش نشانی رسید بعد گفتند ترافیک بوده خیلی جالبه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
قصه میگی ؟؟؟
نظر فرشاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
الان منظورت از این حرفت این بود که دروغ گفتن ترافیک بوده؟
جناب مهندس انگار دیروز شما خواب تشریف داشتی یا سحری رو خیلی سنگین خوردی
همه میدونن هر موقع از روز بری جمهوری به خاطر ترافیک سنگین و یه طرفه بودن خیابون و خط ویژه هم همیشه موتورسیکلتها توش مانور میدن خیلی ها مجبورن از خیابونهای اطراف میانبر بندازن که توی ترافیک گیر نکنن
اگه بخوای حتی با موتور هم از مسیرهایی که گفتی بخوای بیای تقاطع جمهوری و ملت که سمت سینما اروپا میشه باز هم نیم ساعت تو راهی حالا ماشینهای بزرگ وسنگین آتش نشانی که جای خود دارد
بجای اینکه از تلاش ماموران ایثارگر آتش نشانی که توی این گرمای وحشتناک ظهر و ماه رمضون تونستن 6 نفر رو از مرگ حتمی نجات دهند تشکر کنی فقط حاشیه درست میکنید.
دوست عزیز بجای این گزافه گویی ها یه فاتحه واسه اون 3 بنده خدا بفرست که جانشان رو توی این آتش سوزی از دست دادند
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
نکنه پیک موتوری هستی ؟؟؟
نظر عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
میخوای بگی تهرونُ بلدی ؟ باشه بابا تو بچه تهرونی..
نظر امیر
| - |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
نکنه تو بت من ایران هستی.بخواب بابا
نظر خندون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
شما تک سرنشین سوار نباش خودبخود اورژانس و آتشنشانی و 110 و... زود میرسن...
نظر مرتضی جعفری پور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
اتش نشانی از میدان حسن اباد از خط ویژه میاد تا توپخانه خط ویژه میاد تا چهارراه استانبول خط ویژه از جمهوری میاد تا محل حادٍثه 10 دقیقه وقت میبره
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
گفتی 110 ... نمی دونم اونا چطور همیشه 1 دقیقه قبلش میرسن سر حادثه !!!!!!!!!!!
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پیتزا میفروشی؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
پاسخ
0
24
تورو قرآن ملتِ بیکاره همیشه در صحنه رو نگاه کن !!!
کمکی که نمیکنن هیچ باعث میشن که مامورا هم نتونن کارشونو انجام بدن..
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
کلا مردم ایران همیشه درصحنه ونظاره گرند . هیچ کاریم بلد نیستند.
نظر قادري پوريا
| درباره عکس: آتش سوزی در خیابان جمهوری تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
16
5
سلام
با احترام به همه دوستان.كسي منكر زحمات اتش نشانها نيست.ولي نبايد چشممان را بر روي واقعيات ببنديم اتش نشان حقوق ميگيره اونم از بيت المال واسه يه همچين روزايي.تو اين سانحه و جاهاي ديگه كه امار كشته شدگان را نميگين.لااقل بگين تا چند نفر ادم ساده دل مثل من اين همه به به و چه چه نكنيم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
خیلی بی انصافی میکنی .اگه ده برابرش بگیرن بازم کمشونه . خیلیا هستند تو این مملکت که حقوقشونو ازبیت المال میگیرن .وکاری برای مردم نمیکنن .
نظر راوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
شما حاضرید 5 برابر بول بگیرید مثل اونا جونتون رو به خطر بندازید؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
2
17
چرا کار با ارزش اونها رو بی ارزش میکنید منم توی همون خیابان بودم به حدی ترافیک زیاد بود که آتشنشانها کپسول بدست میدویدن به سمت محل حادثه
-
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
2
19
خدا قوت بده به این عزیزان که واقعا از جانشان مایه میذارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
7
3
نیروی نظامی یک کشور حقوق میگیره تا اگه یه روزی جنگ شد جانش را بده و از آب و خاک مملکت دفاع کنه
نیروی های آتش نشانی هم در ایستگاه ها بخور و بخواب داره و به قول مسئولین خودشان که بارها گفتند بهترین تجهیزات اروپایی را دراین کمبود ارز وارد کردند و در اختیار آتش نشانان گذاشتند که اگه یک آتش سوزی این طوری اتفاق افتاد نذاره گسترش پیدا کنه و چند نفر روز روشن درآتیش جزغاله بشوند
حالا هی مسئولین آتش نشانی بعداز هر آتش سوزی اعلامیه میدهند که از این محل بازدید شده و برگه اخطار دادند ولی با این مصاحبه ها اون افرادی که سوختند زنده نمیشن آتش نشانان باید بدانند حقوقشان از همین مردم تامین میشه دیگه بهانه نیارند
پاسخ ها
نظر فرشاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
اولا وظیفه آتش نشانی نیست که اونجور جاها رو پلمپ کنه باید یقه مسئول اون واحد تولیدی رو گرفت که به تذکر بازرسان آتش نشانی توجه نکرده و باعث شده 3نفر فوت کنند و اون همه خسارت مالی برجای بمونه.
از اون گذشته بیشتر واحدهای تولیدی اون راسته و جنوب شهر به دلیل ساخت و سازهای قدیمی و رعایت نکردن مسائل ایمنی احتمال بروز چنین اتفاقهایی براشون میره
پس شهرداری هم مقصره که چرا بجای این ساختمانهای قدیمی دست به نوسازی اونها نمی زنه
قبول کنیم مردم ما هم خیلی با مسائل ایمنی آشنا نیستند و همیشه فکر می کنند اتفاق هیچوقت برای اونها نخواهد افتاد و فقط برای بقیه میافته!!
در انتها به گمونم افرادی مثل شما با این طرز تفکر اگه خدای نکرده تهران زلزله احتمالی بیاد و فاجعه ای بسیار سنگین تر رخ بده خدا میدونه اونموقع شما چه جوری برخورد میکنید
نظر zahra
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
آقای محترم شما دقیقا برداشتت از کار یک آتشنشان مصداق آواز دهل بوده.کمی بیشتر تحقیق کنید و بعد نظر صادر کنید.برای این آدمها هر یک بار شنیدن زنگ خطر توام با ترشح مقادیر زیادی ادرنالین هست حالا تصور کنید وضعیت کسی رو که حتی ماهی یک ماموریت اعزام بشه.لطفا خواهشا بدون آگاهی نظر ندید که حق الناس بر گردنتون نباشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
1
14
کی می خوایم یادد بگیریم مواقعی که اتفاقی می افته تصادفی میشه یا مثل این مورد آتش سوزی روی میده ازدحام نکنیم برای تماشا.سد معبر نکنیم راه رو نبندیم.خدایا یه ذره فرهنگ به ما بده... به همه آتش نشانها ی عزیز هم درود و خسته نباشید میگم. اون عکسی که شلنگ آبو گرفتن سمت اون شخص از رمق افتاده خیلی تاثیر گذاره.
پاسخ ها
نظر فرشاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
آره والا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
3
4
سلام
ترافیک بیداد میکرد .
مردمی که میخوان نگاه کنن باعث ترافیک بیشتر میشن .
تو راه پله پر از اجناس بوده .
تو پله فرار پر از اجناس بوده .
عکس خودم اینجاست.
پاسخ ها
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
سلام آقا جواد....جواد خودمون هستی.جواد سرباز یا جواد آقای دیگه..اگه هستی بگو کدومی که بشناسیمت..در هر حال و هر که هستی خسته نباشی..ممنون از تلاشت.
نظر جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
سلام من قبلا سرباز بودم .
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
سلام آقا جواد گل..موفق باشی..نه پسرم منظور من اون آقا جوادی بود که الان سربازه و گاهی وقت ها به ما سر می زنه...پاینده باشی و بهروز.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
0
5
گروه اتشنشانی خسته نباشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
1
9
دوستان عزیز بیکار و بی تخصصی که الکی نظرات حق به جانب دادید
اولا که خیابان جمهوری همیشه شلوغه. دوما اینکه خیابان جمهوری یک خیابان استراتژیک از نظر شدت آتش سوزی است. یعنی همه مناطق اون یا واحد های کارگاهی است یا تولیدی یا انبار یا فروشگاه های بزرگ. مثل بازار تهران می مونه که اگه آتیش بگیره، دامنه آتش بسیار زود گسترده میشه و حضور این همه ماشین هم برای همین موضوعه که اگر آتش گسترده شد بشه بصورت همزمان جلوی اون رو گرفت. در ضمن سیستم آتش نشانی جزیره های نفتی هم بصورت هلی برد و هاور برد است. یعنی از طریق امداد آتش نشانی هوایی و دریایی که در تمام جزایر به تعداد کافی وجود داره. ایران اولین آتش نشان چاه های نفتی در جهان است. بنابراین در این زمینه ضعفی وجود نداره که نگرانش هستید. دقت کرده باشید به محض آتش سوزی چاه های نفتی از پیمانکاران اطفای حریق ایران درخواست امداد میشه. همچنین اینکه اون دوست عزیزی که گفت آتش نشانها پول بیت المال رو میگیرن و وظیفه دارند کار کنند باید جوابش رو بدم، دوست عزیز شما چند هزار کارمند یا مسئولین یا مدیران ادارات مختلف رو می شناسید که حقوقشون رو می گیرند ولی در زمان کارشون فقط ارباب رجوع رو بازی میدن و کار نمیکنند؟ مگه اونها از بیت المال حقوق نمیگیرند؟ اونها حقوق میگیرند و پشت میزشون با خیال راحت نشستند، ولی اینها حقوق میگیرند و هر لحظه منتظر مرگ هستند که مبادا در هنگام اطفای حریق دچار خفگی، گاز گرفتگی، انفجار، سقوط و ... بشن. تا حالا توی خونت چیزی آتیش گرفته که ببینی چقدر دست و پاتو گم میکنی؟ اینها هرچقدر بگیرند حقشونه داداش من. در ضمن این عکس مربوط به تهرانه با چندین میلیون نفر جمعیت. مربوط به شهر شما با 20 هزار جمعیت نیست. امکانات باید بیشتر از این هم باشه. اگر امکانات کافی بود و یا اینکه ایستگاه ها نزدیک بودند، نباید این ماشین ها با این تاخیر می رسیدند. در ضمن در هنگام آتش سوزی از چند ایستگاه همزمان ماشین فرستاده میشه که هر کدوم زودتر به محل حادثه رسیدن اقدام کنند. این کار ریسک امداد رسانی رو کمتر میکنه. اگر اطلاعات نداری زحمت بکش نظر هم نده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
1
3
مرسی محمدرضا.. مرسی آتشنشانا.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
0
3
بیچاره ها چقد خسته شدن
مردم یکم باید مراعات کنن و مواظب باشن که این مشکلات پیش نیاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
پاسخ
1
2
Mersi mohammad reza pedar va baradare manam atashneshanand tamame harfat dorost bud un aghaee ke kole tehruno dar arze hamin 30daghighe rafte ehtemalan niruye mavaraee dashte pas age injurie mikhast bere komak na farar, vaghan sakhti hich sohoghli be andazeie atashneshani nis,,hatta maham ye shab ke shiftan khab be chwshamun nemiad cheberese be khodeshun ensafam khub chizie 1 arzan dashte bashi shoma mashine atashneshanio ba motoret moghaiese mikoni jahel
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
پاسخ