جاباما
۵۸۷۲۶۹
۶۸۸۸
۶۸۸۸
پ

کشته شدن شیر توسط گاومیش

شاید بتوان با قطعیت کامل گفت کسی نیست که به دنیای حیات وحش علاقه ای نداشته باشد. اکثر افراد هنگام تماشای تلویزیون تماشای یک برنامه ی مستند در مورد حیات وحش را به هر برنامه ی دیگری ترجیح خواهند داد.

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: شاید بتوان با قطعیت کامل گفت کسی نیست که به دنیای حیات وحش علاقه ای نداشته باشد. اکثر افراد هنگام تماشای تلویزیون تماشای یک برنامه ی مستند در مورد حیات وحش را به هر برنامه ی دیگری ترجیح خواهند داد. در این میان نیز اگر برنامه در مورد حیات وحش آفریقا و تعقیب و گریزهای شکار و شکارچی باشد بسیار جذاب تر خواهد بود. در اکثر قریب به اتفاق موارد دیده ایم که شکارچی موفق می شود شکار را به چنگ بیاورد یا در نهایت بدون دیدن آسیبی جدی دست از شکار بردارد.

اما همیشه موضوع برای شکارچی به این آسانی نخواهد بود. اگر چه باور عمومی بر این است که حیوانی مانند گاومیش دستکم هیچ خطری برای شکارچی قدرتمندی مانند شیر نداشته و در بهترین حالت می تواند تنها جان سالم به در ببرد اما بعضی مواقع جای شکار و شکارچی کاملاً عوض می شود و در نهایت این شکارچی است که از پای درآمده و نبرد را به شکار خود می بازد. در ادامه ی این مطلب ویدیویی جالب از نبرد طاقت فرسا و طولانی یک شیر با یک گاومیش را به شما نشان خواهیم داد که دلیل بر این مدعا خواهد بود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
کشته شدن شیر توسط گاومیش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج