جاباما
۵۸۷۲۸۱
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

آمار سرقت از طلافروشی‌ها در سال ۹۶ صفر شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی محله عباسی در مخفی‌گاهشان خبر داد و گفت: همه اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی محله عباسی در مخفی‌گاهشان خبر داد و گفت: همه اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازسازی صحنه سرقت از طلافروشی محله عباسی در جنوب تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با گذشت دو ماه از زمان سرقت مسلحانه، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی موفق شدند هر دو سارق مسلح طلافروشی را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه با دستگیری این متهمان، آمار سرقت از طلافروشی‌ها به صورت مسلحانه در تهران صفر شد، افزود: ۱۰ خرداد ماه امسال دو نفر سارق مسلح نقابدار با حضور در خیابان عباسی که به عنوان بورس طلا و جواهر در جنوب تهران معروف است، اقدام به سرقت پنج کیلوگرم طلا از ویترین و گاوصندوق یک مغازه طلافروشی کرده و پس از تیراندازی، از محل حادثه متواری شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با اعلام این خبر بلافاصله کارآگاهان اداره یکم آگاهی دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند و مشخص شد سارقان علاوه بر این سرقت، بیست و هفتم بهمن ماه سال ۹۵ نیز اقدام به سرقت مسلحانه دیگری از یکی از همین طلافروشی‌ها کرده و با همین شیوه و شگرد از محل حادثه متواری شده بودند.

رحیمی با اعلام اینکه سارقان کمترین سرنخ‌های موجود را در محل حادثه برجا گذاشته بودند، عملیات دستگیری و شناسایی متهمان را از جمله عملیات‌های پیچیده کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی برشمرد و افزود: با گذشت دو ماه فعالیت اطلاعاتی و عملیاتی، سرانجام کارآگاهان موفق شدند رد هر دو سارق جوان را زده و سرانجام شب گذشته هر دو سارق را در مخفی‌گاهشان در شرق تهران شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه همه اموال مسروقه از محل اختفای متهمان کشف و ضبط شد، گفت: کارآگاهان همچنین موفق شدند اسناد و مدارکی را کشف کنند که نشان می‌داد متهمان قصد انجام سومین سرقت مسلحانه را نیز داشته‌اند.

رحیمی ادامه داد: از محل اختفای متهمان دو قبضه سلاح گرم نیز کشف و ضبط شد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر درباره میزان ایمنی طلافروشی مورد سرقت نیز گفت: متأسفانه این واحد صنفی تنها به دوربین‌های مداربسته و همچنین شیشه ضد گلوله مخصوص ویترین مجهز بود؛ ویترین مغازه پرده نداشت و نوع سرقت نشان می‌داد سارقان از مدت‌ها قبل این واحد صنفی را زیر نظر داشته‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه امیدوارم دستگاه قضا با این متهمان که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد عدم امنیت برای واحدهای صنفی طلافروشی می‌شوند، افزود: متهمان امروز بعد از بازسازی صحنه و با تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قضایی به دادسرا منتقل می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ میگه ...

    • محسن

      خداکنه بره بالا و باعث پیشرفت مملکتمان بشه چرا مسولان پیگیری نمیکنن که حالا باید صفر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج