۵۸۷۳۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پیوس: طارمی باید زودتر تعویض می‌شد

فرشاد پیوس از عملکرد پرسپولیس و برانکو برابر الاهلی خوشحال و راضی است اما از رفتن برانکو به کشورش برای استراحت انتقاد داشته و می گوید ای کاش این مسافرت در دوران تعطیلی لیگ بود.

ورزش سه: فرشاد پیوس از عملکرد پرسپولیس و برانکو برابر الاهلی خوشحال و راضی است اما از رفتن برانکو به کشورش برای استراحت انتقاد داشته و می گوید ای کاش این مسافرت در دوران تعطیلی لیگ بود. پیوس درباره عملکرد پرسپولیس به نکات ذیل اشاره دارد:

*طارمی و مسلمان باید زودتر تعویض میشدند

پیوس درباره تعویض غیر قابل پیش بینی طارمی و مسلمان در آن زمان از بازی گفت :به اعتقاد من طارمی و مسلمان به عنوان کلیدی ترین نفرات پرسپولیس بسیار مورد توجه ربروف بودند و وقتی این طور آنها را بسته بودند ، تعویض آنها منطقی بود حتی اگر همان ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم هم تعویض می شدند هم منطقی بود .

*حضور منشا در کنار طارمی بی اشکال است

پیوس درباره حضور ۲ مهاجم نوک در کنار زمین ادعایی جالب دارد ؛ کسانی که می گویند طارمی و منشا نباید همزمان در زمین باشند اشتباه میکنند، اگر هم این ۲ کنار هم بازی نکرده اند تنها به خاطر شرایط بوده است و دلیلی ندارد حضور ۲ سنتر فوروارد کنار هم بازی را انگلیسی کند، نه، من و علی دایی هم کنار هم در زمین بوده ایم و اتفاقی رخ نداده است و در یک سال نفرات اول و دوم آقای گل ها شده ایم.

*تعویض های برانکو عالی است

تعویض های برانکو به ظن پیوس غیر قابل باور بودند،برانکو عالی رفتار کرد و کارش به چشم آمد ، او وقتی دید حریف روی این استراتژی او دقت کرده کسانی را به زمین آورد که کسی فکرش را نمیکرد و در این راستا بود که برانکو با ۳ تعویض فوق العاده تیم را عوض کرد، درست است که پیش بینی، حضور منشا و کمال بود اما کمتر کسی فکر میکرد ربیع خواه در زمین بماند و بشار رسن وارد زمین شود .اینها تجارب تاریخی مردی به اسم برانکو است .

*ای کاش مثل قشقایی نشود!

پیوس از رفتن برانکو به کرواسی گلایه دارد و می گوید برانکو میتوانست در تعطیلی لیگ بابت تیم ملی به کرواسی برود ومنشا هم همان زمان به ایتالیا برگردد اما این رفتن، در نزدیک بازی در لیگ برابر گسترش خوب نبود، همان طور که پارسال هم برابر قشقایی در جام حذفی رخ داد. پرسپولیس حریف را دست کم گرفت و باخت و ناکام شد .

*بازی برگشت به این سادگی هم نیست

تصور پیوس از بازی ساده در دور برگشت تصوری جالب است: همه فکر می کنند در بازی برگشت کار پرسپولیس بسیار راحت تر است اما این ، یک گوشزد تاریخی باید برای پرسپولیس باشد که مثل دورانی که به تیم نیسان ژاپن باخت بازی برگشت را ساده نگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      آقا فرشاد راست میگه .دست کم میگیرن

    • بدون نام

      تیم‌های ایرانی فقط کافیه از نظر روانی آماده‌تر باشن برای آسیا، من فکر میکنم وقتی حریفمون یه تیم از عربستان هست، یه جوری بازیکنان ایرانی دچار ترس میشن!! شاید بد نباشه بازی تدارکاتی زیادی بزاریم با عرب‌ها برای غلبه بر این ترس...
      وقتی در هوای شرجی و با تیم عربی بازی داریم و برای اسیا میجنگیم، زیادم بد نیست اگه بجای اردوهای اروپایی یه اردو در کشورهای فوتبالی حاشیه خلیج فارس داشته باشیم
      بخدا اگه بر ترس غلبه کنیم اونا حالا حالاها حریفمون نیستن

    • خوزستان

      بابا طارمی مالی نیست فقط بلده گریه کنه

    • منطق

      (حریفمون نیستن)،همین حرف یعنی دست کم گرفتن اونا چه زود،العین رو فراموش کردیم الغرافه رو فراموش کردیم وووو ....بس کنید این حرفا رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج