۵۸۷۶۲۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رونمایی از اولین لباس فضانوردی SpaceX

ایلان ماسک اولین عکس از از لباس فضایی SpaceX را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او اذعان میکند که جزئیات بیشتر در چند روز آینده منتشر خواهد شد. ماسک می گوید که این لباس واقعاً کار خواهد کرد و در شرایط دو برابر فشار خلاء آزمایش شده است.

وب سایت کلیک: ایلان ماسک اولین عکس از از لباس فضایی SpaceX را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او اذعان میکند که جزئیات بیشتر در چند روز آینده منتشر خواهد شد. ماسک می گوید که این لباس واقعاً کار خواهد کرد و در شرایط دو برابر فشار خلاء آزمایش شده است. این لباس که سفید رنگ است، حالت فضایی دارد و ماسک میگوید که نگه داشتن تعادل بین ظاهر و عملکرد آن، کار بسیار دشواری بوده است.
رونمایی از اولین لباس فضانوردی SpaceX

با وجود آنکه ماسک به این موضوع اشاره نکرده است، اما به نظر میرسد که این لباس مورد استفاده فضانوردانی خواهد بود که با کپسول اژدها (Dragon Capsule) به فضا سفر میکنند. این لباس برای حفظ فشار است، اما برای راه رفتن در فضا تعبیه نشده است. یعنی لباس از فضانوردان در حین سفر با کپسول در صورت افت فشار محافظت میکند.
فضانوردان ناسا در برنامه همکاری با SpaceX زمانیکه قصد رفت و آمد به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) را داشته باشند، از این لباس استفاده خواهند کرد. این در حالیست که در ماه ژانویه شرکت بوئینگ از لباس مخصوص خود برای فضانوردان در مسیر ISS رونمایی کرده بود.

لباسی که روز گذشته رونمایی شد، شبیه به عکس هایی از کیت SpaceX است که سالهای قبل در شبکه اجتماعی ردیت پخش شده بود. این لباس ظاهری متفاوت از لباس هایی دارد که فضانوردان در سفر به ماه و ماموریت های ناسا بر تن میکردند. طراحی SpaceX بسیار جذاب و مدرن و مانند لباس شخصیت های فیلم های علمی و تخیلی به نظر میاید و می توان آن را یکی از بهترین ها به حساب آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج