۵۸۸۲۸۱
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

«حمید صفت»، گرفتار خشم لحظه ای شده است

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درپستی اینستاگرامی نوشت: «حمید صفت دچار خشم لحظه‌ای شده است. حال آنکه کنترل خشم نقش مهم و کلیدی در کاهش جرایمی چون قتل دارد.»

روزنامه ایران: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درپستی اینستاگرامی نوشت: «حمید صفت دچار خشم لحظه‌ای شده است. حال آنکه کنترل خشم نقش مهم و کلیدی در کاهش جرایمی چون قتل دارد.»
محمد شهریاری اظهار داشت: حمید صفت رو میگم. همین که اینقدر رو قاتل بودنش مانور دادیم. ایشون رو دیروز باهاش صحبت کردم. آروم و متین. سرش پایین بود و با حجب و حیا جواب می‌داد. اونم قربانی خشم لحظه‌ای شده بود. این همه جنجال و هیاهو برای بردن آبروی این بنده خدا!خوب ناخواسته مرتکب قتل شده حالا فرضاً عمدی.
باید بی‌آبرویش کرد؟کاش اونم یه مقدار صبر داشت و کنترل خشم و غضب لحظه‌ای.کنترل خشم و هیجان نقش مهمی در جلوگیری از قتل دارد و این همان پیشگیری غیر کیفری است. بروز قتل‌های روزمره این گونه، توجه به این موضوع را بیشتر مطالبه می‌کند.
با کمی صبر و تحمل می‌شود این خشم و عصبانیت را به رفتار بهنجار و اجتماعی تبدیل کرد. نباید فراموش کرد کارکردهای نهادهایی همچون خانواده، مدرسه و رسانه و سایر در این خصوص نقش تعیین کننده‌ای است.به امید اینکه شاهد وقوع چنین قتل‌هایی نباشیم.
این خواننده 26 ساله «رپ» عصر سه شنبه 24 مرداد در خانه با پدرخوانده‌اش به مشاجره پرداخته و درگیر شده بود. ساعاتی بعد این مرد 66 ساله که گفته شده مبتلا به بیماری هم بوده به بیمارستان انتقال یافت اما او چند روز بعد روی تخت بیمارستان جان باخت.
متهم پس از دستگیری و در جلسات بازپرسی اتهام قتل عمد را رد کرد و تنها به درگیری در دفاع از مادرش اعتراف کرد و مدعی شد به‌دلیل اینکه ناپدری‌اش بارها مادرش را کتک زده بود با اومشاجره کرده بود که این اتفاق ناخواسته رخ داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      ایشالا که آزاد شه ولی سوال اینه اگه این اتفاق برای یک فرد عادی می افتاد اونم دچار خشم لحظه ای شده بود ؟؟؟؟....

    • شهروند

      اختلافات زوجين را يك راه حل محكم وقانوني بنام طلاق هست . كاش حميد صفت براي مادرش اينكار قانوني را ميكرد تا اينكه ........

    • داوود

      یعنی هر کس دچار خشم لحظه‌ای بشه باید گلدان را بکوبه تو مغز طرف؟

    • .. ..

      بازم که دارین این بنده خدا رو می‌کوبین...جون خودتون کم با آبروی مردم بازی کنین...

    • بدون نام

      چون خواننده ست و مشهور اشکال نداره ادم بکشه و دچار خشم لحظه‌ای بشه؟!!!!

    • بدون نام

      به این میگن جنون آنی. به هرحال این جوانها خیلی مقید به کنترل اعصاب خودشان نیستند. رپ خوان ها هم که در تمام دنیا کلا به شاکی بودن معروفند.

    • بدون نام

      انشاالله ازااااااد بشه

    • محمدحسین

      ما مردم خیلی توقامون از صفت زیاد بود ولی این توقا دیگه تموم...نمیدونم من چرا حس میکنم اون پیرمرد۶۶ ساله در اون حدی نبوده یا قدرت نداشته تو این سن که بخواد دعواهای خطرناک راه بندازه..معمولا افراد دراین سن بالا عاقل هستن ومظلوم .حقش کشتن نبود..فقط یه کلمه ما مردم دردعصر حاضر حس درونیمون و هوشمان بالاست و درکی بزرگی از جامعه وانسانها از سن پایین تا بالا داریم.ولی حتی درصورت ازادی اقای صفت تا اخر عمر عذاب وژدان خواهد داشت اگه جوان مرد باشه

    • کماندو

      ملت دیگه اعصاب ندارن از بس مشکلات زیاد شده،همه همین طوریم سریع از کوره در میریم،دیگه به آخر خط رسیدیم

    • بدون نام

      منظور شما
      توقع

    • $$$$$$$$$$حدیث$$$$$$$$$$

      اقاحمیدزدی کشتی حالاداستان بافی میکنی؟؟؟؟؟!!!!کشتن کشتن دیگه فرقی نمیکنه که چجوری کشتی ؛حالامیخوای بپیچونی ؛چطوری دلت اومددست روپیرمردبلندکنی ؟؟؟؟؟!!!!!اونازن وشوهربودن خودشون باهم کنارمیومدن ؛توتریپ لاتی اومدی بدترگندزدی به زندگی مامانت ؛خواستی مامانتوراحت کنی بدبخت ترش کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج