۵۸۸۲۸۴
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

اختلاف زوج جوان بوی خون می داد

با گذشت ۱۰ روز از ناپدید شدن مرموز زن جوانی درشهرستان نیشابور، سرانجام شوهر این زن در جریان بازجویی‌های فنی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت جسد را درچاه حیاط خانه‌شان انداخته است.

روزنامه ایران: با گذشت ۱۰ روز از ناپدید شدن مرموز زن جوانی درشهرستان نیشابور، سرانجام شوهر این زن در جریان بازجویی‌های فنی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت جسد را درچاه حیاط خانه‌شان انداخته است.
شاهرود رفت و از ناپدید شدن خواهر ۲۶ ساله‌اش خبرداد که مادر یک دختر شش ساله بود. به‌دنبال شروع تحقیقات تخصصی، کارآگاهان پی بردند شوهر زن گمشده طی این مدت برای یافتن همسرش به پلیس مراجعه نکرده و موضوع را به هیچ‌کس اطلاع نداده است.
به همین خاطر کارآگاهان به این مرد ظنین شده و دستگیرش کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد این زوج اختلافات خانوادگی شدید داشته‌اند. بنابراین مأموران آگاهی او را تحت بازجویی قراردادند. او ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد و با داستانسرایی سعی کرد مأموران را گمراه کند اما سرانجام وقتی راه فراری ندید لب به اعتراف گشود و در اظهاراتی تکان دهنده پرده از راز جنایت هولناکش برداشت.
«شب حادثه با همسرم به دلیل اختلافات قبلی درگیر شدم، که زنم با چاقوی آشپزخانه به طرفم حمله ور شد و من هم چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به گلویش زدم که نقش بر زمین شد و مرد. بعد هم جسدش را داخل چاه حیاط خانه انداختم.» با اعترافات متهم به قتل، جسد با کمک مأموران آتش‌نشانی بیرون کشیده شد و با دستوربازپرس کشیک به پزشکی قانونی انتقال یافت.
فرمانده پلیس نیشابور گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده ۸۵ درصد قتل‌های به وقوع پیوسته از ابتدای سال‌جاری در نیشابور ناشی از اختلافات خانوادگی و بدون قصد قبلی بوده یعنی قاتلان براساس شرایط پیش آمده، واکنش غیرقابل انتظار از خود بروز داده‌اند که به همین خاطرازمردم درخواست داریم آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و به فراگیری مهارت‌های زندگی بپردازند تا یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی به‌دنبال نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهجتی

      ببینید چه شرایطی برای مردم درست شده که تحمل اصلا ندارن ؟ به راحتی همیدیگر رو میکشن . مردم در آنچنان شرایط بدی قرار گرفتن که استانه تحملشون زیر صفره. مسئولین هم که ......

      پاسخ ها

      • عزب

        اینکه این شرایط که شما نام می برید برای کل جامعه است ولی تعدادی حداقل مرتکب قتل همسر حالا زن یا مرد میشوند، توصیه بنده اینه که هرگاه پسران یا دختران قصد و آهنگ ازدواج میکنند، قبل از هر مورد بایستیم مسایل زندگی زن و مرد را بیاموزند چون تا قبل از ازدواج در خانه پدری برخی ها هیچگونه مسئولیت نداشته اند اما حال زن و مرد نسبت به یکدیگر تعهداتی را نیز در دفاتر رسمیت امضا میکنند و کلیه وظایف خود را میخوانند و میدانند ولی عاقد اون محضر گاها گوشزد میکند، پس اگر راه درست و حقیقت را قبول کنند مشکلی برایشان پیش نمی آید، اما در این راستا گاهی پیش می آید که مردها زیاده خواهی میکنند و اگر همسر آنها لب به اعتراض و سهم خود وا کند به قتل میرسند، چه خوب است قبل از همسر انتخاب کردن مرد و زن به وظایف خود آشنا باشند و فزونه خواهی هم نکنند، بنده در سن بیستم سالگی تاهل اختیار کردم، بعد از حدود سه سال همسرم در یک تصادف فوت شد بدلیل اینکه علاقه شدیدی به او داشتم و الحق والانصاف ایشان هم کلیه مسایل را درک میکند الان چندها سال است فقط خودم تنها با یک فرزند زندگی میکنم و از خوبی خصوصیات منحصر بفرد او حاضر به اختیار همسر دوم نمیشوم، اگه اغراق نکنم کلیه فامیل و حتی خانواده همسرم بارها گفتند این تقدیر بوده شما عمرت را تباه نکن، ولی بنده با یاد و خاطر او زنده هستم، در مدت سه سال و اندی که باهم بودیم ندیدم یک تقاضای که در توان من باشد خواسته باشد هر زمانی که حرف او پیش میاد غرق عرق میشوم چه خوب با صفاست زن و مرد با هم صادق و یکرنگ باشند و این چند روز زندگی را با محبت و شیرینی صرف کنند، اصلا هیچ ربطی به داشتن و نداشتن ندارد اما مشخص است که داشتن رفاه و آسایش بیشتر دارد خداوند از سر تقصیر ما و همسران بگذرد، آمادگی زندگی تاهل آمادگی و اطلاعات دو طرفه لازم دارد که متاسفانه امروزه رعایت نميشود و نتیجه آن این است که می بینیم، موفق باشید

    • ناشناس

      مردم باید آستانه تحملشون رو بالا ببرن چشم از همین امروز شروع میکنیم خوبه گفتین نمیدونستیم.

    • بدون نام

      خانمها خواهشا اینقدر روی اعصاب همسراتون راه نرید.این عاقبتشه.بعضی خانمها وقتی شروع به غر زدن میکنن تنها راه ساکت کردنشون اینه

      پاسخ ها

      • تینا

        خدا شفات بده

    • بدون نام

      ایشششش چقدر خبر تکراری به شما چی شده گیج شدین؟؟؟

    • بدون نام

      خو

    • راستگو

      عزت جان هزاران لایک داری

    • $$$$$$$$$$$$حدیث$$$$$$$$$$$

      اقای عزب من واقعاحرفاتونوتحسین میکنم ؛ممنون بابت نظرایه خوبتون ؛برعکس همه اقایون شمازن ستیزنیستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج