جاباما
۵۸۹۰۷۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پدر آتنا اصلانی: از روند دادرسی راضی ام

ديروز صبح نخستين جلسه محاكمه متهم به قتل آتنا اصلاني دختربچه ٧ساله پارس‌آبادي در دادگاه كيفري اردبيل با حضور خانواده‌هاي متهم و مقتول و وكلاي آنها برگزار شد. پدر آتنا اصلاني در گفت‌وگو درباره اين جلسه گفت: «قرار است يك هفته ديگر حكم پرونده را بدهند و بفرستند تهران.

روزنامه اعتماد: ديروز صبح نخستين جلسه محاكمه متهم به قتل آتنا اصلاني دختربچه ٧ساله پارس‌آبادي در دادگاه كيفري اردبيل با حضور خانواده‌هاي متهم و مقتول و وكلاي آنها برگزار شد. پدر آتنا اصلاني در گفت‌وگو با «اعتماد» درباره اين جلسه گفت: «قرار است يك هفته ديگر حكم پرونده را بدهند و بفرستند تهران.
اما مراحل قضايي كه به ما گفته‌اند ٢٠ روز طول مي‌كشد. متهم به حكم اعتراض كرده كه اين اعتراض تا مراحلش انجام شود مدتي طول مي‌كشد. پدر آتنا درباره اظهاراتي كه قاتل چند روز پيش با يكي از خبرگزاري‌ها انجام داده بود و مدعي شده بود كه قتل آتنا را او انجام نداده نيز گفت: متهم هيچ حرفي درباره اظهاراتي كه در آن مصاحبه مطرح كرده بود به ميان نياورد.
براي متهم وكيل تسخيري گرفته بودند كه در كنار او نشسته بود و مراحل محاكمه انجام مي‌شد. بهنام اصلاني درباره روند جلسه محاكمه نيز گفت: امروز دادگاه خوب و راضي‌كننده بود. من مي‌خواستم براي متهم حكم سنگسار در ملاعام بگذارند اما قانون اين اجازه را نمي‌دهد.
مي‌خواهيم كه او را جلوي مغازه‌اش در ميدان شهر پارس‌آباد در ملا عام و جلوي چشم تمام مردم شهر اعدام كنند. گفتم دستي كه با آن آتنا را خفه كرده را هم قطع كنند. نمي‌دانم اينها قانون دارد يا نه اما خواسته من از دادگاه اين است.
او همچنين درباره وضعيت مادر آتنا نيز گفت: «مادر آتنا حتي نمي‌توانست پايش را توي دادگاه بگذارد. اشك مي‌ريخت و آتنا را صدا مي‌زد. اما ماموران دادگاه به ما گفتند كه بايد سكوت را رعايت كنيم تا بتوانند جلسه را برگزار كنند.
مادربزرگ آتنا آنقدر صورتش را خراشيده بود كه زخم شده بود. توي جلسه دادگاه اسماعيل را مي‌ديد و در سكوت زخم‌هاي صورتش را مي‌كند. هر روز يك روانشناس به خانه ما مي‌آيد و با مادر آتنا صحبت مي‌كند تا آرام شود. هر چه بيشتر از روز اتفاق مي‌گذرد حال من وخانواده‌ام خراب‌تر مي‌شود.» بهنام اصلاني درباره اينكه آيا تا به حال درباره رضايت از قاتل با او صحبت كرده‌اند يا نه نيز گفت: «من هيچ‌وقت نمي‌توانم براي چنين قتلي رضايت بدهم.
او همه زندگي من را نابود كرد. آتنا عمر و زندگي من و پريناز بود. حالا او روانش بيمار شده و من هم شب‌ها تا صبح سقف خانه را تماشا مي‌كنم و نمي‌دانم از بدبختي‌ام چه كار كنم.» او در نهايت رضايتش را از جلسه دادگاه اعلام كرد و گفت: «روند جلسه به‌طور كلي خوب بود و پس از يك ساعت من و همسرم را از جلسه دادگاه خارج كردند تا قاتل دخترم صحبت كند.
به دليل اينكه ممكن بود من و همسرم تحت تاثير حرف‌هاي قاتل قرار بگيريم و ناراحت بشويم ما را از جلسه خارج كردند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خدا بهشون صبر بده ... انشاالله که هر چی زودتر اعدام میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج