۵۸۹۲۲۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دعوت دانشگاه تگزاس از طرفداران «بازي تاج و تخت»

با انتشار آخرين قسمت مجموعه كتاب‌هاي «بازي تاج و تخت» نوشته جورج آر. آر. مارتين و با اتمام هفتمين فصل از سريال اقتباسي اين اثر در هفته جاري، طرفداران قلمروي وستروس دست و پا مي‌شكنند بدانند سرگذشت جان اسنو و باقي شخصيت‌ها چه مي‌شود.

روزنامه اعتماد - بهار سرلك: با انتشار آخرين قسمت مجموعه كتاب‌هاي «بازي تاج و تخت» نوشته جورج آر. آر. مارتين و با اتمام هفتمين فصل از سريال اقتباسي اين اثر در هفته جاري، طرفداران قلمروي وستروس دست و پا مي‌شكنند بدانند سرگذشت جان اسنو و باقي شخصيت‌ها چه مي‌شود.
چطور جلوي وايت واكرها را مي‌گيرند؟ چه كسي تاج و تخت آهنين را تصاحب مي‌كند؟ ميان جان اسنو و دنريس تارگرين چه اتفاقي مي‌افتد؟ طرفداراني كه صبر ندارند مي‌توانند به كتابخانه Cushing در دانشگاه A&M تگزاس سري بزنند؛ طبق گزارش آليسون فلاد از روزنامه گاردين، اين دانشگاه از طرفداران «بازي تاج و تخت» دعوت به بررسي مجموعه دست‌نوشته‌هاي ارزشمند مارتين كرده است تا سرنخ‌هايي درباره پيرنگ ادامه «بازي تاج و تخت» به دست بياورند.
اين كتابخانه بيش از ٣٠٠ كارتن يادداشت، دست‌نوشته، مقاله و دفترهاي خاطرات را در دسترس طرفداران اين اثر قرار مي‌دهد.
مارتين رابطه طولاني‌مدتي با اين دانشگاه تگزاسي دارد. او نخستين بار در دهه ١٩٧٠ براي حضور در گردهمايي AggieCon - گردهمايي طرفداران آثار علمي- تخيلي و فانتزي به سرپرستي دانشجويان- از اين دانشگاه بازديد كرد. براساس نشريه اين دانشگاه، مارتين در آن زمان تحت تاثير مجموعه‌ تحقيقاتي آثار فانتزي و علمي- تخيلي كتابخانه كوشينگ قرار گرفت و در سال ١٩٩٣ آرشيوش را تقديم اين كتابخانه كرد.
حالا با بالا رفتن تب طرفداران «بازي تاج و تخت»، جان شارپ، رييس اين دانشگاه دعوتنامه‌اي را منتشر كرده و از عموم مردم خواسته براي بررسي آرشيو مارتين كتابخانه اين دانشگاه پذيراي آنهاست. شارپ در متن دعوتنامه نوشته است: «احتمالا در كاغذها و دست‌نوشته‌هاي جورج آر. آر. مارتين سرنخ‌هايي از خط‌ داستاني آثار بعدي اين نويسنده هست و پذيراي عموم مردم براي جست‌وجو در اين آرشيو هستيم.
اگر طرفدار اين سريال هستيد و براي تحقق نظريه‌هاي‌تان مي‌خواهيد بياييد يا اگر فقط مي‌خواهيد فرصت ديدن نوشتار فانتزي مارتين را در دست‌نخورده‌ترين قالبش ببينيد، كاركنان كتابخانه A&M با افتخار گنجينه‌ حقيقي ادبيات مدرن را به نمايش مي‌گذارند.»شايد طرفداران علاقه‌مند به كشف تفاوت‌هاي رمان بعدي مارتين- «بادهاي زمستاني»- با سريال تلويزيوني آن باشند؛ سريالي اقتباسي از شبكه HBO كه داستان آن از كتاب‌هاي منتشر شده آن جلو زده است.
مارتين در وبلاگ خود نوشته است كه محتمل‌ترين نتيجه مجموعه «بازي تاج و تخت» اوايل سال‌ ٢٠١٨ يا ٢٠١٩ منتشر مي‌شود و اين موضوع به يكي از حساس‌ترين موضوعات تبديل شده است. او به تازگي در مصاحبه با Metro Us گفته است: «بارها پيرنگ من را به بن‌بست، جايي كه از آن راه فراري نيست، رسانده است.
بايد بازگردم و همه‌چيز را از نو بنويسم. » او همچنين گفته است «حدود ٢٠ شخصيتي كه در اقتباس تلويزيوني مرده‌اند «براي من كاملا زنده هستند و در كتاب جديد حضور دارند.» مارتين اين روزها سرعت نوشتنش را بالا برده است و خودش در اين باره مي‌گويد: «روي كتاب اولم شش سال كار كردم و روي دومي چهار سال. فانتزي‌نويس‌هايي كه هر سال رمان بيرون مي‌دهند، كتاب‌هاي قطوري نمي‌نويسند.
كتاب‌هاي آنها مثل من ١٥٠٠ صفحه‌اي نيستند بلكه مثلا ٥٠٠ صفحه‌اي هستند. علاوه بر اين، من جوان‌ نشده‌ام. بالا رفتن سن به ميزان اشتياق نمي‌افزايد.» داستان «بازي تاج و تخت» در قاره‌هاي خيالي وستروس و اسوس اتفاق مي‌افتد و چندين خط داستاني را دنبال مي‌كند. اين مجموعه از طريق شخصيت‌هايي كه اخلاقيات مبهمي دارند، حول مسائلي چون طبقات اجتماعي، مذهب، وفاداري، فساد، جنگ داخلي و مجازات مي‌چرخد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج