۵۸۹۳۹۶
۴ نظر
۵۱۹۲
۴ نظر
۵۱۹۲
پ

ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

تمام ستارگان نمی درخشند. ستارگان ورزشی و هنری گاهی چنان پر نور به نظر می رسند که چشمان مردم عادی را کور می کنند و باعث می شوند واقعیت هایی از زندگی آنها پنهان بماند که گاهی به حال اجتماع مضر است.

مجله همشهری سرنخ: تمام ستارگان نمی درخشند. ستارگان ورزشی و هنری گاهی چنان پر نور به نظر می رسند که چشمان مردم عادی را کور می کنند و باعث می شوند واقعیت هایی از زندگی آنها پنهان بماند که گاهی به حال اجتماع مضر است. با این حال همیشه کسانی هستند که چشم شان به نور دروغین این ستاره ها خیره نمی شود و می توانند آن گوشه های پنهان را ببینند و رازهای سیاه ستارگان را برای سایرین افشا کنند. در ادامه ۸ ستاره جهان را که متهم به کودک آزاری هستند بشناسید.

۱. وودی آلن
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

شاید یکی از تعجب برانگیزترین و در عین حال تبعیض آمیزترین اسامی این فهرست بدنام بازیگر و کارگردان نابغه و پرآوازه آمریکا، وودی آلن باشد. از این جهت که ممکن است فکر کنید چطور ممکن است کسی در خاک آمریکا به بچه ای دست درازی کرده باشد اما نه تنها مورد تعقیب قرار نگرفته بلکه همچنان محبوب هم باشد. اما این واقعیت دارد. وودی آلن به جرم دست درازی به دخترخوانده هفت ساله اش متهم شد. هر چند این جرم ثابت نشد اما باعث تغییرات اساسی در زندگی اش شد، از جمله این که رابطه اش با میا فارو بازیگر سرشناس که به مدت طولانی همکار و همسرش بود تغییر کرد. میا فارو بعد از ۱۳ سال زندگی با وودی آلن او را به مجازات چنین رفتار زشتی ترک کرد.

۲. رومن پولانسکی
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

کارگردان نامدار و پرآوازه سینما یکی از کسانی است که به کودک آزاری مظنون است. او که فیلم های مشهوری مثل بچه رزماری و ماه عسل تلخ را ساخته و به خاطر کارگردانی فیلم های زیادی نامزد جایزه اسکار شده و حتی این جایزه را از آن خود کرده، به کودک آزاری مظنون است. پولانسکی همانند فیلم هایی که می سازد زندگی عجیبی را پشت سر گذاشته.
سال ها پیش دو قاتل زنجیره ای که اقدام به قتل عام ثروتمندان آمریکا می کردند، همسر او را که باردار بود به شکلی وحشیانه به قتل رساندند و باعث شدند همدردی عده زیادی نسبت به این کارگردان بزرگ برانگیخته شود اما سال ها بعد دختری سیزده ساله ادعا کرد رومن پولانسکی به او دست درازی کرده است. پرونده ای که همچنان مفتوح است چرا که پولانسکی بلافاصله پس از این ادعا خاک آمریکا را ترک کرد و هرگز به این کشور بازنگشت. او با این اقدام، شک و تردیدها را نسبت به واقعی بودن ادعای شاکی قوت بخشید. پولانسکی همچنان در خارج از آمریکا به کارگردانی مشغول است.

۳. گری گلیتر
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

خواننده و ترانه سرای انگلیسی که ترانه هایش در انگلستان بسیار طرفدار داشت در اقدامی عجیب قضات دادگاه را مجاب کرد تا او را به ۱۶ سال حبس محکوم کنند. گری متهم شده بود که به سه دختر زیر سن قانونی تجاوز کرده است. برای همین دستگیر شد اما وقتی پای میز محاکمه قرار گرفت از کرده خودش ابراز ندامت نکرد و هیچ واکنشی مبنی بر پشیمانی نشان نداد و همین باعث شد تا قاضی حداکثر مجازات چنین جرمی را برای او در نظر بگیرد. هنوز کسی نمی داند گری به خاطر تنبیه خودش چنین کاری کرد یا این که واقعا از این کار حیوانی پشیمان نبود.

۴. لورنس تیلور
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

این ستاره سیاه پوست پرده نقره ای، اولین بار به خاطر نقش چشمگیری که در فیلم غول های نیویورک ایفا کرد مشهور شد اما ستاره اقبال او هم خیلی زیاد ندرخشید چرا که معلوم شد با دختربچه ای زیر سن قانونی ارتباط برقرار کرده است. او به جرم کودک آزاری به شش سال حبس محکوم شد.

۵. جارد فوگل
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

بیشتر کسانی که در متروهای آمریکا تردد کرده اند جارد فوگل را می شناسند. نام و چهره او با رستوران های مترو عجین شده است چرا که او سخنگوی این رستوران ها بود اما این برای زمانی است که جارد با آن چهره خندان در حرفه خودش ستاره ای بود نه وقتی که معلوم شد دو دختر نوجوان را مورد آزار جنسی قرار داده است. جارد بعد از افشای رازهای سیاهش به ۱۸۸ ماه زندان محکوم شد و هم اکنون مشغول گذراندن دوران محکومیتش است.

۶. مارکوس کوپر
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

مارکوس کوپر که به پلژر پی معروف است یکی از خوانندگانی بود که می رفت تا تبدیل به ستاره ای ماندگار شود. او که برای جایزه معتبر گرمی در حوزه موسیقی هم کاندید شده است با ادعای مادری که شکایت کرده بود مارکوس به بچه اش دست درازی کرده از آسمان شهرت سقوط کرد. اگرچه هنوز این ادعا ثابت نشده اما افکار عمومی نسبت به چنین ادعاهایی حساس است و برای همین مجازات مارکوس این بود که ستاره شهرتش به سرعت خاموش شد.

۷. دن ویتو
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

وینست مارگرا که بیشتر به نام دن ویتو مشهور است یکی از ستاره های شوهای تلویزیونی بود که در میانه های سال دو هزار میلادی به شهرتی باور نکردنی رسید اما ستاره اقبال دن ویتو زمانی افول کرد که معلوم شد به دو دختر دوازده ساله دست درازی کرده است. پرونده او به اتمام نرسید و نتوانست مجازاتش را دریافت کند چون در سال ۲۰۱۵ مرد.

۸. ویکتور سالوا
ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

ویکتور سالوا کارگردان دو فیلم ترسناک Jeepers Creepers یک و دو است. در این دو فیلم، عده ای نوجوان که با اتوبوس مدرسه راهی یک اردو هستند در بین جاده گیر می افتند و موجودی ناشناخته که تنها از چشم انسان ها تغذیه می کند آنها را اسیر می کند. این موجود گریزپا که چهره ای شبیه کلاغ و مترسک دارد هر چند سال یک بار ظاهر می شود.

این فیلم دنباله دارد باعث شد سالوا به سرعت مشهور شود ولی ظاهرا شهرت به ضررش تمام شد چون بلافاصله پسری نوجوان علیه او شکایتی تنظیم کرد با این مضمون که سالوا سال ها قبل در حین کارگردانی یکی از فیلم های اولش او را مجبور به رابطه غیر طبیعی کرده است.

ناتان فورست ادعا کرد سالوا از او خواسته در ازای حضور در فیلمش این رابطه را برقرار کند و او به ناچار به این درخواست تن داده است. همین شکایت مانند تیر غیب بر بال های شهرت سالوا اصابت کرد و او را به قعر دره فراموشی انداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      اه اه چه قیافه های کریهی دارن

    • سام

      هی خدا.....

    • بدون نام

      قیافشون اینه کفتار است به ادم نمیبرند

    • علیسان

      چه نظرات مافوق بشری ای میدن اینا. آخه قیافه به کارشون چه ربطی داره الان یکی خوشگل باشه نمیتونه تجاوز کنه؟
      اوففف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج