جاباما
۵۸۹۸۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین تیزر از مرسدس‌بنز S کلاس روباز

چند روزی تا شروع یکی از هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌های خودروی دنیا یعنی فرانکفورت باقی نمانده که مرسدس یک تیزر کوتاه از محصول لوکس و جدید خودش منتشر کرده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: چند روزی تا شروع یکی از هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌های خودروی دنیا یعنی فرانکفورت باقی نمانده که مرسدس یک تیزر کوتاه از محصول لوکس و جدید خودش منتشر کرده است.
اولین تیزر از مرسدس‌بنز S کلاس روباز

در این تیزر می‌توانیم S کلاس روباز مدل ۲۰۱۸ را ببینیم. خودرویی که از هر نظر بی‌نظیر است؛ از طراحی چشم‌نوازش گرفته تا قلب قدرتمندش. این اس‌کلاس لیموزین روباز در کلاس رقبای خودش ماشین کاملا منحصر‌به‌فردی محسوب می‌شود.
مرسدس‌ با طراحی این خودرو سعی کرده تا هویت لوکس خودش را در کالبد یک ماشین اسپرت قدرتمند و روباز حفظ کند. چرغا‌های LED جلو و عقب کشیده جزو عناصر کلیدی طراحی این خودرو هستند. سپرهای جلو و عقب اتومبیل هم نسبت به نمونه‌های اس کلاس قدیم با به‌روزرسانی‌های مهمی همراه شده‌اند.

گفته شده که زمان باز و بسته‌شدن سقف این اتومبیل ظرف ۳۰ ثانیه انجام می‌شود. با باز شدن سقف این خودرو می‌توانیم نمای چشم‌نواز، راحت و لوکس S کلاس کابریولت را ببینیم. صندلی‌های چرم سفید، نمایشگرهای دوگانه‌ی ۱۲٫۳ اینچی (یکی به عنوان پشت‌آمپر و دیگری سیستم اینفوتینمنت)، فرمان جدید و کلیدهای کنترل لمسی جدید بخشی از تجهیزات داخلی لوکس این خودرو به حساب می‌آیند.
اولین تیزر از مرسدس‌بنز S کلاس روباز

حالا نوبت قلب تپنده‌ی S۵۶۰ است؛ مرسدس‌بنز یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر را درنظر گرفته است. این پیشرانه قادر است که توانی معادل ۴۶۲ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون‌متر را تولید کند. این پیشرانه در بسیاری از مدل‌های AMG جدید هم به چشم می‌خورد.
انتظار می‌رود که نمونه‌های قدرتمندتر دیگری هم برای نمایشگاه فرانکفورت حاضر شوند. خودروهای S۶۳ و S۶۵ که به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی تویین‌توربو با حجم‌های ۴ لیتر و ۵٫۵ لیتر مجهز شده‌ باشند. در ادامه می‌توانید تیزر این اتومبیل را ببینید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تیزر از مرسدس‌بنز S کلاس روباز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج