۵۸۹۸۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طنز؛ سه دلیل برای رد صلاحیت نجفی!

همان‌طور كه در جريان هستيد متاسفانه يكي دو هفته پيش بود كه آقاي نجفي به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

احمدرضا كاظمي در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

همان‌طور كه در جريان هستيد متاسفانه يكي دو هفته پيش بود كه آقاي نجفي به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

خوشبختانه امروز شاهد بوديم كه با عملكرد فوق‌العاده وزارت محترم كشور، در استعلام صلاحيتِ نداشته ايشان از مراجع بالادستي، براي مديريت شهرداري تهران سرپرست گذاشته شده تا ببينيم در آينده چي پيش مي‌آيد و خدا را چه ديديد شايد زد و دوباره آقاي قاليباف شهردار شد!

در اين راستا بنده مهم‌ترين دلايلي كه صلاحيت ايشان براي جلوس بر صندلي شهردار تهران را زير سوال مي‌برد، با شما در ميان مي‌گذارم:

۱. مطالبات مردمی و افکار عمومی

به‌طور حتم شما هم قبول دارید که به هرحال تغيير و تحولاتی که در كشور ایجاد می‌شود باید هم‌راستا و هم‌سو با راي و نظر جامعه باشد. اعضای محترم شورای شهر تهران باید بدانند که مردم ما، در انتخابات سال ۹۶ نزديك به ۱۶ ميليون راي به آقاي رئيسي نداده‌اند كه امثال آقاي نجفي شهردار پايتخت كشورمان بشود!

۲. مشكلات دودي

همان‌طور که می‌دانید، آقای نجفی در یکی از مصاحبه‌هایش با صبحت‌هایی تکان‌دهنده در کمال وقاحت به قلیانی بودنش اعتراف کرده و حتی کشیدن آن را به همراه خانواده مساله ناچیزی جلوه داده است!

البته این را هم تاکید کنیم که مشکل ما فقط با قلیان است وگرنه با سایر تفریحات دودی مشکلی نداریم و از عموم مردم که دیگر پنهان نیست، از شما چه پنهان، ما خودمان اهل بخیه‌ایم و نصف روز را در حال چرت زدن هستیم ولی خب همان‌طور که می‌دانید قلیان‌کشی یکی از خطوط قرمز اخلاقی ماست به‌خصوص وقتی بحث خانوادگی کشیدن و استعمال مختلط آن وسط باشد!

۳. وضعيت ظاهري نامطلوب

در هركاري يك سري المان‌هاي ظاهري هستند كه بايد رعايت بشوند. چشم مردم هم به مرور زمان به اين پارامترها عادت مي‌كند. به‌طور مثال شما الان وارد يك بانك بشويد انتظار داريد يك سري كارمند با پيرهن آبي كاربني و كت و شلوار سرمه‌اي تيره را ببينيد. در محيط‌هاي نظامي هم وضعيت همين‌طور است و افراد شكل و شمايل تعريف شده‌اي دارند.

متاسفانه آقاي نجفي فاقد دو پارامتر ظاهري بسیارمهم برای سمت شهرداری تهران است. البته حالا شاید ایشان بگوید «خوشگلی» یک بحث سلیقه‌ای و نسبی است و اصلا من در زمینه زیبایی چه کم از لاله قرمز (آقای قالیباف) دارم، در جواب ایشان باید بگویم حالا اگر این مورد را هم بپذیریم، فقدان پارامتر «بوری» که نه نسبی است و نه سلیقه‌ای‌رو چی میگی آقای نجفی!!؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده دلش درد می کرده اینو نوشته ؟آخی رودل کرده یه چایی نبات بهش بدید بخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج