۵۸۹۹۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرگردانی ۱۲ساعته مسافران پرواز نجف

مسافران پرواز شماره ۱۱۷۰ هواپیمایی العراقیه که قرار بود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب فرودگاه اصفهان را به مقصد نجف اشرف ترک کند، تا صبح دوشنبه قادر به سفر نشده اند.

ایرنا: مسافران پرواز شماره ۱۱۷۰ هواپیمایی العراقیه که قرار بود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب فرودگاه اصفهان را به مقصد نجف اشرف ترک کند، تا صبح دوشنبه قادر به سفر نشده اند.
مسافران پرواز یاد شده قرار است ساعت ۱۱ امروز پس از ۱۲ ساعت تاخیر فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را به مقصد نجف اشرف ترک کنند.
نمایندگی هواپیمایی عراق روز شنبه در تماس خبرنگار ایرنا با این دفتر اعلام کرد: پروازهای این شرکت هواپیمایی از اصفهان به نجف اشرف در اجاره سازمان حج و زیارت است و مسئولان حج و زیارت در این باره پاسخگو هستند.
در همین حال مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در این باره به ایرنا گفت: پرواز یاد شده قرار بود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام شود اما به دلیل نقص فنی این پرواز در ساعت های اولیه محقق نشد.
غلامعلی زاهدی ادامه داد: نقص فنی این پرواز در موعد برطرف نشد و بار دیگر شرکت هواپیمایی العراقیه زمان انجام این پرواز را ۶ صبح اعلام کرد که این بار نیز وعده آنها محقق نشد.
وی گفت: سرانجام این هواپیما پس از رفع نقص فنی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از نجف اشرف در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان نشست و قرار است ساعت ۱۱ امروز عازم نجف شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان نیز در این باره به ایرنا گفت: پرواز شماره ۱۱۷۱ شرکت هواپیمایی العراقیه از نجف اشرف در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و بناست این هواپیما با شماره ۱۱۷۰ در ساعت ۱۱ از اصفهان به مقصد نجف اشرف پرواز کند.
رضا معمار افزود: در پی معطلی مسافران پرواز اصفهان - نجف اشرف در این فرودگاه، مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با احضار نماینده شرکت العراقیه در این فرودگاه مراتب اعتراض مسافران این پرواز را به وی اعلام کرد و به این شرکت تذکر جدی داد.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان تصریح کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تکرار موارد مشابه، مراتب اعتراض مسافران پرواز یاده مبنی بر پایبند نبودن شرکت العراقیه در قبال مسافران به سازمان هواپیمایی کشور و سازمان حج و زیارت از سوی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان ابلاغ شد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
فرودگاه اصفهان به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج