جاباما
۵۹۰۲۰۰
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

«کامران سوسک» به دام افتاد

مرحله جدید طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط نیروهای کلانتری طاق بستان و با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه از ظهر دوشنبه کلید خورد.

خبرگزاری ایرنا: مرحله جدید طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط نیروهای کلانتری طاق بستان و با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه از ظهر دوشنبه کلید خورد.

هدف اول 'کامران سیسرگ'(سوسک) متهم معروف بود که پرونده سیاهی در زمینه فروش مواد مخدر، شرارت و تجاوز به عنف دارد اما گویا متهم از آمدن پلیس بو برده بود زیرا تمام مواد جاسازی شده داخل خانه را منتقل کرده و در رفته بود.

خانه ای در محدوده پل ولایت به دوربین مدار بسته تجهیز بود تا هرگونه ترددی از نظر متهم دور نماند.
«کامران سوسک» به دام افتاد

هرچند ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف چیزی در منزل او نشدند اما خانه او را با حکم قضایی پلمپ و به نفع دولت مصادره کردند.

البته گویا این تنها خانه کامران سوسک نبود چرا که در پاکسازی خانه های بعدی مشخص شد که آنها هم یا متعلق به او هستند یا تحت نظر متهم اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر می کنند.

در ادامه عملیات که با همکاری خوب برخی اهالی محل و اطلاعات آنها انجام شد، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد که بسته بندی و آماده فروش بودند.
«کامران سوسک» به دام افتاد

کامران سوسک که گویا در محل حضور داشت و از دور در حال رصد اوضاع بود، به کمک برخی اهالی شناسایی شد و در یک غافلگیری و تعقیب و گریزی کوتاه به دام ماموران ناجا افتاد.

وقتی اهالی محل دستبند قانون را بر دستان متهم دیدند، کمی از ترس‌شان ریخت و شروع به افشاگری درباره اتهاماتش کردند؛ فروش مواد مخدر، شرارت و تجاوز به عنف برخی از اتهاماتی بودند که به گفته همسایگان رنج دیده کامران، بارها از سوی او تکرار شده بود و کسی جرات پیگیری نداشت.
«کامران سوسک» به دام افتاد

آنها ابراز امیدواری کردند که متهم دیگر به این محله برنگردد و دستگاه قضایی با قاطعیت با او برخورد کند. در این محدود سه متهم دیگر هم دستگیر شدند و هفت خانه نیز تعطیل و به نفع دولت مصادره شد.
«کامران سوسک» به دام افتاد
«کامران سوسک» به دام افتاد
«کامران سوسک» به دام افتاد
«کامران سوسک» به دام افتاد
«کامران سوسک» به دام افتاد
«کامران سوسک» به دام افتاد
«کامران سوسک» به دام افتاد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این افراد باید اعدام شوند تا هم درس عبرتی برای دیگران شوند و هم پس از آزادی به فکر انتقام گیری از کسانی که علیه آنها شهادت داده اند نیفتند

    • بدون نام

      سیسرگ:)))))))))
      وای خدای من:))))))

    • بدون نام

      عدالت در مورد اینها فقط اعدام فوریست.نیاز به محاکمه هم ندارند.خطر وآسیب های اینها از آمریکا وداعش خیلی خیلی بیشتره.بخاطر خدا سریعا اعدامش کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج