جاباما
۵۹۰۳۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رییس سازمان سینمایی خبر داد

اجرای رده بندی سنی برای نمایش فیلم‌ها

رییس سازمان سینمایی از دنبال کردن تعیین رده بندی سنی برای برخی فیلم‌های سینمایی در اکران عمومی خبر داده است.

خبرگزاری ایرنا: رییس سازمان سینمایی از دنبال کردن تعیین رده بندی سنی برای برخی فیلم‌های سینمایی در اکران عمومی خبر داده است. به اعتقاد محمدمهدی حیدریان با تعیین رده بندی سنی برای فیلم‌های سینمایی، بسیاری از مشکلات و نقایص سینمای ایران جبران خواهد شد.
اجرای رده بندی سنی برای نمایش فیلم‌ها
در چند سال اخیر تعیین رده بندی سنی فیلم‌های سینمایی تنها به عاملی برای تبلیغ فیلم‌های سینمایی تبدیل شده و برخلاف بسیاری از کشورهای جهان، این موضوع در سینمای ایران جدی گرفته نشده است.

در حالی که تقریبا در هیچ یک از سینماهای کشور، قانون رده بندی سنی فیلم‌های سینمایی اعمال نمی‌شود و بسیاری از افراد کم سن و سال به راحتی می‌توانند به داخل سالن‌های نمایش دهنده این فیلم‌ها بروند، محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی از اعمال قانون تعیین رده بندی سنی در سالن‌های سینمایی خبر داد.

حیدریان با بیان اینکه در حال دنبال کردن تعیین رده سنی فیلمها بر اساس مخاطبان هست به ما گفت: «با این کار یکی از نقص های سینما را جبران خواهیم کرد.»

رییس سازمان سینمایی در ادامه افزود: «سینما یک رسانه فراگیر و تاثیرگذار است که هر جامعه و کشوری از این نعمت برخوردار نیست. این نعمتی است که به یمن وجود هنرمندان با انگیزه ایرانی نصیب کشور ما شده و با توجه به پیشینه فرهنگی ایران، سینمای کشور به سرعت خود را در بین سینماهای برتر دنیا قرار داده است.»

حیدریان همچنین با بیان اینکه برای حل مشکلات در سینمای ایران باید گام‌های بعدی را با سرعت برداریم، افزود: «بنابراین باید بیش از گذشته به روز باشیم و در سینما به وجوه کارشناسی بیشتر توجه کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج