جاباما
۵۹۰۳۸۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نعمت‌ زاده روی ویلچر هم که باشد تلاش می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: با روحیه‌ای که از نعمت زاده سراغ دارم، وی حتی اگر روی ویلچر هم باشد، باز هم کار و تلاش می‌کند.

خبرگزاری فارس: در مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت که امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن تبریک هفته دولت گفت: بسیار به رعایت وقت در این جلسه تاکید می شود، اما اقای نعمت زاده مرد به این بزرگی را در ۵ دقیقه که چه عرض کنم در ۵۰۰ ساعت هم قابل توصیف نیست.
وی افزود: نعمت زاده دنبال خرید محبوبیت نبود و با نظرهای عمیق و کارسناسی آنچه را که تشخیص می‌داد، به همراه اطرافیان انجام می‌داد.
شافعی تصریح کرد: با روحیه‌ای که از نعمت زاده سراغ دارم، وی حتی اگر روی ویلچر هم باشد، باز هم کار و تلاش می‌کند.
شافعی اظهار داشت: اکنون از واگذاری ها بسیار صحبت می‌شود ،اما میخواهم بپرسم وقتی شریعتمداری در وزارت بازرگانی بود، سازمان قند و شکر و تعاونی مصرف شهر و روستا چه شد که یک دفعه غیب شد.
وی افزود: زمان اقای شریعتمدار به یکباره صادرات کلیه کالاهای کشور به جز سه مورد آزاد شد و در آن زمان دیدید که در مورد تعرفه ها و تسهیل تعرفه‌ها چه تلاطمی اتفاق افتاد و بعد به یکباره اوضاع آرام شد.
وی بیان داشت: حضور یک مدیر نجیب، شریف و مردم دار را تبریک می‌گوییم و می‌خواهیم که وی برنامه های اعلامی خود را با کمک فعالان بخش خصوصی به عمل برسانند.

رییس اتاق بازرگانی ایران خطاب به جهانگیری با بیان اینکه خواسته ما حضور شما در دولت بود، گفت: خواسته بخش خصوصی بهره گیری از این بخش است و مشارکت بخش خصوصی نباید وصف العشق باشد، بلکه باید عین عیاشی در عمل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج