۵۹۱۰۶۱
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

علت مهار نشدن مگس‌ های سفید در تهران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نوارهای زرد رنگی که از سوی شهرداری برای مهار مگس‌های سفید به روی درختان چسبانده شده کافی نبوده و لازم است اقدامات موثر تری در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری میزان: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نوارهای زرد رنگی که از سوی شهرداری برای مهار مگس‌های سفید به روی درختان چسبانده شده کافی نبوده و لازم است اقدامات موثر تری در دستور کار قرار گیرد.

زهرا نژاد بهرام گفت: از دهه ۸۰ شاهد مگس‌های سفید در شهر تهران بوده ایم، اما طی سال‌های اخیر گسترش مگس‌های سفید در پایتخت آزار دهنده شده است.

وی افزود: خوشبختانه سایر شهر‌های کشور با مشکل مگس‌های سفید مواجه نیستند و بدون شک می‌توان برای مقابله با این مگس‌ها برنامه ریزی کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه‌های کمیسیون محیط زیست شورای چهارم شهر تهران برای مهار مگس‌های سفید در پایتخت خاطرنشان کرد: کمیسیون محیط زیست شورای چهارم شهر تهران در رابطه با مگس‌های سفید یا همان سفید بالک‌ها و مهار آن‌ها برنامه داشت، اما این برنامه‌ها یا از سوی مسئولان مدیریت شهری وقت مغفول مانده و یا کمتر به آنها پرداخته شده است.

نژاد بهرام با تاکید بر خطرات مگس‌های سفید برای شهروندان و به ویژه کودکان تصریح کرد: به دلیل ریز بودن مگس‌های سفید و پرواز مداوم آن‌ها، کنترل این حشرات برای شهروندان و به ویژه کودکان بسیار دشوار است و در موارد متعدد این حشرات وارد دهان و یا بینی افراد می‌شوند.

وی ادامه داد: بدون شک ورود مگس‌های سفید به دهان و ریه افراد می‌تواند سبب بروز عارضه‌های بهداشتی برای آن‌ها شده و مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ناکافی بودن شیوه چسباندن نوار‌های زرد رنگ به بدنه درختان برای مهار مگس‌های سفید اذعان کرد: روش چسباندن نوار چسب‌های زرد به بدنه درختان کافی نبوده و لازم است درختان سم پاشی شوند.

نژاد بهرام با بیان اینکه "شهرداری باید مهار مگس‌های سفید را در دستور کار قرار دهد" گفت: تذکری را به طور کتبی به شهردار تهران ارائه کرده ام تا از این طریق مدیریت شهری هر چه سریع‌تر برای مهار مگس‌های سفید در شهر تهران برنامه ریزی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به خدا عاصی شدیم... امروز تو تاکسی هم پر از سفید بالک بود

    • بدون نام

      راه گار را سم پاشی در نظر گرفته اند. درصورتی که این مگسهای سفید ارمغان سم پاشی هست.
      با سم پاشی بسیاری از حشراتی که این مگسها را میخوردند از بین رفتند. راه حل کنترل این مگسها واردات کفش دوزک هست که هر جا کفش دوزک باشه مگسهای سفید هم از بین میرود.

    • شهرام

      علتش بی عرضه بودن مسئولان مربوطه میباشد . مدیران ما فقط بلدن با صدای بلند قارقار کنن و شعار بدن اما عاجز از مقابله با چهار تا پشه .

    • س

      این مسئله با نظارت مستمر شهرداری قابل حله،ولی متاسفانه "رفع تکلیفی" کار رو انجام دادن نتیجه ای جز این نداره..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج