۵۹۱۲۹۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تبلت جدید Dell رونمایی شد

تبلت دل Latitude ۷۲۱۲ که با نام کامل “Dell Latitude ۷۲۱۲ Rugged Extreme Tablet” شناخته می‌شود، با ظاهری زمخت و بزرگ به همراه ویندوز ۷ معرفی شد!

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: تبلت دل Latitude ۷۲۱۲ که با نام کامل "Dell Latitude ۷۲۱۲ Rugged Extreme Tablet" شناخته می‌شود، با ظاهری زمخت و بزرگ به همراه ویندوز ۷ معرفی شد!
تبلت جدید Dell رونمایی شد

تبلت دل Latitude ۷۲۱۲ به صفحه نمایشی ۱۱.۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ تجهیز شده و همراه با نسل ششم یا هفتم از پردازنده‌های Core شرکت اینتل، ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم، هارد جامد با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت و دو باتری جداگانه ۳۴ وات‌ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که این محصول جدید برای فضای اداری در نظر گرفته شده، سازندگان نیز از ویندوز ۷ استفاده کرده‌اند تا در صورت عدم وجود نسخه جدید نرم افزارهای مورد استفاده کارمندان به منظور سازگاری با ویندوز ۱۰، مشکلی در اجرای آنها وجود نداشته باشد. در حقیقت، این تبلت به صورت فنی همراه با ویندوز ۱۰ تولید و در آن، از ویندوز ۷ استفاده شده است. در نتیجه، دپارتمان آی تی ادارات در صورت تمایل می‌توانند آن را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند. به علاوه، سفارش این تبلت با ویندوز ۱۰ نیز امکان‌پذیر است.

تبلت جدید Dell رونمایی شد

اگرچه تبلت جدید دل وزن زیادی دارد، اما قدرت آن نیز نسبت به نسل قبلی تا اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در صورتی که تنها خود تبلت و باتری آن را در نظر بگیرید، یک تبلت ۲.۸۲ پوندی (۱.۲۷ کیلوگرمی) پیش روی شما خواهد بود که می‌توان آن را تقریبا با مک بوک ایر هم‌وزن در نظر گرفت.
تبلت جدید Dell رونمایی شد
این در حالی‌ست که وزن نسل قبلی این تبلت در کمترین میزان خود به 3.57 پوند (1.61 کیلوگرم) می‌رسید. به همین جهت، چنین تغییری را یک بهبود محسوس می‌توان در نظر گرفت چرا که حتی ابعاد آن هم تغییر نکرده است. با این حال هنوز هم جدیدترین عضو این خانواده از تبلت های دل، در حدود 1 اینچ ضخامت دارد.

هم‌اکنون فروش تبلت دل Latitude 7212 با فیمت پایه 1899 دلار آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل، وسایل جانبی این تبلت که شامل نسخه مقاوم اقلامی همچون کاور کیبورد، شارژر باتری، بند شانه، دسته مخصوص و ماژول IO می‌شود را نیز خریداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج