جاباما
۵۹۱۴۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۰۹


فال روزانه 1396/06/09
فال روزانه پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۹ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فدی جسور، جاه طلب و بلند پرواز، باهوش و شجاع هستید. شما بسیار سخت کوش هستید و همیشه به خاطر وظیفه شناسی و تلاش های بسیار زیادی که دارید مورد تقدیر و تحسین قرار می گیرید. با این حال هر از گاهی کمی لجباز و تنبل می شوید و این می تواند تمام تلاش هایتان را بی ثمر کند. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما سالی پربازده خواهد بود. شراکت های کاری جدیدی که شروع می کنید و قراردادهای تازه ای که می بندید وضعیت روحی شما را بهبود بخشیده و اعتماد به نفستان را افزایش خواهند داد. سرمایه گذاری در سهام و مسکن برای شما سود بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. قراردادهای تجاری که در زمینه ی واردات و صادرات هستند می توانند زندگی شما را از این رو به آن رو کنند. آنهایی که مشغول به تحصیل هستند دوره ای بسیار خوب و همراه با موفقیت را در برابر خود خواهند داشت. آنهایی که از بیماری های مزمن رنج می برند باید امسال توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشند. عاشقان هم امکان اینکه عشق خود را وارد مرحله جدیدی کرده و به خانه ی بخت بروند را خواهند داشت. دی، خرداد و مرداد مهم ترین ماه های سالی که پیش رو دارید خواهند بود.
فال روزانه 1396/06/09

امروز روابط شما به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید ثبات عاطفی که به دنبالش هستید را در رابطه با شخصی که مورد اعتمادتان است پیدا کنید. اگر احساس کردید که این شخص به اندازه ای که انتظار دارید به شما نزدیک نمی شود دلسرد نشوید، او به احتمال زیاد سعی دارد به شما اجازه دهد فضای شخصی خودتان را داشته باشید و نمی خواهد طوری رفتار کند که احساس خفگی کرده و به یکباره از او دلزده شوید. حواستان به کیف پول و رمز کارت های بانکیتان و هر چیزی که به حساب و کتاب های مالی مربوط می شود باشد زیرا با یک احتیاطی کوچک ممکن است درگیر بحث در مورد مسائل مالی شوید.

فال روزانه 1396/06/09
امروز سعی کنید سحرخیز باشید تا روز طولانی تری داشته باشید. شاید ترک کردن تخت گرم و نرمتان کار دشواری باشد اما آنچه در مقابل به دست خواهید آورد ارزش این از خود گذشتگی را دارد. امروز انرژی کیهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید عملکرد بسیار بالایی داشته باشید و تا پایان روز کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید آرامش خود را در رفتار با اطرافیانتان حفظ کرده و خشم خودتان را کنترل کنید. در غیر این صورت شاید رفتاری از خودتان نشان دهید که احترامی که بین شما و طرف مقابلتان وجود داشته برای همیشه از بین برود و رابطه تان هیچ گاه به حالت قبلی باز نگردد.

فال روزانه 1396/06/09

اگر شخصی یا چیزی متعلق به شما و زندگیتان نباشد هر چه بیشتر برای نگه داشتن آنها تلاش کنید کمتر موفق خواهید بود و زودتر آنها را از دست خواهید داد، درست مثل اینکه بخواهید ماهی خیسی را در دست خود نگه دارید، هر چه بیشتر آن را فشار دهید احتمال اینکه از دستتان بیرون بپرد بیشتر است. اگر مال شما نیست چه بهتر که زودتر از زندگیتان خارج شود. شاید بخواهید سرتان را مثل کبک زیر برف کنید، اما امروز هیچ راهی برای فرار از واقعیت وجود نخواهد داشت. ممکن است پی بردن به این که فانتزی هایتان نمی توانند به واقعیت بپیوندند برای شما ناراحت کننده باشد، اما کنار گذاشتن این توهمات و عادت های قدیمی راه را برای ورود چیزها و افراد تازه به زندگیتان باز می کند.

فال روزانه 1396/06/09

امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود و شما به خاطر زحماتی که می کشید و کارهایی که می کنید مورد تقدیر و تحسین اطرافیان قرار خواهید گرفت. امروز تا می توانید به ظاهر خودتان برسید و بهترین لباس های خود را به تن کنید. امروز کارهای نیمه تمامتان و تمام چیزهایی که درک نمی کنید و مسائل متافیزیکی ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و هر چقدر بیشتر به آنها فکر می کنید کمتر به نتیجه ای که قانعتان کند دست پیدا می کنید. شاید بهتر باشد در مورد این مسائل با دوستان نزدیکتان صحبت کنید تا ذهنتان کمی آرام تر شود. سعی کنید تا بعدازظهر کارهایتان را تمام کنید تا بتوانید با کسی که دوست دارید آخر هفته خوبی را آغاز کنید.

فال روزانه 1396/06/09

امروز ممکن است از ساعات اولیه روز مسائل و مشکلاتی که برایتان پیش می آیند باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشوند اما با نزدیک شدن بعدازظهر اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت. در روابط خود وقتی یک مشکل را مورد بحث قرار دادید دیگر پرونده ی آن را ببندید و برای اثبات این که حق با شما بوده است مرتبا دوباره بحث را سر جای اولش نکشانید. شخصیت شما به گونه ای است که مدام به پیشرفت و رشد در زندگیتان نیاز دارید؛ اگر شغلتان به گونه ای است که اجازه این پیشرفت را به شما نمی دهد و از آن لذتی نمی برید شاید وقت آن رسیده که به فکر کار تازه ای باشید. زمینه های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید در آنها موفق باشید.

فال روزانه 1396/06/09

چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید امروز شما در موضع برتر قرار خواهید داشت، پس تا می توانید از این فرصت بهره ببرید. کارها آنقدر دارند خوب پیش می روند که حتی خودتان هم متوجه اینکه چه روز خوبی را دارید می گذرانید نیستید. چند دقیقه ای سر جایتان لم دهید و به اینکه امروز چقدر خوش شانس هستید فکر کنید. امروز شما دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید و همین مسئله باعث می شود برای انجام کارهای خیر داوطلب باشید. شاید حتی رهبری گروهی از افراد خیر را به عهده گرفته و یک برنامه خیلی مفید برای این کار بچینید که می تواند شامل کارهایی باشد که به موسسات خیریه وابسته هستند و یا کمک به یکی از اعضای خانواده تان که به دردسر افتاده است باشد.

فال روزانه 1396/06/09

موفقیت تنها به چیزهایی که در دنیای حرفه ای به دست می آورید محدود نمی شود. امروز افکار خود را روی زندگی شخصی خود متمرکز کنید، شاید مجبور شوید بعضی چیزها در زندگی حرفه ای خود را قربانی کنید تا وقت بیشتر برای خودتان و خانواده تان بگذارید، اما مسلما آنچه در مقابل یه دست می آورید ارزشی خیلی بیشتر از آنچه قربانی می کنید را دارد. باید از اینکه عزیزانتان اولویت اصلیتان در زندگی باشند به خودتان افتخار کنید. برنامه ریزی بیش از حد دقیقی برای امروزتان نداشته باشیدف چون به احتمال زیاد کارها و اتفاقات غیر مترقبه ای پیش خواهند آمد که نمی گذارند قدم به قدم این برنامه ی دقیق خود را عملی کنید.

فال روزانه 1396/06/09

امروز شما توجه زیادی به مدیریت زمان دارید و تعهد زیادی نسب به انجام وظایف خود احساس می کنید. خوشبختانه با ایجاد چند تغییر کوچک می توانید اثرات مثبت بسیاری روی روند پیشرفت خود ایجاد کنید و در مسیر درست قرار بگیرید. اگر اولویت هایتان را مشخص کرده و بر اساس آنها پیش بروید قطعا نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. شما طی چند هفته ی گذشته خیلی روی اعتماد به نفس خود کار کرده اید و امروز موقعیتی برای نشان دادن جسارت و استقلال فکریتان می تواند باشد. از روح قدرتمند خود برای غلبه به ترس هایی که در وجودتان هستند استفاده کنید. هیچ دلیلی برای اینکه نسبت به توانایی های خود دچار تردید شوید وجود ندارد.
فال روزانه 1396/06/09
امروز شما با ذهنی آشفته از خواب بیدار می شوید. احساساتتان آنقدر به هم ریخته هستند و تصمیم گیری آنقدر برایتان دشوار است که حتی در مواردی که مجبور به تصمیم گیری باشید هم اینکار برایتان غیر ممکن به نظر می رسد. گزینه هایی که در برابر خود دارید بسیار زیاد هستند و دلتان می خواهد که همه ی آنها را انتخاب کنید. تا پیش از فرا رسیدن امشب از لحاظ روانی حال بسیار بهتری خواهید داشت، پس کمی دندان روی جگر بگذارید. حواستان باشد بخاطر نگرانی و استرس ناشی از شرایط موجود با اطرافیانتان بدرفتاری نکنید. اگر رفتارتان با دیگران خوب باشد حتی ممکن است آنها به شما کمک کنند تا هر چه سریعتر از این وضعیت رها شوید.

فال روزانه 1396/06/09

شما انگیزه ی بسیار زیادی برای بالا رفتن از پله های نردبان ترقی احساس می کنید و این اراده و پشتکاری که از خود نشان می دهید قطعا شما را به جایی که انتظار دارید خواهد رساند. شما حساسیت زیادی نسبت به انتخاب بهترین راه ممکن برای به انجام رساندن وظایف خود به بهترین نحو دارید. اما باید مواظب باشید که بیش از حد روی جزئیات تمرکز نکنید تا اصل کار از دستتان در نرود. شاید نگران مسائل مالی باشید، اما خیالتان از این بابت راحت باشد که همه چیز در نهایت به نفع شما روبراه خواهد شد و به مشکل خاصی برنخواهید خورد. در مسائل عاطفی کمی باید احتیاط را کنار گذاشته و جسورانه تر رفتار کنید.

فال روزانه 1396/06/09

امروز صبح ممکن است که اوضاع برای شما کمی بهم ریخته باشد، اما تا نیمه های روز همه چیز خیلی بهتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد تمام صبح را در خانه مانده و تا می توانید استراحت کنید. به این صورت می توانید از نیمه ی دوم روز به بهترین نحو استفاده کنید. شاید حتی پس از پایان انجام کارهایتان هنوز وقت و انرژی کافی برای لذت بردن از یک قرار دو نفره ی رمانتیک را داشته باشید. شاید در ذهنتان برای یک مسافرت رویایی برنامه ریزی کنید، اما در حال حاضر و با این همه کاری که روی سرتان ریخته است دورترین جایی که می توانید بروید یک پیک نیک آخر هفته ای در اطراف شهر است. البته این پیک نیک هم می تواند درست به اندازه ی یک سفر حالتان را خوب کند.
فال روزانه 1396/06/09
از اینکه در بده و بستان هایی که در زندگیتان دارید تعادل وجود داشته باشد اطمینان حاصل کنید. اگر کسی از شما تعریف می کند، قدر این محبت او را بدانید و حرفش رابه عنوان کلماتی غیر صمیمانه در نظر نگیرید. شما هم در تعریف کردن از دیگران سخاوتمند باشید. این کار بی آن که هیچ هزینه ای برای شما داشته باشد باعث خوشحالی اطرافیانتان خواهد شد، آیا معامله ای از این پر منفعت تر هم وجود دارد؟ خاطرات عشقی قدیمی به سراغ شما آمده اند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، شاید وقت آن رسیده که پرونده این عشق نافرجام را برای همیشه ببندید و به اشخاص جدیدی که می خواهند وارد زندگیتان شوند یک فرصت بدهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج