۵۹۱۴۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هفته دهم لیگ برتر فوتسال

جدال شاگردان شمسایی با میزبان سرسخت

هفته دهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که تیم صدرنشین لیگ برتر، میزبان قعرنشین جدول خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال طبق اعلام کمیته فوتسال، ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) با هفت دیدار همزمان برگزار می‌شود.

مس سونگون صدرنشین لیگ که این فصل، گلزنی را هم به دفاع بسیار خوب خود اضافه کرده، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته به مصاف هیئت فوتبال قم می‌رود. شاگردان بی‌غم که هشت پیروزی متوالی در کارنامه دارند، تنها 13 گل دریافت کرده‌اند و از این لحاظ، بهترین عملکرد را دارند.

هیئت فوتبال قم هم که این فصل شرایط بسیار بدی از لحاظ فنی و مالی سپری می‌کنند، یک تساوی و هشت شکست پشت سر گذاشته‌ و کادر فنی این تیم، بیش از هر زمانی روی لبه تیغ قرار دارد. این تیم اکنون حتی سرمربی ندارد و چند مربی به طور همزمان، هیئت فوتبال قم را هدایت می‌کنند اگر چه نام ابوالفضل ثانی به عنوان سرمربی قعرنشین لیگ برتر در سازمان لیگ ثبت شده است.

مقاومت قرچک در خانه خود باید از تأسیسات دریایی پذیرایی کند. مقاومت نشان داده که با حمایت هواداران قرچکی، برای مدعیان قهرمانی هم رقیب بسیار سرسختی به حساب می‌آید. این تیم تنها شکست مس سونگون را به این تیم تحمیل کرده و مقابل گیتی‌پسند به تساوی 2 - 2 رسید. تأسیسات دریایی که هفته پیش با نتیجه عجیب 12 بر یک، شهرداری ساوه را مغلوب کرد، برای رسیدن به صدر جدول به سه امتیاز این مسابقه نیاز زیادی دارند، چون با پیروزی مقابل گیتی‌پسند در بازی به تعویق افتاده، باز هم نمی‌توانند فاصله 6 امتیازی خود را با مس جبران کنند.

تیم پارسیان در شهر قدس مقابل گیتی‌پسند صف‌آرایی می‌کند. میزبان با کسب هشت امتیاز از هشت بازی، در رده دهم جدول جای گرفته و هفته قبل هم مقابل مقاومت البرز، شکست سنگین ۷ بر یک را متحمل شد. در آن سوی میدان هم تیمی حضور دارد که با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. شاگردان علیرضا افضل پس از بازگشت از جام باشگاه‌های آسیا، به سه پیروزی و یک تساوی دست یافتند و با یک بازی کمتر، چهار امتیاز برای رسیدن به صدر جدول کم دارند.

شهرداری ساوه در خانه پذیرای آذرخش بندرعباس است. شهرداری با 12 گلی که از تأسیسات دریایی دریافت کرد، در رده سیزدهم جدول ماندنی شد و با 31 گل خورده، ضعیف‌ترین دفاع لیگ را در اختیار دارد. آذرخش هم پس از پیروزی 5 بر یک مقابل تأسیسات دریایی، هفته گذشته برابر ارژن شیراز شکست خورد تا شرایط نابسامانش در جایگاه دوازدهم جدول ادامه یابد.

حفاری اهواز هم به مصاف ارژن شیراز می‌رود. شاگردان علاسوند در این فصل نتوانسته‌اند همانند سال گذشته ظاهر شوند و در رتبه هشتم جدول قرار دارند. ارژن هم که مانند حفاری از شرایط مالی خوبی بهره نمی‌برد، در زمره فانوس به دستان جای گرفته و باید تلاش کند تا تنها سهمیه استان فارس در لیگ برتر را حفظ کند.

فرش‌آرای رده چهارمی که امسال فراتر از انتظارات ظاهر شده، میزبان مقاومت البرزی خواهد بود که یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی در سه دیدار اخیر به دست آورده است. دو تیم میانه جدولی آتلیه طهران قم و شهروند ساری هم مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. شهروند با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آتلیه، در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است.

برنامه هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه 9 شهریورماه 96 - ساعت 18

مس سونگون ورزقان - هیئت فوتبال قم (سالن شهید پور شریفی تبریز)
شهرداری ساوه-آذرخش بندرعباس (سالن فجر ساوه)
شرکت ملی حفاری ایران- لبنیات ارژن شیراز (سالن نفت اهواز)
مقاومت قرچک - تأسیسات دریایی ایرانیان (سالن هفتم تیر قرچک)
فرش آرای مشهد - مقاومت البرز (سالن مدافعان حرم مشهد)
آتلیه طهران قم - شهروند ساری (سالن شهید حیدریان قم)
پارسیان شهرقدس - گیتی‌پسند اصفهان (سالن الغدیر شهر قدس)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج