۵۹۱۷۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دستیار گوگل به لوازم خانگی می‌آید

هم‌اکنون در جریان نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ هستیم و غول دنیای فناوری، یعنی گوگل هم در این نمایشگاه حضور دارد و به‌تازگی خبر از ورود دستیار هوشمندش به ابزارهای بیش‌تر داده است.

وب سایت فارنت - حسین سلطانلو: هم‌اکنون در جریان نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ هستیم و غول دنیای فناوری، یعنی گوگل هم در این نمایشگاه حضور دارد و به‌تازگی خبر از ورود دستیار هوشمندش به ابزارهای بیش‌تر داده است.
دستیار گوگل به لوازم خانگی می‌آید
به‌گفته‌ی گوگل، دستیار هوشمند Google Assistant به اسپیکرها، ماشین‌های لباس‌شویی، خشک‌کن‌ها و جاروبرقی‌ها خواهد آمد. اولین دستگاه‌های مجهز به این دستیار صوتی در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهند شد و کاربران قادر به استفاده از فرامین صوتی برای کارهای روزمره‌ی خانگی خود خواهند بود.

دستیار هوشمند گوگل از قابلیت‌های فراوانی مانند پاسخ‌گویی به سؤالات، یادآوری رویدادها و کنترل خانه‌های هوشمند برخوردار است. این دستیار صوتی هم‌اکنون روی دستگاه‌های Google Home قرار دارد و به‌زودی روی دستگاه‌های هوشمند بیش‌تری مانند Zolo Mojo از شرکت Anker و TicHome Mini از شرکت Mobovi نصب خواهد شد. علاوه‌براین انتظار می‌رود دستگاه‌های هوشمند بیش‌تری از آن در آینده‌ی نزدیک پشتیبانی کنند که گوگل لیستی از آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

ال‌جی اولین شرکت تولیدکننده‌ی لوازم خانگی خواهد بود که ماشین‌های ظرف‌شویی، خشک‌کن‌ها و جاروبرقی‌های هوشمندی را معرفی می‌کند که می‌توان آن‌ها را با فرامین صوتی کنترل کرد. این کار به‌واسطه‌ی یک اسپیکر هوشمند یا یک گوشی هوشمند صورت خواهد گرفت.

گوگل البته یادآوری می‌کند که درحال‌حاضر نیز دستگاه‌های هوشمند اتوماسیون خانگی مانند تولیدات Honeywell، Netatmo، TP-Link و Wemo از این دستیار هوشمند برخوردار هستند ولی به‌زودی لوازم‌خانگی پرمصرف دیگر نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج