۵۹۱۸۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پایان دور جدید مذاکرات برگزیت بدون پیشرفت

مذاکره‌کنندگان بریتانیا و اتحادیه اروپا بعد از یک دور جدید مذاکره گفتند تفاوت‌هایی میان دو طرف برای حصول توافق در موضوعات طرح‌شده وجود دارد و پیشرفت چندانی در مذاکرات ایجاد نشده است.

خبرگزاری فارس: «مایکل بارنیه» مذاکره کننده اتحادیه اروپا در موضوع خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) گفت از آنجایی که بریتانیا درخواست‌های غیرممکن دارد، مذاکرات برگزیت پیش نمی‌رود.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، بارنیه افزود،‌ طی مذاکرات برگزیت هیچ پیشرفتی در مسایل اساسی حاصل نشده است، اما گفت‌وگوها در مساله ایرلند مفید بود.

وی همچنین گفت برای صحبت درباره آینده روابط باید مسایل اساسی را به طور جدی مورد توجه قرار داد و بعد از ایجاد اعتماد در مورد این مسایل صحبت کرد.

از سوی دیگر، «دیوید دیویس» وزیر برگزیت انگلیس گفت پیشرفتی واقعی در مذاکرات برگزیت به دست آمده است و این تمایل وجود دارد که بهترین نتیجه برای شهروندان بریتانیا و اتحادیه اروپا حاصل شود.

دیویس با بیان اینکه موضع بریتانیا منعطف‌تر و عملی‌تر از موضع اتحادیه اروپا است، گفت: «حل و فصل مسایل مالی اهمیت دارد اما در این زمینه تفاوت‌هایی اساسی میان بریتانیا و اتحادیه اروپا وجود دارد که باید رفع شود.»

مردم بریتانیا (انگلیس، ولز، اسکاتلند، ایرلندشمالی) سال ۲۰۱۶ به خروج از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند. مذاکرات خروج سال۲۰۱۷ آغاز شده و به مدت دو سال ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج