۵۹۱۹۳۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

داورزنی: وزارت، اختلافی با فدراسیون کشتی ندارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه با فدراسیون کشتی هیچ مشکلی ندارد.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش در نشست مطبوعاتی که در مهاباد برگزار شد تاکید کرد که هیچ اختلافی بین وزارتخانه و فدراسیون کشتی وجود ندارد و حتی وزارتخانه انها را در رسیدن به موفقیت در بازیهای ٢٠٢٠ حمایت مَی کند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی نتیجه خوبی گرفت و وزارت ورزش و جوانان هم در کنار فدراسیون کشتی نتایج آزادکاران را بررسی خواهد کرد و این مهم بدلیل مسؤلیت وزارت ورزش و جوانان و نقش حاکمیتی است که بر عهده دارد . در این بین مشکل خاصی وجود ندارد .

داورزنی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان اعتبارات ٢٧ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده گفت: این رقم به یک هزار و چهارصد میلیارد تومان می رسد که به فدراسیون ها تعلق نمی گیرد و برای هیات های ورزشی استان ها و شهرستان ها منظور خواهد شد که کمک بزرگی به اتمام پروژه های ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان ها محسوب می شود.
وی از تدوین اساسنامه فدراسیونها که به زودی برای تصویب به هیات دولت ارسال می شود به عنوان یکی از اقداماتی نام برد که در راستای گشوده شدن برخی گره های ورزشی انجام شده است . داورزنی گفت :اساسنامه کمیته ملی المپیک هم تدوین شده که برای تصویب به هیات دولت رفته و کمیته بین المللی المپیک نیز کلیات آن را تصویب کرده و تصویب در هیات دولت هم باعث خواهد شد ضمانت اجرایی بگیرد.

داورزنی همچنین به کلید خوردن نظام جامع باشگاهداری در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت : نظام جامع باشگاه داری بسیاری از مشکلات ورزش در کشور را حل می کند بطوریکه زمینه حضور بخش خصوصی و ارائه تسهیلات به آنها را فراهم می کند و این مهم می تواند منجر به حضور تیم های مختلف شهرستانی در لیگ ها شود.

وی ادامه داد:د ر قالب این طرح پروژهای نیمه تمام و تمام شده را نیز مَی توان به بخش خصوصی واگذار کرد.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: نظام جامع باشگاه داری نیاز ضروری و محوری ورزش کشور است که انگیزه بخش خصوصی برای حضور موفق در عرصه ورزش را موجب خواهد شد. در مدل اقتصادی در باشگاه داری اگر درست عمل کنیم ،این ورزش است که به صنعت مَی تواند کمک کند.

داورزنی عزم جدی وزارت ورزش و جوانان را با توجه به اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی، عدم گران شدن ورزش برای مردم دانست و اظهار داشت: تلاش می کنیم که هیات های ورزشی هم از اماکن ورزشی بهتر استفاده کنند و اجاره دادن باعث نشود که ورزش گران شود چرا که با قانون اساسی مغایرت دارد.
داورزنی همچنین ابراز امیدواری کرد که با افزایش اعتبارات ورزشی در قالب برنامه ششم توسعه، پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان مهاباد نیز به إتمام برسد.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: دفتر فنی در وزارت ورزش و جوانان دوباره احیا شده و این مهم کمک مَی کند که مجددا در وزارتخانه ، شرایط پروژه های نیمه تمام را دنبال کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tnt2

      اما تمام فدراسیون ها با وزارت ورزش اختلاف دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج