۵۹۲۰۴۹
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

علت واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر گزارشات اولیه ماموران پلیس راه استان، خستگی و خواب آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد:حوالی ساعت ٤:٢٦ بامداد جمعه یک دستگاه اتوبوس ولوو با ٤٥ سرنشین حامل دانش آموزان دختر شهرستان‌های رودان و میناب که از بندرعباس به سمت شیراز در حال تردد بود، در محور داراب - بندرعباس واژگون شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ١٠ تن کشته و ٣٥ تن مجروح شدند که ٢٢ تن از مجروحان سرپایی درمان و ١٣ تن بستری شدند که ٣ تن از مجروحان بستری قطع عضو شده اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر گزارشات اولیه ماموران پلیس راه استان خستگی و خواب آلودگی راننده علت این حادثه ناگوار بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      همه فدای بک نفر ادم بی مسعولیت ،گناه این عزیزان چی بوده ،بی تدبیری یه مشت انسان بی خیال ،،،

    • داغ فرزند

      خدایا خودت کمکشون کن وای از دست آموزش و پرورش و بی برنامگی آخه چرا شب حرکت میکنن چرا راننده نگفته شب حرکت اردوی دانش آموزی ممنوع است سال 91هم چنین اتفاق ناگواری برای دختران راهیان نور بروجن افتاد که 25دانش آموز بخاطر بی توجهی مسوليين به خرابی اتوبوس پدر و مادران زیادی را در حسرت بازگشت دختران معصوم تا ابد داغدار کرد خدا به خانواده ها صبر بده کی جوابگوی جگر سوخته آنهاست بای ذنب قتلت

    • keyvansoleymani

      تا کی تصادف جاده ای ..تاکی خواب الودگی جاده ای ..تا کی مصیب برای خانواده ها ..تاکی باید این خلق داغ عزیزاشونو ببینن ...خدا صبرربده به بازماندگان این حادثه تلخ..

    • سارا

      سلام فقط میگم تسلیت میگم به خانواده ها

    • بدون نام

      بله.مخصوصا جاده ش كه دو طرفست.باعث تاسفه

    • بدون نام

      علتنود درصد حوادث/:خماری یا نشگی راننده ،،،،تریاک ،،،،،،

    • بهاری

      فقط میتونم بگم خدا به خانواده هاشون صبر بده،خیلی سخته
      اینقدر ناراحتم که نمیدونم چی باید گفت.

    • دلسوز در حسرت مدیریت خوب

      تا وقتی که راننده ها معتاد هستند و از نظر پلیس و متولی نادیده گرفته بشه همین امر عادیه و 90 درصد رانندگان اتوبوس و کامیونها معتاد هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی!! باید از رانندگان جاد ایی ازمایش مواد مخدر بگرین !!!!

    • شاهزاده قم

      بریاک که بی خوابی میارهکارشناس تمام راننده شبرو لرای بیداری معمولا تریاک میکشند

    • لطفی

      45نفر سرنشین
      وقتی اتوبوسی 45صندلی داشته باشه مشخص است که اتوبوس ولوو عهد دقیانونس بوده؟

    • رضا از شمال

      باسلام . بنده از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم . باید عرض کنم بنده خودم فرهنگی هستم و همه هم بچه های ما محسوب میشن . آموزش و پرورش برای اعزام دانش آموزان چه برای اردو و چه برای آزمونها از والدین رضایت نامه میگیرن ولی برای کارهای خودشان هیچ احساس مسیولیت نمیکنند . دربحث حمل و نقل از بی کیفیت ترین اتوبوسها بدلیل ارزون بودن راننده و اتوبوس استفاده میکنند و رانندگان اتوبوس بیشترشان معتاد به سیگار و مواد مخدر هستند و اگثرا در هنگام رانندگی میخوابند که بارها این اتفاق افتاد و مسئولین برای حل این موضوع هیچ اقدامی نکردند . دراعزام راهیان نور داختران هم همین اتفاق افتاد چه اقدامی کردند ؟ و بعد از آنهم اتفاقات زیادی هم برای سایر مساافران و هم برای این دانش آموزان دختر . تا کی باید شاهد تردد چنین رانندگانی باشیم ؟ چرا نباید آموزش و پرورش دارای وسایل تقلیه با کیفیت برای اعزام دانش آموز به اردو و... داشته باشد ؟ و چرا از رانندگانی استفاده میکنند که جان 40 نفر را بدست گرفت و برای آنها حادثا ایجاد کرد ازرانندگان خوب با مسئولیت استفاده نمیکنند ؟ این مصیبت بار اول و آخر نخواهد بود متاسفانه .

      پاسخ ها

      • سعادتی

        سلام . بله دقیقا درست میفرمایین . ایکاش اینهمه خسارت جانی ببار نمی آمد. بیشتر اتوبوسهاهم بازسازی شده هستند که کیفیت ندارند و بنده خودم بارها شاهد چنین رانندگانی بودم که هنگام رانندگی از جاده منحرف شدند و یا اتوبوسشان بعلت نداشتن لاستیک مناسب چون سرعت بالا بود چپ میکردند . اما آموزش و پرورش باید پذیرای این مسئولیت باشد و باید پاسخ بدهد . همش که نمیشه تخطی رانندگان رو گوشزد کرد .

    • فرهنگی

      با سلام و تسلیت...متاسفم برای دولت و وزارتخونه بی حساب کتاب آموزش و پرورش...بابا شما میتونین چند اتوبوس خریداری کنین بزارین تو تهران هر جا نیاز بود بفرستین ...خیلی کارا میشه کرد تا از این اتفاقات جلوگیری شه..ولی تنها چیزی که فعلا ارزون و. کسی بهش اهمیت نمیده جان انسانهاست...جم کنین این دمو و دستگاههتونو هر روز به عناوینی جون دانش اموزامون از دست میره ..هیچکس پر خاطرش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج